Juttukaveria yksinäiselle
Täällä vauva av:llä kyselen kamua juttelemaan, lapsilla omat kamunsa ja minä tunnen itseni yksinäiseksi. Löytyisikö juttukaveria? Mistä haluaisitte keskustella?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun joku haluaa seuraa täältä, niin se loppuu siihen, että kukaan ei uskalla antaa edes anonyymiä sähköpostiosoitetta. Ap kertoi sentään ikänsä, mutta ei vaikkapa sukupuoltaan. Eikä sitä haluaako saman vai erisukupuolisen juttukumppanin. Ja haluaako hän kirjeenvaihtoa vai jutella puhelimessa. Eikä sitä haluaako hän jutella ehkä pidempäänkin, vaikka tositarkoituksella. Tämä on tosiaan huono alusta tällaiselle. Ihan tavallinen treffipalsta olisi parempi, mutta siellä pitää tehdä selväksi, että etsii vain juttukaveria. Olen vähän Ap ta vanhempi mies ja toki haluaisin minäkin jutella.
Ap on nainen,enkä minäkään uskalla täällä antaa sp-osoitetta. Nyt vaan jutella mukavia ennen saunaa.
Mistä haluaisit jutella?Eihän sitä voi tietää etukäteen. Jos juttukumppani on kiva, niin juttu soljuu vuorotellen ja molemmat sekä puhuvat että kuuntelevat.
Nyt muistuikin takavuosien takaa hyvä käytäntö anonyymiin tutustumiseen. Silloin sovittiin tapaamien jossain chatissa jossa ei ole juuri ketään, Hyviä ovat vaikka suomi24.fi chatit ja sieltä joku kaupunkiryhmä jossa ei ole juuri ketään. Tässä ei kummankaan tarvitse antaa mitään yhteystietoja.
Ahaa, toimisikohan tuo tänäänkin?
Ap
Nähtäväsi, vaatii kyllä kirjaantumisen, Haluaisitko kokeilla? Muuten, viimeksi kun tapasin siellä naisen (ei tosin tällä tavalla) niin juteltiin siellä viisi tuntia yhteen menoon, Sen jälkeen tapailtiin viisi vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö juttukaveria?
ApMinkäs ikäsiä sun lapset on? mitä oot tehnyt tänään? minkä ikäinen olet?
Mun lapset on 8 ja 11v. Minä olen 44-v. Tänään olen käynyt asioilla mm. katsomassa pienemmälle pyörää ja tehnyt ruokaa, nyt lepäillyt.
ApHei munkin tyttö on 8 vuotta. tammikuun 1 päivä syntynyt? onko sun kasi vuotias kumpi?. etitkö kirppareilta pyörää vai mistä? löysitkö? Mitäs ruokaa laitoit? ootko siis yh? me tilattiin äitin kaa pitsat oon nyt sen luona käymässä eilen juotiin viiniä ja saunottiin ja parit kaljatkin juotiin :) juotko sä koskaan? mikä on sun lempi juoma?
miksei nyt saa veljen vanhaa pyörää?
Mulla on kaksi poikaa ensi viikolla 8 vuotias täyttää 9. Pyörittiin ihan pyöräliikkeissä, poika saa nyt ihan oman uuden pyörän, aiemmin saanut veljen vanhan pyörän.
Muka alta kuulostaa tuo äidin kanssa oleminen, kyllä minäkin otapn joskus sauna siiderin tai viiniä. En humalaan juo itseäni kun minulla on nämä lapset. Ja joo olen Totaali yh.
Apmiksei nyt saa veljen vanhaa pyörää? saako kavereita tulla synttäreillä?. siis etkö sä koskaan pääse yksin olemaan koko yötä tai päivää? oliko isä kauan kuvioissa? kun lapset syntyi?. Mitä tekisit jos saisist vapaata? tai jos löytäisit kaverin ni mitä haluaiasit tässä elämässä kokea? millasesta musasta tykkäät?
Nyt saa ekan oman uuden pyörän, veli on rikkonut vaihteet omasta pyörästään niin saa nyt ajaa itse sillä.
Jos saisin lapsivapaita haluaisin ihmisten ilmoille siis ravintolaan tmsmonta vaihdetta siinä veljen pyörässä on ja mille jäi? et onko kevyt polkea miksi ette vie veljen pyörää huoltoon? mitä sä siellä ravintolassa tehdä joku tanssi ravintola vai?. millasesta musiikista tykkäät?
Veljen pyörä pitääkin viedä huoltoon. Ukki sen osaa korjata.
Minä tykkään rnb, soul, jazz musiikista mutta olen oppinut tykkäämään myös iskelmästä. Vaikka tansseihin lähtisi.
Apmä en hirveesti oo kuunellu rnb. mut soul ja jazzi enemmän sit tietysti räppiä rokkia reggaeta ja klassista. aika montaa eri genree. no synkkä hevi ei uppoa. äiti osti mulle lahjaksi läppärin saan sen muutaman päivän päästä. oma hajosikin tossa kun istuin sängullä nousin ja se putos lattialle. mä aina sählään nyt pitää pitää hyvää huolta. mistä päin suomee olet? millasesta tanssimisesta tykkäät perinteisestä vai disko musiikin tahdissa joraamista?. onko täällä muuten hyviä jazz ravintoloita?
Ap on itä-suomesta. Pop on myös kivaa tanssimusaa.
Onnea uudesta tietokoneesta, nyt uutta kohtele hellästi. Minulla meni silmälasit rikki kun vahingossa kävelin niiden päälle. Eli sattuu sitä muillekkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun joku haluaa seuraa täältä, niin se loppuu siihen, että kukaan ei uskalla antaa edes anonyymiä sähköpostiosoitetta. Ap kertoi sentään ikänsä, mutta ei vaikkapa sukupuoltaan. Eikä sitä haluaako saman vai erisukupuolisen juttukumppanin. Ja haluaako hän kirjeenvaihtoa vai jutella puhelimessa. Eikä sitä haluaako hän jutella ehkä pidempäänkin, vaikka tositarkoituksella. Tämä on tosiaan huono alusta tällaiselle. Ihan tavallinen treffipalsta olisi parempi, mutta siellä pitää tehdä selväksi, että etsii vain juttukaveria. Olen vähän Ap ta vanhempi mies ja toki haluaisin minäkin jutella.
Ap on nainen,enkä minäkään uskalla täällä antaa sp-osoitetta. Nyt vaan jutella mukavia ennen saunaa.
Mistä haluaisit jutella?Eihän sitä voi tietää etukäteen. Jos juttukumppani on kiva, niin juttu soljuu vuorotellen ja molemmat sekä puhuvat että kuuntelevat.
Nyt muistuikin takavuosien takaa hyvä käytäntö anonyymiin tutustumiseen. Silloin sovittiin tapaamien jossain chatissa jossa ei ole juuri ketään, Hyviä ovat vaikka suomi24.fi chatit ja sieltä joku kaupunkiryhmä jossa ei ole juuri ketään. Tässä ei kummankaan tarvitse antaa mitään yhteystietoja.
ApNähtäväsi, vaatii kyllä kirjaantumisen, Haluaisitko kokeilla? Muuten, viimeksi kun tapasin siellä naisen (ei tosin tällä tavalla) niin juteltiin siellä viisi tuntia yhteen menoon, Sen jälkeen tapailtiin viisi vuotta...
Miten se toimii käytännössä se suomi24 chatti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanikäinen yksinäinen. Tv:kin rikki. Oon kuunnellut Youtubesta ufo-dokumentteja ja syönyt herkkuja, eli Stockan caesarsalaattia ja tuoretta appelsiinimehua.
Mitä olet ap puuhaillut tänään?
Minkä kielisinä oot kuunnelut noita ufo dokumenttei? miksi ufot kiinnostaa? miten sait tvn rikki?. paljon stockalla maksaa ceasar salaatti? siis ootko ite puristanut appelsiineistä sillä koneella mehua? vai miten sait turetta mehua?
Ostin kaupasta tuorepuristettua, oli hyvää! Tv:stä puuttuu joku johto, jolla saisin siihen Netflixin koneen kautta, ei ole energiaa etsiä sitä, enkä ole varma miten. Kaveri on jotain säätänyt sen kanssa.
Kuuntelen kaikenlaista, ufo-dokumentit oli englanniksi. Luin aiemmin ketjua ufo-havainnoista täältä.
paljonko mehua oli yhteensä? eli uskot että on muutakin elämää kuin täällä maapallolla? ne voi elää vaikka rikki palolla ja hengittää jotain kaasua jota emme edes tunne emmekä tiedä että tällä kaasullakin voi elää? ja niille esim happi olis vaarallinen vai millain kuvittelet näiden ufojen elävän? mikäs siun energian on syönnyt?
Uskon kyllä, on ihmisille tyypillistä omahyväisyyttä luulla, että olisimme ainoat älylliset valtavassa maailmankaikkeudessa. Myös lähtökohta, että elämälle pitää olla samanlaiset edellytykset kuin meillä, on kapeakatseinen. Siis esim. happea. Luulen, että elämänmuodot on sellaisia, että menevät meidän mielikuvituksen ja käsityskyvyn yli.
Energiat on vienyt paluu töihin ja ihmisten pariin pitkän etätyöjakson jälkeen. Todella kuormittavaa.
Mulla on paradoksaalinen tilanne: olen yksinäinen, mutta en jaksa kenenkään seuraa. Erakkoluonne.
Mut aina välillä tykkäät jutella. joo siis esim saturnuksen kaasu voi olla miljoona kertaa tehokkaampaa kuin planeetan kaasut? esim raketit vois kulkee nopeemmin?. lähtisitkö marssiin ensimmäisten joukossa jos pääsisit? miten sä saat sitten väännettyä kun oot toisten ihmisten kaa tekemisissä töissä ja puhua vai tarviiko sun työpaikalla hirveesti puhua? käytkö lounaalla työkaverien kanssa? mut mitä jos löydät jonkun joka jakaa paljon samoi asioita ja voitte jutella niistä asioista mitkä sun sisimmässä aidosti kiinnostaa kai jokin sutkin sytyttää niin et leijut yläpilvissä ja energiaa tursuis sulle?. aito huomio ja kohtaaminen kyl piristää emmäkkään sitä tienny olin aina väsynyt. mut sitkun toin salaista omaa maailmaa esille ni huh se gravitaatio kenttä nousi ja energia tuli et oli täynnä ja lauloi kuin lintu onnessaan :).
En lähtisi Marsiin, maapallollakin tarpeeksi ufoa menoa.
Oot oikeassa, että tykkäisin jutella, jos ajatukset kohtaa, mutta harvoin löydän sellaista seuraa. Juttelen kyllä työkavereille ja olen kohtelias, mutta lounailla käyn yksin. Olen kertonut, että tarvin omaa aikaa. Hetihän mulla alkoi juttu luistaa, kun oikeista asioista kysellään. Oot taitava jututtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNähtäväsi, vaatii kyllä kirjaantumisen, Haluaisitko kokeilla? Muuten, viimeksi kun tapasin siellä naisen (ei tosin tällä tavalla) niin juteltiin siellä viisi tuntia yhteen menoon, Sen jälkeen tapailtiin viisi vuotta...
Ap
Vaatii kirjaantumisen suomi24 -tilille. Sellaisen tekaisee varaan äkkiä. Siellä on (tai oli) kymmeniä tai satoja huoneita, vaikka eri kaupungeille tai harrastuksille. Sitten täällä voi sopia sopivan huoneen. Näin yksityisyys säilyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanikäinen yksinäinen. Tv:kin rikki. Oon kuunnellut Youtubesta ufo-dokumentteja ja syönyt herkkuja, eli Stockan caesarsalaattia ja tuoretta appelsiinimehua.
Minkä kielisinä oot kuunnelut noita ufo dokumenttei? miksi ufot kiinnostaa? miten sait tvn rikki?. paljon stockalla maksaa ceasar salaatti? siis ootko ite puristanut appelsiineistä sillä koneella mehua? vai miten sait turetta mehua?
Ostin kaupasta tuorepuristettua, oli hyvää! Tv:stä puuttuu joku johto, jolla saisin siihen Netflixin koneen kautta, ei ole energiaa etsiä sitä, enkä ole varma miten. Kaveri on jotain säätänyt sen kanssa.
Kuuntelen kaikenlaista, ufo-dokumentit oli englanniksi. Luin aiemmin ketjua ufo-havainnoista täältä.
paljonko mehua oli yhteensä? eli uskot että on muutakin elämää kuin täällä maapallolla? ne voi elää vaikka rikki palolla ja hengittää jotain kaasua jota emme edes tunne emmekä tiedä että tällä kaasullakin voi elää? ja niille esim happi olis vaarallinen vai millain kuvittelet näiden ufojen elävän? mikäs siun energian on syönnyt?
Uskon kyllä, on ihmisille tyypillistä omahyväisyyttä luulla, että olisimme ainoat älylliset valtavassa maailmankaikkeudessa. Myös lähtökohta, että elämälle pitää olla samanlaiset edellytykset kuin meillä, on kapeakatseinen. Siis esim. happea. Luulen, että elämänmuodot on sellaisia, että menevät meidän mielikuvituksen ja käsityskyvyn yli.
Energiat on vienyt paluu töihin ja ihmisten pariin pitkän etätyöjakson jälkeen. Todella kuormittavaa.
Mulla on paradoksaalinen tilanne: olen yksinäinen, mutta en jaksa kenenkään seuraa. Erakkoluonne.
Mut aina välillä tykkäät jutella. joo siis esim saturnuksen kaasu voi olla miljoona kertaa tehokkaampaa kuin planeetan kaasut? esim raketit vois kulkee nopeemmin?. lähtisitkö marssiin ensimmäisten joukossa jos pääsisit? miten sä saat sitten väännettyä kun oot toisten ihmisten kaa tekemisissä töissä ja puhua vai tarviiko sun työpaikalla hirveesti puhua? käytkö lounaalla työkaverien kanssa? mut mitä jos löydät jonkun joka jakaa paljon samoi asioita ja voitte jutella niistä asioista mitkä sun sisimmässä aidosti kiinnostaa kai jokin sutkin sytyttää niin et leijut yläpilvissä ja energiaa tursuis sulle?. aito huomio ja kohtaaminen kyl piristää emmäkkään sitä tienny olin aina väsynyt. mut sitkun toin salaista omaa maailmaa esille ni huh se gravitaatio kenttä nousi ja energia tuli et oli täynnä ja lauloi kuin lintu onnessaan :).
Oot oikeassa, että tykkäisin jutella, jos ajatukset kohtaa, mutta harvoin löydän sellaista seuraa. Juttelen kyllä työkavereille ja olen kohtelias, mutta lounailla käyn yksin. Olen kertonut, että tarvin omaa aikaa. Hetihän mulla alkoi juttu luistaa, kun oikeista asioista kysellään. Oot taitava jututtaja.
Mikä täällä maapallolla on ufoa? mut siis ootko kokeillut puhua siitä sisäisestä maailmasta? ootko huomannu et se tuo energiaa? ja keventää oloa? no emmä nyt oo mikään hyvä jututtaja. tälläin kirjoittaen on helpompi jutella tulee eri tavalla mieleen asioita kuin livenä. pitäis harjotella sitä livenäkin. mut mä sorrun antaan vaan pikku osia enkä koko elämää. sillain livenä ei saa ajatuksista kiinni silloin. se vie aikaa. ja onhan se toki vaikeaa löytää et ajatukset kohtaa. siis kun jos on ne omat ajatukset eikä muilta kuunnellut ajatukset jota toistaa ni silloin onkin uniikimpi kappale ehkä? mut miten sen erottaa et onko opeteltu ajatus elämästä ja mikä on sen sisimmän todellinen ulosanti? vai onko meijän kaikkien mieli opettelun tulos muiden tuotannosta? eli elääkö meidän mieli kuinka paljon muiden oppien mukaan. on toki hyviäkin opetuksia esim elä koske pistorasiaan voit kuolla ja nään on hyviä tietoi. mut sit se sisäinen maailma joka on sen minän todellisuus oikeesti ja kuinka moni pelkää tuoda sen esiin? ja elää sitten sen kulissin mukaan joka on muiden luomaa ja sit mieli pysyy raskaana kun se ei ole todellinen mielesi? ja se on ristiriitaa?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVaatii kirjaantumisen suomi24 -tilille. Sellaisen tekaisee varaan äkkiä. Siellä on (tai oli) kymmeniä tai satoja huoneita, vaikka eri kaupungeille tai harrastuksille. Sitten täällä voi sopia sopivan huoneen. Näin yksityisyys säilyy
Ehdotappa huonetta! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVaatii kirjaantumisen suomi24 -tilille. Sellaisen tekaisee varaan äkkiä. Siellä on (tai oli) kymmeniä tai satoja huoneita, vaikka eri kaupungeille tai harrastuksille. Sitten täällä voi sopia sopivan huoneen. Näin yksityisyys säilyy
Ehdotappa huonetta! Ap
Oletko kirjaantunut, Itä-Suomen Tyttö?, Minä tässä koitan kirjaantua juuri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot oikeassa, että tykkäisin jutella, jos ajatukset kohtaa, mutta harvoin löydän sellaista seuraa. Juttelen kyllä työkavereille ja olen kohtelias, mutta lounailla käyn yksin. Olen kertonut, että tarvin omaa aikaa. Hetihän mulla alkoi juttu luistaa, kun oikeista asioista kysellään. Oot taitava jututtaja.Mikä täällä maapallolla on ufoa? mut siis ootko kokeillut puhua siitä sisäisestä maailmasta? ootko huomannu et se tuo energiaa? ja keventää oloa? no emmä nyt oo mikään hyvä jututtaja. tälläin kirjoittaen on helpompi jutella tulee eri tavalla mieleen asioita kuin livenä. pitäis harjotella sitä livenäkin. mut mä sorrun antaan vaan pikku osia enkä koko elämää. sillain livenä ei saa ajatuksista kiinni silloin. se vie aikaa. ja onhan se toki vaikeaa löytää et ajatukset kohtaa. siis kun jos on ne omat ajatukset eikä muilta kuunnellut ajatukset jota toistaa ni silloin onkin uniikimpi kappale ehkä? mut miten sen erottaa et onko opeteltu ajatus elämästä ja mikä on sen sisimmän todellinen ulosanti? vai onko meijän kaikkien mieli opettelun tulos muiden tuotannosta? eli elääkö meidän mieli kuinka paljon muiden oppien mukaan. on toki hyviäkin opetuksia esim elä koske pistorasiaan voit kuolla ja nään on hyviä tietoi. mut sit se sisäinen maailma joka on sen minän todellisuus oikeesti ja kuinka moni pelkää tuoda sen esiin? ja elää sitten sen kulissin mukaan joka on muiden luomaa ja sit mieli pysyy raskaana kun se ei ole todellinen mielesi? ja se on ristiriitaa?.
Olet oikeassa. Ajattelin just, että se sosiaalinen minä on esitystä ja yritän puhua asioista, jotka kiinnostaa muita. Se on raskasta. Mulla on oma sisäinen maailma, mutta sitä en halua jakaa monen kanssa. Tiedän, että minua pidetään hieman outona, ja niin se onkin. Olen intensiivinen, sanoi terapeutti. Kiinnostavia ajatuksia sinulla.
Ap löysi seuraa, kiva! Toivottavasti juttu luistaa teillä siellä "Iisalmella".
Ap on vielä täällä! Saa laittaa viestiä vielä tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot oikeassa, että tykkäisin jutella, jos ajatukset kohtaa, mutta harvoin löydän sellaista seuraa. Juttelen kyllä työkavereille ja olen kohtelias, mutta lounailla käyn yksin. Olen kertonut, että tarvin omaa aikaa. Hetihän mulla alkoi juttu luistaa, kun oikeista asioista kysellään. Oot taitava jututtaja.Mikä täällä maapallolla on ufoa? mut siis ootko kokeillut puhua siitä sisäisestä maailmasta? ootko huomannu et se tuo energiaa? ja keventää oloa? no emmä nyt oo mikään hyvä jututtaja. tälläin kirjoittaen on helpompi jutella tulee eri tavalla mieleen asioita kuin livenä. pitäis harjotella sitä livenäkin. mut mä sorrun antaan vaan pikku osia enkä koko elämää. sillain livenä ei saa ajatuksista kiinni silloin. se vie aikaa. ja onhan se toki vaikeaa löytää et ajatukset kohtaa. siis kun jos on ne omat ajatukset eikä muilta kuunnellut ajatukset jota toistaa ni silloin onkin uniikimpi kappale ehkä? mut miten sen erottaa et onko opeteltu ajatus elämästä ja mikä on sen sisimmän todellinen ulosanti? vai onko meijän kaikkien mieli opettelun tulos muiden tuotannosta? eli elääkö meidän mieli kuinka paljon muiden oppien mukaan. on toki hyviäkin opetuksia esim elä koske pistorasiaan voit kuolla ja nään on hyviä tietoi. mut sit se sisäinen maailma joka on sen minän todellisuus oikeesti ja kuinka moni pelkää tuoda sen esiin? ja elää sitten sen kulissin mukaan joka on muiden luomaa ja sit mieli pysyy raskaana kun se ei ole todellinen mielesi? ja se on ristiriitaa?.
Olet oikeassa. Ajattelin just, että se sosiaalinen minä on esitystä ja yritän puhua asioista, jotka kiinnostaa muita. Se on raskasta. Mulla on oma sisäinen maailma, mutta sitä en halua jakaa monen kanssa. Tiedän, että minua pidetään hieman outona, ja niin se onkin. Olen intensiivinen, sanoi terapeutti. Kiinnostavia ajatuksia sinulla.
hitsi haluisin kyllä niin kuulla sun siäisestä maailmasta. oliskos joku kevyt esimerkki mitä tää maailma pitää sisällään? mut ehkä niistäkin olis kuulla sun todellista minää outouksineen kaikkineen vai millaisia vastauksia oot saannut jos ja kun oot jakanut sisäistä maailmaasi? mut mistä tiedät mikä kiinnostaa sitä mitäpä jos sitä toistakin oikeesti kiinnostaa joku muu kuin se mistä puhutte. siis se aito juttelu on niin siistii kun kummatkin on vastaanottavaisia eikä kato puhetta kieroon. siis jutut ja puheet on vaan puhetta mut on silläkin vaikutusta olotilaan tyhjä jargoni on raskasta. mut sitkun se merkkaa jotain ni wow se räjäyttää sydämmen ja saa niin rakkaudellisen olotilan ja punan poskille. silloin ei tiedä mitä tapahtuu ja mihin mikäkin menee. Toistatko niitä samoi asioita kuin usein ja juttelette samoista asioista aina? se on oikeesti raskasta
Joko täällä jutut loppui?
Ap huhuilee
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä jutut loppui?
Ap huhuilee
Mites teillä menee siellä iisalmessa?
Iisalmessa tapahtui katoaminen, minä tulin käymään täällä vahvassa niin samassa Iisalmen chatti oli lähtenyt. Ei se mitään, kevyttä keskustelua kaipaisinkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Iisalmessa tapahtui katoaminen, minä tulin käymään täällä vahvassa niin samassa Iisalmen chatti oli lähtenyt. Ei se mitään, kevyttä keskustelua kaipaisinkin.
Ap
Vauvassa ei vahvassa
mä en hirveesti oo kuunellu rnb. mut soul ja jazzi enemmän sit tietysti räppiä rokkia reggaeta ja klassista. aika montaa eri genree. no synkkä hevi ei uppoa. äiti osti mulle lahjaksi läppärin saan sen muutaman päivän päästä. oma hajosikin tossa kun istuin sängullä nousin ja se putos lattialle. mä aina sählään nyt pitää pitää hyvää huolta. mistä päin suomee olet? millasesta tanssimisesta tykkäät perinteisestä vai disko musiikin tahdissa joraamista?. onko täällä muuten hyviä jazz ravintoloita?