Naispapille puoliso
Mistä voisin löytää itselleni sopivan puolison? Olen siis pappi ja kun tämän sanoo miehet häviävät kuin tuhka tuuleen. Olen ihan normaali ihminen iloineni ja suruineni, en mikään käsi Raamatulla tyyppi. Miten ennakkoluuloisia nämä miehet ovatkaan.
Kommentit (67)
Sinulla on dilemma.
Häntä jota raamattu ei kiinnosta, ei kiinnostu sinustakaan.
Toisaalta hän, joka tuntee raamatun ja seuraa sitä, ei voi olla kanssasi, sillä nainen ei voi olla pappi.
Vastaus voisi olla, etsi demari ja näytä kuinka hän itse hyötyy, niin muulla ei olekaan väliä.
Eli liity SDP:hen.
Kyllä se varmaan ongelma on, että juuri kukaan ei ole nykyisin uskonnollinen. Eikö teologisesta löytynyt? Arvomaailma on kuitenkin asia mikä näkyy arjessa. Ja itselläni ja monella muullakin on huono kuva luterilaisesta kirkosta saati lahkolaisista.
Mulla on se käsitys että uskovaiset priutuu nuorena smanhenkisten kanssa.
Fiksuja miehiä, kun eivät papin kanssa ala millekään. Ap. on kovin epätoivoinen. Miksi et rukoile puolisoa ja uutta ammattia.
Oletko siis leipäpappi? Käsi ei ole Raamatulla muuten kuin maksettujen toimitusten aikana. Siinä tapauksessa joudut teeskentelemään ja tavallaan elämään valheessa. Ei mikään hyvä lähtökohta aitoon ihmisten kohtaamiseen ja puolison hakuun.
Hei naispappi, minua ei haittaa vaikka olet naispappi! Voisin ehkä kuvitella seurustella kanssasi, olen itsekin suorittanut tutkinnon koulussa. Toivoisin vain, että olisit hyvin rintava, koska olen tulkinnut Raamattua sillä tavalla. Joka tapauksessa onnea puolison etsinnässä!
Löysin tämän ketjun vahingossa. Mitä aloittajalle kuuluu?
Yksi tuntemani naispappi on yllättäen naimisissa fyysikon kanssa.