Juttukaveria yksinäiselle
Täällä vauva av:llä kyselen kamua juttelemaan, lapsilla omat kamunsa ja minä tunnen itseni yksinäiseksi. Löytyisikö juttukaveria? Mistä haluaisitte keskustella?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Iisalmessa tapahtui katoaminen, minä tulin käymään täällä vahvassa niin samassa Iisalmen chatti oli lähtenyt. Ei se mitään, kevyttä keskustelua kaipaisinkin.
Ap
No mitkäs on loppu illan suunitelmat?
Ap on Itä-suomesta.
Tässä ensimmäisetkö nautin ja odotan että Wallander alkaa.
Ap
Saunasiideristä nautin, perhanan tekstin syöttö
Ap
Siirrytäänkö kaikki Iisalmeen, kun palsta menee kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Ap on Itä-suomesta.
Tässä ensimmäisetkö nautin ja odotan että Wallander alkaa.
Ap
Hyvä että meitä on muitakin sieltä eikä aina pk-seudulta! Onko lunta? Meiltä löytyy paikoin puoli metriä.
Täällä ei ole lunta enää, siellä .inne ei paista voi olla paljonkin lunta.
Mistäpäin sinä kirjoittelija olet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP vaikuttaa ihan ammattivalittajalta tai muulta vastaavalta vammaiselta.
Minä taas ajattelen, että tällaisen vastauksen tällaiseen ketjuun kirjoittava on jotenkin älylliseltä ja sosiaaliselta osaamiseltaan alentuneella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Saunasiideristä nautin, perhanan tekstin syöttö
Ap
hei laitatko tänne jonkun sun suosikki biisin jos löytyis mulle jotain uutta. jatkuvasti etin uutta musaa mitä sais kirjastoon :).
Katso Beyoncen tai Alicia Keysin musiikkia Rihanna on myös hyvä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kainuusta
Vierailija kirjoitti:
Ap
aah ne onkin tutumpaa. joskus jopa kuvittelin et meen rihannan kaa versaillesissa naimisiin :).
Joskus jollekin palstalle pistin ilmoituksen, kun tarvitsin hoitajaa vauvalle lääkärikäyntien ajaksi. Joku vastasi, että hän voisi ruveta kaverikseni, tulla juttelemaan tms. En kelpuuttanut.
Vauva-palstalla oli muinoin tällainen "etsitään ystävää" tms, osasto. Ei taida olla enää.
Voisi olla vieläkin etsitään ystävää-palsta, yksinäisyyttä on niin paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKainuusta
Ootko hyvien kysymysten esittäjä Kainuusta? Hauskaa jos oot, olen sieltä itsekin alunperin. Nyt asun jo yli 20 vuotta Helsingissä. Ei ne mun sisäiset maailmat mitään sen ihmeellisempiä ole kuin muillakaan. Tykkään analysoida ja pohtia ja kiinnostaa se, millasia ja miksi ihmiset on. Tarkkailijana hieman. Näitä on sitten kiva pohtia samanhenkisten kanssa. Kuivasta huumorista tykkään myös ja erikoiset mielipiteet kiinnostaa. Esimerkiksi Kimmo-sarjan Steffe olis mun mielestä hyvä työkaveri, hänen kanssa voisin mennä lounaalle. Tai Seinfeldin Georgen.
Ap, harmi, että sun Iisalmen kaveri hävisi. Ja kiitti kun saan kuokkia sun ketjussa. Pistit hyvät energiat liikkeelle, kun aloitit tän ketjun.
T. Ufo-dokumenttien katsoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apaah ne onkin tutumpaa. joskus jopa kuvittelin et meen rihannan kaa versaillesissa naimisiin :).
Ihanaa, unelmia pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, harmi, että sun Iisalmen kaveri hävisi. Ja kiitti kun saan kuokkia sun ketjussa. Pistit hyvät energiat liikkeelle, kun aloitit tän ketjun.
T. Ufo-dokumenttien katsoja
Ei se mitään, että juttukaveri häipyi, oli liian vanha minulle että olisin ottanut tosissaan..
Hyvä, että teillä oli ufo-juttuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKainuusta
Ootko hyvien kysymysten esittäjä Kainuusta? Hauskaa jos oot, olen sieltä itsekin alunperin. Nyt asun jo yli 20 vuotta Helsingissä. Ei ne mun sisäiset maailmat mitään sen ihmeellisempiä ole kuin muillakaan. Tykkään analysoida ja pohtia ja kiinnostaa se, millasia ja miksi ihmiset on. Tarkkailijana hieman. Näitä on sitten kiva pohtia samanhenkisten kanssa. Kuivasta huumorista tykkään myös ja erikoiset mielipiteet kiinnostaa. Esimerkiksi Kimmo-sarjan Steffe olis mun mielestä hyvä työkaveri, hänen kanssa voisin mennä lounaalle. Tai Seinfeldin Georgen.
no tunnistin et tarkotit mua en ollu toi. Mä oon hyvinkäältä itte. en oo kumpaakaan sarjaa seurannu ni en tiedä millasia on . millanen muuten on kuiva huumori? oisko joku esimerkki?. millasia hahmoi nää kaks sitten on? minkä ikäinen muuten olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKainuusta
no tunnistin et tarkotit mua en ollu toi. Mä oon hyvinkäältä itte. en oo kumpaakaan sarjaa seurannu ni en tiedä millasia on . millanen muuten on kuiva huumori? oisko joku esimerkki?. millasia hahmoi nää kaks sitten on? minkä ikäinen muuten olet?
Steffe on hörhö ja uskoo salaliittoihin. Ei voi koskaan tietää, mitä hän sanoo seuraavaksi. Sarja on Areenassa ja Youtubessa on klippejä. George myös ajattelee ihan omalla tyylillään, mutta hyvin johdonmukaisesti pysyy siinä. On sellanen meidän todellisten tarkoitusperien peili.
Kuivalla huumorilla tarkoitan sellasta dry wit -englantilaista huumoria. Kuten The Officen alkuperäinen versio tai talk show -juontaja Graham Norton harrastaa. Tykkään siis tv-sarjoista.
Nyt kiitän teitä lämpimästi seurasta, sillä alan nukkumaan. Ap:lle hyviä pyöräilykelejä ja "kyselijälle" kerron, että you made my day. 😊
Mistäpäin ap olet?