Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naispapille puoliso

Vierailija
24.04.2021 |

Mistä voisin löytää itselleni sopivan puolison? Olen siis pappi ja kun tämän sanoo miehet häviävät kuin tuhka tuuleen. Olen ihan normaali ihminen iloineni ja suruineni, en mikään käsi Raamatulla tyyppi. Miten ennakkoluuloisia nämä miehet ovatkaan.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon mutta uskon Jumalaan, koska olen kokenut rajakokemuksen. Olisiko kirkkookuulumattomuus ongelma papille?

Vierailija
22/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Lucifer-hahmo  ,Ketonen&myllyrinne,  joku sen tyylinen sopis .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sisko, tiedän mistä puhut. Minäkin olin tuossa tilanteessa parikymmentä vuotta sitten. Olin sinkku ja pappi ja se ei ollut mikään kiinnostava yhdistelmä löytää ketään. Miehellä pitää olla hyvä itsetunto jotta kohtaisi naisen naisena, eikä jonain ilmiönä, jonka tämäkin keskustelu hyvin osoittaa. Uskoon liittyvä laittaa kaikki pelot ja defenssit liikkeelle.

Sitä en tiedä, mistä miehen löytäisit. Minä löysin kahvipöydästä erään toimituksen jälkeen. Kulje silmät auki, etsi sinua arvostava ja kunnioittava ihminen. Meri on täynnä kaloja, taivas tähtiä - onnea etsintään. Muistan sinua.

Vierailija
24/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä kerro alkuun sitä että olet pappi. Vaan että olet teologian alalla, tai palveluammatissa asiantuntijana tai jotain muuta mikä on sinällään totta mutta ei sisällä sanaa pappi.

Tunnen pappeja ja ainakin tuntemani papit ovat ihan tavallisia, huumorintajuisia, ja eritoten yksi nauraa mun tuhmille vitseille ja rempseille jutuille ihan katketakseen! Mutta jos joku ei tunne ketään pappia, nii sanasta pappi tulee pin mieleen uskonnollinen nutturapää vanhapiika jolla on siveysvyö ja halu olla ainostaan Jeesuksen morsian ;)

Siksi siis kannattaa ehkä alkuun esiintyä toisella termillä tai nimikkeellä, kuitenkin tietty varsinaisesti valehtelematta.

Vierailija
25/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, papit, nuo teatterin, teeskentelyn ja manipuloinnin mestarit. Kaksinaamaisin porukka maan päällä.

Vierailija
26/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kirkkoon mutta uskon Jumalaan, koska olen kokenut rajakokemuksen. Olisiko kirkkookuulumattomuus ongelma papille?

On ongelma, se tarkoittaisi että olet vapaamatkustaja, koska et maksa kirkollisveroa.

Vierailija
27/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako naispappi pyllyä?

Vierailija
28/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ongelma, se tarkoittaisi että olet vapaamatkustaja, koska et maksa kirkollisveroa.

Missä kohtaa Raamattua sanotaan että kristityn pitää maksaa kirkollisveroa?

t. ohis

Vierailija
29/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistimiehet eivät halua hihhulinaista.

Uskovat miehet eivät halua naista joka ei ota Raamattua tosissaan.

Vierailija
30/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani vapaamatkustaja, koska olen maksanut elämäni aikana yli miljoona euroa veroja ja edelleen jatkuu. Osallistun mielestäni tulo -ja pääomaveroilla riittävästi. Olen silti syvästi mielestäni uskovainen mutta minusta ei sitä päällepäin näe. Uskon, että Jumala antaa kirkollisverot anteeksi. Mutta sinä ilmeisesti et... Melko tiukkaa papilta.

Vierailija
31/67 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa Raamattua sanotaan että kristityn pitää maksaa kirkollisveroa?

t. ohis

Kristityn ei tarvitse, eikä oikeastaan edes saa, maksaa kirkollisveroa, Jumala ei rahaa tarvitse. Pappien ahneus sen sijaan on pohjaton ja vuosituhansisella kokemuksella he nyhtäävät kansalta jokaisen mahdollisen lantin oman elitistisen ökyelämänsä rahoittamiseen.

Vierailija
32/67 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan enää pappia, yksi avioliitto opetti kaiken.

Vierailija
33/67 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Porvoon seurakunnasta?

En ole Porvoosta enkä provo, ihan vaan tulin tänne juttelemaan, hyvää mieltä hakemaan, mutta pitihän se tietää, että lannistaminen on täällä se juttu.

No, mutta nythän maistat omaa lääkettäsi.

Kuinka monet ihmiset ovat tulleet, ja tulevat, lannistetuiksi papiston toimesta.

Sitä niittää, mitä kylvää.

Pas kaa kylvätte lähimmäisten niskaan vaikka nämä ihmiset tarjoavat teille loisteliaan ja elitistisen elämän.

Väärintekijät!

Ihan pimeä teksti, mitä pahaa joku pappi on sulle tehnyt?

Pahaa, paljon pahaa niin henkilökohtaisella kuin kollektiivisella tasolla. Minä todella vihaan pappeja.

Ei ainuttakaan valonpilkkua koko paskassa porukassa.

Vierailija
34/67 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Porvoosta enkä provo, ihan vaan tulin tänne juttelemaan, hyvää mieltä hakemaan, mutta pitihän se tietää, että lannistaminen on täällä se juttu.

No, mutta nythän maistat omaa lääkettäsi.

Kuinka monet ihmiset ovat tulleet, ja tulevat, lannistetuiksi papiston toimesta.

Sitä niittää, mitä kylvää.

Pas kaa kylvätte lähimmäisten niskaan vaikka nämä ihmiset tarjoavat teille loisteliaan ja elitistisen elämän.

Väärintekijät!

Ihan pimeä teksti, mitä pahaa joku pappi on sulle tehnyt?

Pahaa, paljon pahaa niin henkilökohtaisella kuin kollektiivisella tasolla. Minä todella vihaan pappeja.

Ei ainuttakaan valonpilkkua koko paskassa porukassa.

Minusta pappina on murheellista lukea tällaista tekstiä. Me kaikki joudumme kärsimään ammattimme mätämunista. Tätäkin henkilöä on selkeästi loukattu pahoin ja nyt hän kanavoi sen koko ammattiryhmäämme. Ehkä me sen sitten ansaitsemme.

Vierailija
35/67 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, ettet sieltä yliopistosta löytänyt miestä itsellesi?

Sieltähän niitä löytyy, nuoria miehia ja naisia, parhaassa pariutumisiässä ja saman tasoisia, eli korkekoulututkinnon suorittaneita.

Kukaan pappi ei tällä palstalla kirjoittele miehen puutteesta, muutoin voi palstaa lukea, aivan ammattimielessä, toisinaan.

Aloittaja on pelkkä törkyinen provoilija.

Vierailija
36/67 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo aloitus on pelkkää provoilua.

Vierailija
37/67 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tämä aloittaja pappi on nimenomaan Porvoon  jonkin alueen pappi.

Vierailija
38/67 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pappi mutta uskovainen.

Oma mieheni on piinkova ateisti.

Häntä ei häiritse mun usko yhtään. Mutta hän ei olekaan ensinnäkään suomalainen. Ja hänellä on hyvä itsetunto.

Luulen, että sun kannattaa myös hankkia ulkomaalainen mies! Suomalaiset on loppujen lopuksi tosi juntteja. Kuten että ei osata arvostaa / ymmärtää sitä jos ihminen on pappi, vaan se nähdään outona, nolona ja uskonnollisena.

Vierailija
39/67 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikiaa on, vaikiaa papilla parinmuodostus. Mistä löytää elitistisen yläluokan edustajalle samaa ylivertaisuutta edustava mies?

Vierailija
40/67 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Tämä aloittaja pappi on nimenomaan Porvoon  jonkin alueen pappi.

Jokos Porvoon pappi löysi etsimänsä?