Ketä katseli Famea aikanaan!
Niin ihana sarja... ei taida vastaavaa enää olla?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden nimen sieltä, ja se oli Leroy. Musta tanssijapoika, jolla oli dreadlocks. Olin silloin noin kymmenen.
leroy oli niin ihana <3
Hänen näyttelijänsä kuoli 2003. Ei mennyt hyvin, oli mm. HIV-positiivinen.
Voi ei... silloin ei oltu keksitty nykyisiä hoitoja.
Oli aika hyvät lääkkeet jo tuossa vaiheessa, mutta ehkä oli saanut tartunnan jo paljon aikaisemmin.
ohisKuoli siis kai johonkin kohtaukseen.
https://www.nytimes.com/2003/11/19/arts/gene-anthony-ray-41-a-dancer-in…
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä.
No siis Famea oli katsellut jotakuta, ja kysytään, että kuka se oli, jota Famea katseli.
Eiköhän silloin katsonut kaikki nuoret.
Kyllä katselin,oli suosikkisarjoja siihen aikaan. Muistaako kukaan milloin tuli. 80-90-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden nimen sieltä, ja se oli Leroy. Musta tanssijapoika, jolla oli dreadlocks. Olin silloin noin kymmenen.
leroy oli niin ihana <3
Hänen näyttelijänsä kuoli 2003. Ei mennyt hyvin, oli mm. HIV-positiivinen.
Voi ei... silloin ei oltu keksitty nykyisiä hoitoja.
Oli aika hyvät lääkkeet jo tuossa vaiheessa, mutta ehkä oli saanut tartunnan jo paljon aikaisemmin.
ohisKuoli siis kai johonkin kohtaukseen.
Oliko hän siis ...kröhöm?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä.
Ei se ole kysymys. "Ketä katseli Famea aikanaan!"
Siinä siis selvästi huudahdetaan, että joku henkilö nimeltään Ketä katseli Famea. Jännittävää. Mitä tästä vielä selviää? Kuka on tämä Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katselin,oli suosikkisarjoja siihen aikaan. Muistaako kukaan milloin tuli. 80-90-luvulla?
80-luvun puoliväliä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä.
Siinä siis selvästi huudahdetaan, että joku henkilö nimeltään Ketä katseli Famea. Jännittävää. Mitä tästä vielä selviää? Kuka on tämä Ketä?
Nyt on liian pitkälle viety analyysi! Kyllä kysymys oli ihan että ketkä katseli ja ennen kaikkea muistoja!
Se oli sitä aikaa kun mäkin vielä luulin, että ... no ... että unelmiin kannattaa satsata.
Muistan sen sarjan tunnarin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä.
Siinä siis selvästi huudahdetaan, että joku henkilö nimeltään Ketä katseli Famea. Jännittävää. Mitä tästä vielä selviää? Kuka on tämä Ketä?Nyt on liian pitkälle viety analyysi! Kyllä kysymys oli ihan että ketkä katseli ja ennen kaikkea muistoja!
"Ketä katseli Famea aikanaan!" En näe kysymysmerkkiä. Jos se olisi "ketkä katseli Famea aikoinaan?" niin se olisi oikea kysymys ja laajalti ymmärrettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä.
Tai henkilö nimeltä Famea katseli jotakuta. Sanajärjestys tosin on hieman vapaavalintainen.
Katsoin joka ikisen jakson tanssikohtaukset oli huippuja. Joka sunnuntai tuli klo 18.00
Mulla oli se vinyylikin junnasin sitä:
” Fame, I wanna live forever, I wanna learn how to fly Fame...”🎶
Vierailija kirjoitti:
Katsoin joka ikisen jakson tanssikohtaukset oli huippuja. Joka sunnuntai tuli klo 18.00
Hyvin päähän tarttuva biisi. Matoainesta.
Katsoin, olin ala-asteella ja aina sunnuntaina piti nähdä Fame :) Minusta Danny Amatullo (näyttelijä Carlo Imperato) oli niiiin hyvännäköinen :D
Vierailija kirjoitti:
Ketä katselit, ketä katselitte, kuka katseli vai ketkä katselivat?
Nähtävästi peruskoulun äidinkielen opetuksesta on tehty liikaa säästöjä kun jotkut ei osaa enää suomen kielen perustaivutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mona Caritan tulkinta suomeksi:
Nykyisin tehdään huomattavasti vähemmän käännösiskelmiä kuin 1970- ja 1980-luvulla, jolloin ne saattoivat olla jopa tunnetumpia Suomessa kuin alkuperäisversiot.
Kuoli siis kai johonkin kohtaukseen.