Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut suhteessa 4 vuotta miehen kanssa ja mies ei ole kertonut minusta perheelleen?

Vierailija
24.04.2021 |

Mistä johtuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, mies ei jostain syystä kehtaa esitellä sinua perheelleen. Ehkä hän on vain "jämähtänyt" suhteeseen, johon ei kuitenkaan aio jäädä - miehille tällaista tapahtuu.

Vierailija
2/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perheensä kanssa tekemisissä. Tai häpeää perhettään. Tai pelkää että et halua olla hänen kanssaan jos tutustut hänen perheeseensä (tietää että sinun ja perheensä arvot täysin erilaiset).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sinua? Asutteko yhdessä ja oletko varma ettei miehelle ole toista suhdetta/perhettä joka on esitelty perheelle eikä siksi voi sinua viedä näytille?

Vierailija
4/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimeen perheensä kanssa. Tai kuten mun kaverilla, niin perhe on täynnä mielisairauksia, ja ne esim. yrittää erottaa kaverin tyttöystävästään. Siksi ei voi esitellä häntä perheelleen.

Vierailija
5/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenties ole syystä tai toisesta sinut perheensä kanssa eikä halua sotkea heitä liikaa elämäänsä.

Vierailija
6/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet kysynyt mieheltä? Mitä kertoi syyksi?

Vierailija
7/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo aikaa sitten päättänyt, että en esittele ketään perheelleni, ellen ole menossa kyseisen tyypin kanssa naimisiin. Se ketä kasuaalisti tapailen, tai en tapaile, ei mun perheelleni kuulu.

Vierailija
8/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille vanhemmille voi esitellä.

Vierailija
9/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voisi pahastua.

Vierailija
10/11 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on totta, mies ei jostain syystä kehtaa esitellä sinua perheelleen. Ehkä hän on vain "jämähtänyt" suhteeseen, johon ei kuitenkaan aio jäädä - miehille tällaista tapahtuu.

Ethän sinäkään uskalla irtisanoutua ennen kuin on seuraava paikka varmistettu.

Vierailija
11/11 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot luurangot kaapissa.Miten olet suostunut alentumaan asiaan?Olet pelkkä salaisuus,näkymätön ihminen jota ei ole olemassa?Muista rakastettu on kaikki,rakastaja pelkkä huntu! Oletko pelkkä huntu?Miestä ei pidä puolustaa 4v. suhteen jälkeen.Sitä seurustelaan henkilön kanssa,ei suvun tai perheen kanssa,ei häpeän kanssa!4 vuoden jälkeen ei ole enää parisuhteessa luurankoja kaapissa,muista se!