Miksi pelätään rokotteen mahdollisia pitkäaikaishaittoja, mutta koronan sairastamisen pitkäaikaishaittoja vähätellään?
Koronasta sanotaan, että lähes kaikki selviävät, turha rajoittaa mitään. Rokotteesta paljon pienempi osuus ihmisiä saa pysyvää haittaa (puhutaan promilleista) kuin koronasta, josta useille jää jotain pitkäaikaista terveyshaittaa, mutta kuitenkin rokotteesta kieltäydytään ehdottomasti, koronaan suhtaudutaan laissez faire meiningillä. Make it make sense?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Koska koronan mahdollisia pitkäaikaisvaikutuksia ei vähätellä vaan nimenomaan niistä päivittäin meuhkataan medioissa
Kyllä ne vähättelee koronan pitkäaikaisvaikutuksia, jotka jättää koronarokotteen ottamatta sen takia ettei rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksia tunneta.
Korona on luonnollinen virus, mutta koronarokotteet on ihmisten laboratorioissa kehittämiä tekeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koronan mahdollisia pitkäaikaisvaikutuksia ei vähätellä vaan nimenomaan niistä päivittäin meuhkataan medioissa
Kyllä ne vähättelee koronan pitkäaikaisvaikutuksia, jotka jättää koronarokotteen ottamatta sen takia ettei rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksia tunneta.
Sivusta kyselen: Onko vielä esitetty mitään arvioita rokotteen vaikutuksesta koronan pitkäaikaisvaikutuksiin? Rokotehan ei suojaa koronalta. Lieventää vain oireita.
Itse ainakin korona huolettaa nimenomaan pitkäaikaishaittojen vuoksi. Saan rokotuksen ensi viikolla. Olen varautunut joihinkin haittoihin. Veritulppia pidän epätodennäköisenä, koskasyön ohentajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kyselen: Onko vielä esitetty mitään arvioita rokotteen vaikutuksesta koronan pitkäaikaisvaikutuksiin? Rokotehan ei suojaa koronalta. Lieventää vain oireita.
Älä valehtele. Rokotteet suojaa myös oireettomalta koronatartunnalta, vaikka niiden antama suoja koronan vakavaa muotoa vastaan onkin selvästi vahvempi.
Siksi, että kukaan ei vielä tiedä rokotteen mahdollisista haitoista vuosien tai vuosikymmenien aikana.
Toinen syy on se, että epäilevät eivät luota lääkefirmoihin joilla on ikävää historiaa olla välittämättä lääkkeiden haitoista.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että kukaan ei vielä tiedä rokotteen mahdollisista haitoista vuosien tai vuosikymmenien aikana.
Toinen syy on se, että epäilevät eivät luota lääkefirmoihin joilla on ikävää historiaa olla välittämättä lääkkeiden haitoista.
Lisäksi myyntisopimusten normaalit vastuupykälät loistavat poissaolollaan näiden rokotesopimusten yhteydessä.
Itse pyrin välttämään sekä tartuntaa, että rokotusta, kunnes tietoa saadaan lisää. Tukahduttamalla elämä voisi normalisoitua kuten nyt jo tukahduttaneissa maissa, liki kolmannes maailman väestöstä kuuluu tähän joukkoon.
https://tukahdutusstrategia.fi/
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä korona sitten? Long covid on suhteellisen yleinen koronan sairastaneilla, mutta koronarokotteiden kohdalla ei ole havaittu mitään vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jeps, rokotteen ottaneille varmaan kasvaa k*rpä otsaan viiden vuoden sisällä. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Korona on luonnollinen virus, mutta koronarokotteet on ihmisten laboratorioissa kehittämiä tekeleitä.
Plutoniumkin on luonnollista ainetta, kai sinä altistuisit sillekin mielelläsi
Ehkä siksi että rokotteen ottopäätös ei ole valinta koronatartunnan ja rokotteen väliltä. Lähes kaikki jotka tuota joutuvat punnitsemaan, ovat mainiosti pärjänneet ilman rokotettakin saamatta koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Korona-virus joka pysäyttää koko maailman ja vie ihmisiltä hengen ei ole luonnollinen. Sen ei kuulu tarttua ihmiseen, mutta kun ihminen ruuanpulassa kajoaa eksoottisiin eläimiin ja syö niitä, virus on tarttunut. Tämä korona virus variantti on luonnollinen vain eksoottisilla eläimillä, ei ihmisillä.
Johtuisikohan vaikka siitä, että rokote on vähintäänkin kyseenalainen ja valtamedia on tehnyt kaikkensa lobatakseen tuota täysin kokeellista rokotetta, jonka tulevia haittavaikutuksia kukaan ei tiedä (esimerkiksi sitä, että onko sinulla alttius sairastua johonkin tautiin ja rokote voi laukaista sen, tätä ei varmastikaan ole tutkittu pitkäaikaisilla tutkimuksilla).
Mitä tulee itse koronaan, niin suurin osa sairastaa tuon flunssan hyvin vähäoireisena, ihan niin kuin normaalinkin kausiflunssan. En minä tuota nyt mitenkään pahana ''pandemiana'' pidä, kun täytyy oikein massatestauksia järjestää ja etsimällä etsiä kenellä se on, veikkaan, että espanjantaudin ja ruton jyllätessä ei mitään testejä tarvittu ja ''oireettomia'' etsitty, kyllä sen huomasi.
Ei ole myöskään mitään näyttöä mistään ''pitkäaikaisista oireista''.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minä en vähättele. Yritän olla saamatta kumpaakaan.
On jo aiemmin käynyt niin, että on uskoteltu ottamaan jotain mukaturvallista mikä haittaakin loppuelämää. Fool me once, shame on me, fool me twice shame on you. En todellakaan enää ota mitään lääketieteellistä operaatiota, jos se arveluttaa itseäni.
Lääkäreitä ja tutkijoita ei kiinnosta yksilön elämänlaatu ja keho. Tässäkin tehdään päätökset massa-ajattelun pohjalta.
Haluan kantaa mahdolliset huonot lopputulemat niin että olen itse ne tehnyt eikä niin, että joku on painostanut tai uskotellut kaiken olevan oikeastaan riskitöntä.
Rokotteen puilestapuhujat, oletteko miettineet miten elimistönne kestää, jos jatkosuositus alkaa olla yksi ifluenssarokote ja pari koronarokotetta vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo aiemmin käynyt niin, että on uskoteltu ottamaan jotain mukaturvallista mikä haittaakin loppuelämää. Fool me once, shame on me, fool me twice shame on you. En todellakaan enää ota mitään lääketieteellistä operaatiota, jos se arveluttaa itseäni.
Lääkäreitä ja tutkijoita ei kiinnosta yksilön elämänlaatu ja keho. Tässäkin tehdään päätökset massa-ajattelun pohjalta.
Haluan kantaa mahdolliset huonot lopputulemat niin että olen itse ne tehnyt eikä niin, että joku on painostanut tai uskotellut kaiken olevan oikeastaan riskitöntä.
Silmät puoliummessa sängyssä kirjoitan, sanonta meni perseelleen, mutta ajatus välittynee silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, muutamia kertoja. Ja sitä pitää verrata niihin satoihin ja taas satoihin lääkkeisiin ja rokotteisiin joista on ollut valtavaa hyötyä. Nyt monet ajattelevat ihan samoin kun jos eivät uskaltaisi enää astua jalallakaan autoon kun se Kalevi-setäkin ajoi kolarin 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vastustatko kaikkia ihmisen laboratoriossa kehittämiä asioita?