Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 43-vuotias nainen näyttää tosi nuorelta

Vierailija
24.04.2021 |

Jos on päällä farkkutakki ja valkoiset lenkkarit :) Tulipa vain mieleen, kun ostin tänään farkkutakin.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä naurettavalta, jos pukeutuu kuin teini.

Farkkutakki ja valkoiset tennarit naurettavia? 

Vierailija
22/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omg kun en voi kaikkia koskaan miellyttää! 😂

Tällä palstalla on TODELLA huonoitsetuntoisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla tuskin naamaa muutetaan nuoremmaksi. Mut multa kysellään papereita ja tytötellään vaikka olen jo 42.

Olen 43v ja multa kysytään papereita. Olen aina ollut "lapsekkaan" näköinen kasvoiltani. On minulla ilmeryppyjä naama täynnä, mutta ei niitä sillä tavalla huomaa jos olen ihan naama peruslukemilla. Veljeni on mua pari vuotta vanhempi ja hänellä sama juttu. Häneltäkin kysellään toisinaan papereita. Meidän perheessä on vissiin hyvät geenit ;)

Kyllä esimerkiksi äitini ja hänen siskonsa näyttävät molemmat heittämällä parikymmentä vuotta nuoremmilta kasvoiltaan. 

Vierailija
24/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaatteet nuorenna. Olen 42v ja ryppyjä ei ole. Olen nuoren näköinen eli paperit kysytään alkossa aina ja luultu jopa 20 v poikani tyttöystäväksi. Töissä tytötellään ja kysellään milloin valmistun. Olen sairaanhoitaja. No ihan kiva olla nuoren näköinen. Monia tuttuja on, joiden puolesta harmittaa, kun näyttävät jopa 10 vuotta vanhemmilta. Heitä ei vaatteet nuorenna. Rypyt melkoisia.

Vierailija
25/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vikaa niissä farkuissa nyt on jos on siistit, laadukkaat ja sopivan kokoiset. En näe ongelmaa.

Vierailija
26/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Yksilöllistä!

Vertaa esim. Tytti Isoviikari on 44-45

Mette Mannonen on 47-48

Toinen tyttömäinen, toinen tätimäinen.

Ja miehistä; Jethro 44 = kauheet rypyt

Konsta Hietanen vasta 36 Avun kannessa nyt ja paljon uurteita.

Joku näyttää joku ei mutta mitä enemmän ikää, sen vähemmän on ”kanssakilpailijoita” oman ikäisten sarjassa, jotka ovat freesejä, hoikkia ja nuoren näköisiä.

Vierailija
27/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasper Pääkkönen on ikäisekseen rupsahtanut eikä taida olla edes 40?

Vierailija
28/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset farkut ja lenkkarit, niin simpsala pim!!!

Vierailija
29/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kohtuu nuorekas 43 mutta erittäin harvoin vastaan tulee kovin nuorekkaita ikäisiäni. Päinvastoin, 35-42-vuotiaatkin ovat jo alkaneet totella painovoimaa 😄

Vierailija
30/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaatteet nuorenna. Olen 42v ja ryppyjä ei ole. Olen nuoren näköinen eli paperit kysytään alkossa aina ja luultu jopa 20 v poikani tyttöystäväksi. Töissä tytötellään ja kysellään milloin valmistun. Olen sairaanhoitaja. No ihan kiva olla nuoren näköinen. Monia tuttuja on, joiden puolesta harmittaa, kun näyttävät jopa 10 vuotta vanhemmilta. Heitä ei vaatteet nuorenna. Rypyt melkoisia.

Tuo, että sinua luultu poikasi tyttöystäväksi, ei kerro mitään siitä, että olisit yhtä nuoren näköinen, vaan sehän vaan kertoo nykypäivästä, että kuinka nuorella pojalla vois olla milf kainalossa 😄

Vierailija
31/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi! Yksilöllistä!

Vertaa esim. Tytti Isoviikari on 44-45

Mette Mannonen on 47-48

Toinen tyttömäinen, toinen tätimäinen.

Ja miehistä; Jethro 44 = kauheet rypyt

Konsta Hietanen vasta 36 Avun kannessa nyt ja paljon uurteita.

Joku näyttää joku ei mutta mitä enemmän ikää, sen vähemmän on ”kanssakilpailijoita” oman ikäisten sarjassa, jotka ovat freesejä, hoikkia ja nuoren näköisiä.

Huh, Mette Mannonen oli mulle yllätys. Olen mies. Kun hän tuli aikoinaan tv-lähetyksiin luulin, että hän oli joku opiskelijatyttö. Nyt kuvittelin olevan noin 30v.

Vierailija
32/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 38-vuotias ystävätär joka menee oikeasti parikymppisestä. Hyvät geenit, erittäin terveelliset elämäntavat. Ei kyllä itse yritä esittää nuorempaa. Myös erittäin nuoren kuuloinen ääni, olenkin sekoittanut hänet joskus puhelimessa tyttäreensä 😂

Vierailija
33/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki Martina Aitolehti 38 ja jo selvästi iän merkit näkyy, luomet laskeutuneet ym.

Jos siinä iässä jo luomet aloittaa tippumisen, niin mitäpä luulette, kun rupsahtaminenhan vasta kunnolla käynnistyy 40-50-välillä?

Jos aikoo olla nuorekas nelivitonen, niin kolmivitosena ihon on oltava kuin vauvanpersausta ja tämä on muuten fakta.

Jos rypistyt ennen neljääkolmea, niin alamäki ja kova sellainen ulkonäössä on taattu.

Vierailija
34/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Päälleen saa tietty pukea mitä haluaa, mut ykskään niistä "minua luullaan tyttäreni siskoksi" ei oikeasti näytä keski-iän kynnyksellä parikymppiseltä. On ihan ok myös olla 40 ja näyttää siltä.

Ja nelikymppinen ei ole keski-iän kynnyksellä vaan ihan keski-ikäinen. Vai meinaatko että nuori aikuinen 😊 Nykyaika on niin pimeää.

Vierailija
35/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasper on ulkoilmaihminen (kalastaja) joten auringon vahingot näkyy varmasti hänessä

Vierailija
36/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nuoren näköisen naisen tietää siitä, että sen oman ikäluokan miehet ovat muuttuneet setämiehiksi 😁

Vierailija
37/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muuten on teinipoikani kaveri kommentoinut pojalleni että "en tiennytkään että sulla on sisko" kun jossain kaupan aulassa tms ohikulkiessa muutaman sanan vaihdoin

Vierailija
38/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin joo. Vaatteet ei kyllä tee nuoren näköistä, vaan ihon kunto ja kasvot muutenkin.

Vierailija
39/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja 9 vuotias poikani ei halunnut näyttäytyä kanssani koska muut pojat kyselivät kuka se tyttö on. Kerran hän varovasti sanoi minun näyttävän nuorelta.

Enkä käytä paljon meikkiä, pukeudun farkkuihin ja hameisiin. En itse ajatellut ulkonäköäni ennen kuin muut toivat sen esille. Siinä on ero jota täällä ei ymmärretä.

Vierailija
40/43 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolta pitänyt nelikymppinen nainen on kuumaa hottia. Nainen parhaassa iässä