Voiko 43-vuotias nainen näyttää tosi nuorelta
Jos on päällä farkkutakki ja valkoiset lenkkarit :) Tulipa vain mieleen, kun ostin tänään farkkutakin.
Kommentit (43)
Ei voi. Päälleen saa tietty pukea mitä haluaa, mut ykskään niistä "minua luullaan tyttäreni siskoksi" ei oikeasti näytä keski-iän kynnyksellä parikymppiseltä. On ihan ok myös olla 40 ja näyttää siltä.
vrt. mies, joka kyseli, että voiko viisikymppistä erehtyä kolmevitoseksi jos on päällään farkkutakki ja valkoiset tennarit :)
Kyllä voi minun mielestäni, siitä vaan!
Ehdottomasti jos vartalo pysynyt hyvänä, eikä tullut ylimääräistä läskiä.
Vaatteilla tuskin naamaa muutetaan nuoremmaksi. Mut multa kysellään papereita ja tytötellään vaikka olen jo 42.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteilla tuskin naamaa muutetaan nuoremmaksi. Mut multa kysellään papereita ja tytötellään vaikka olen jo 42.
Setämiehet tytöttelee vielä vanhainkodissakin.
Ei voi, ne jotka näin luulee huijaavat itseään. Kaunis voi kyllä olla mutta nuoruus on auttamatta takana ja kyllä se näkyy.
Oon kohta 48 ja vieläkin tytötellään, ei se kyllä johdu siitä että näyttäisin nuorelta.
Lähinnä naurettavalta, jos pukeutuu kuin teini.
Voi, mutta vain omasta mielestään.
Naamasta voi näyttää jopa 10v nuoremmalta tai pikaisesti vilkaistuna vieläkin nuoremmalta, mutta kyllä yli nelikymppisestä oikeasti näkee, että ikää jo on.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, ne jotka näin luulee huijaavat itseään. Kaunis voi kyllä olla mutta nuoruus on auttamatta takana ja kyllä se näkyy.
Komppaan tätä. Videopalavereissa ei enää näy nuori tyttö vaan väsynyt perheenäiti silmäpusseineen. Meikilläkään ei voi sitä peittää kun tuli meikkiallergia. Lisäksi tuntuu että jatkuva ruudun äärellä oleminen oikein valahduttaa naaman alaspäin, mutta itsepä olen ammattini valinnut.
T. Nainen 43v
Olen yli 40-vuotias ja minulta kysyttiin henkilöllisyystodistusta, kun ostin alkoholia kaupasta viime viikolla.
Minä olen 38 ja kyllä sen iän vain naamasta näkee, vaikka olenkin hoikka. Naururyppäjä silmissä ja siristelyryppyjä otsalla. Eikä mua oikeastaan edes haittaa, että en näytä enää teiniltä. Tuo uskottavuutta työelämässä, kun ei ole enää ihan tyttönen.
No ei kovin nuorelta mutta miksi pitäisikään? On ihan mukavaa olla nelikymppisen näköinen nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet tytöttelee vielä vanhainkodissakin.
En tarkoittanut setämiesten vähättelevää tytöttelyä vaan sitä tulee ihan naisilta lapsiltakin.
Omasta mielestäni en ole erityisen nuoren näköinen eikä tarvikaan olla. Vastasin kun kysyttiin.
Kyllä silloin vaan on vaan ikäänsä nuoremman näköinen, jos 1-10 vuotta nuoremmilla alkaa olemaan enemmän uurteita.
Kyllä voi, mutta miksi pitäisi?