Naispapille puoliso
Mistä voisin löytää itselleni sopivan puolison? Olen siis pappi ja kun tämän sanoo miehet häviävät kuin tuhka tuuleen. Olen ihan normaali ihminen iloineni ja suruineni, en mikään käsi Raamatulla tyyppi. Miten ennakkoluuloisia nämä miehet ovatkaan.
Kommentit (67)
Älä välitä ilkeilyistä. Ehkä joku korkeakoulutettu, vaikka ei se yksin takaa mitään. Luonne ja lämpö ratkaisee. Ehkä papilla on sama kuin muillakin, se tulee kun on tullakseen.
Ai niin, itsepuolustuskursseilla on paljon miehiä ja on hyödyllistä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä ilkeilyistä. Ehkä joku korkeakoulutettu, vaikka ei se yksin takaa mitään. Luonne ja lämpö ratkaisee. Ehkä papilla on sama kuin muillakin, se tulee kun on tullakseen.
Ai niin, itsepuolustuskursseilla on paljon miehiä ja on hyödyllistä muutenkin.
Valkoritari ratsuineen karautti paikalle tuomaan tukensa ja raamatun vastaiset ohjeensa. Toinen poski pitää kääntää eikä mitään itsepuolustuskursseja.
Jos miehet katoaa niin jokin muu syynä.
Tuollaista kysyessään olisi hyvä myös kertoa, että millaisen miehen ap toivoo löytävänsä. Sitten olisi paljon helpompi ehkä antaa niitä vinkkejäkin. Löytyyhän sieltä katuojistakin niitä miehiä, jos se nyt sitten on ainoa kriteeri, että ylipäätään on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vaikiaa on, vaikiaa papilla parinmuodostus. Mistä löytää elitistisen yläluokan edustajalle samaa ylivertaisuutta edustava mies?
Meillä naapurin pappisneito löysi samasta taloyhtiöstä duunarimiehen.
NMKY, YMCA (USA, Sweden, Deutschland)
Mistä tai miten sut tavoittaa?
Uskova mies
Minkä ikäinen olet? Itselleni ei naispappi olisi missään tapauksessa este. Mutta jotkut hengellisen työn tekijät nostavat itseään jalustalle ja monelle naispapille kelpaa vain miespappi. Toki voin olla väärässäkin.
En ole itse kovinkaan uskonnollinen ihminen, kirkkomusiikki kiinnostaisi sen musiikillisuuden vuoksi ja urut ovat teknisesti mielenkiintoisia kapistuksia
M37
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Itselleni ei naispappi olisi missään tapauksessa este. Mutta jotkut hengellisen työn tekijät nostavat itseään jalustalle ja monelle naispapille kelpaa vain miespappi. Toki voin olla väärässäkin.
En ole itse kovinkaan uskonnollinen ihminen, kirkkomusiikki kiinnostaisi sen musiikillisuuden vuoksi ja urut ovat teknisesti mielenkiintoisia kapistuksia
M37
Lisättäkööt vielä, että vähän virkahenkilömaisemmat naiset ovat aina viehättäneet, pappikin on virkahenkilö (sukupuolineutraali sana?).
Täällä olisi Manaaja. Pappi se minäkin olen toki. Oletkos sinä ap nätti ja mukava?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ulkonäöllisiä puutteita, papithan eivät ole kauneudestaan tunnettuja.
Suurimmat puutteet ovat kuitenkin henkisiä. Papit ovat varsin vastenmielistä porukkaa.
Te, joilla ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei ole pakko osallistua.
BeasthereAndy kirjoitti:
Vihaan naispappeja ja olen uskossa.te olette ällöjä
Ai olet uskossa ja vihaat? Se on mahdoton yhtälö. Uskova ei voi vihata ihmisiä, se on syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Te, joilla ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei ole pakko osallistua.
No mutta jos ei ole mitään hyvää sanottavaa? Mitäs sitten tehdään?
Vierailija kirjoitti:
BeasthereAndy kirjoitti:
Vihaan naispappeja ja olen uskossa.te olette ällöjä
Ai olet uskossa ja vihaat? Se on mahdoton yhtälö. Uskova ei voi vihata ihmisiä, se on syntiä.
Syntiä saa vihata mutta ei ihmisiä. Jos haluaa pelastua, pitää tehdä parannus synnistä.
Minä pitäisin sitä ammattia oikeastaan vain hyvänä asiana, vaikka itse en olekaan kovin uskonnollinen. Luulen että AP:lla on hyvät elämän arvot. Rehellisesti sanottuna, oikein mielelläni tapailisin AP:ta.
Yleensä kaikki papit joiden kanssa olen keskustellut, ovat olleet miellyttäviä ihmisiä luonteeltaan.
Rosebrides. Search osiossa Finland ja religion kohtaan suosikki uskonto.
No voihan juku, jos ei Voltaire kelpaa niin laitetaan Thomas Jeffersonia: "Kaikissa maissa ja kaikkina aikoina on pappi ollut vapauden vihollinen. Hän on aina liitossa tyrannien kanssa ja harjoittaa mustamaalausta saadakseen suojelusta omilleen"
Jefferson, kuten Voltairekin, olivat viisaita miehiä. He näkivät papiston hurskaan ja tekopyhän naamion läpi tavoittaen totuuden , papiston sysimustan ja pelkurimaisen , sekä läpeensä pahan, olemuksen.
Yhdyn heidän totuuteensa.