Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttukaveria yksinäiselle

Vierailija
24.04.2021 |

Täällä vauva av:llä kyselen kamua juttelemaan, lapsilla omat kamunsa ja minä tunnen itseni yksinäiseksi. Löytyisikö juttukaveria? Mistä haluaisitte keskustella?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin ap olet?

Vierailija
62/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iisalmessa tapahtui katoaminen, minä tulin käymään täällä vahvassa niin samassa Iisalmen chatti oli lähtenyt. Ei se mitään, kevyttä keskustelua kaipaisinkin.

Ap

No mitkäs on loppu illan suunitelmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Itä-suomesta.

Tässä ensimmäisetkö nautin ja odotan että Wallander alkaa.

Ap

Vierailija
64/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasiideristä nautin, perhanan tekstin syöttö

Ap

Vierailija
65/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrytäänkö kaikki Iisalmeen, kun palsta menee kiinni?

Vierailija
66/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on Itä-suomesta.

Tässä ensimmäisetkö nautin ja odotan että Wallander alkaa.

Ap

Hyvä että meitä on muitakin sieltä eikä aina pk-seudulta! Onko lunta? Meiltä löytyy paikoin puoli metriä.

Vierailija
67/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole lunta enää, siellä .inne ei paista voi olla paljonkin lunta.

Mistäpäin sinä kirjoittelija olet?

Ap

Vierailija
68/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vaikuttaa ihan ammattivalittajalta tai muulta vastaavalta vammaiselta. 

Minä taas ajattelen, että tällaisen vastauksen tällaiseen ketjuun kirjoittava on jotenkin älylliseltä ja sosiaaliselta osaamiseltaan alentuneella tasolla.

Vierailija
69/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunasiideristä nautin, perhanan tekstin syöttö

Ap

hei laitatko tänne jonkun sun suosikki biisin jos löytyis mulle jotain uutta. jatkuvasti etin uutta musaa mitä sais kirjastoon :).

Vierailija
70/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Beyoncen tai Alicia Keysin musiikkia Rihanna on myös hyvä!

Ap

Vierailija
71/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kainuusta

Vierailija
72/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

aah ne onkin tutumpaa. joskus jopa kuvittelin et meen rihannan kaa versaillesissa naimisiin :).

Vierailija
73/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jollekin palstalle pistin ilmoituksen, kun tarvitsin hoitajaa vauvalle lääkärikäyntien ajaksi. Joku vastasi, että hän voisi ruveta kaverikseni, tulla juttelemaan tms. En kelpuuttanut.

Vauva-palstalla oli muinoin tällainen "etsitään ystävää" tms, osasto. Ei taida olla enää.

Vierailija
74/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla vieläkin etsitään ystävää-palsta, yksinäisyyttä on niin paljon.

Ap

Vierailija
75/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kainuusta

Ootko hyvien kysymysten esittäjä Kainuusta? Hauskaa jos oot, olen sieltä itsekin alunperin. Nyt asun jo yli 20 vuotta Helsingissä. Ei ne mun sisäiset maailmat mitään sen ihmeellisempiä ole kuin muillakaan. Tykkään analysoida ja pohtia ja kiinnostaa se, millasia ja miksi ihmiset on. Tarkkailijana hieman. Näitä on sitten kiva pohtia samanhenkisten kanssa. Kuivasta huumorista tykkään myös ja erikoiset mielipiteet kiinnostaa. Esimerkiksi Kimmo-sarjan Steffe olis mun mielestä hyvä työkaveri, hänen kanssa voisin mennä lounaalle. Tai Seinfeldin Georgen.

Vierailija
76/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, harmi, että sun Iisalmen kaveri hävisi. Ja kiitti kun saan kuokkia sun ketjussa. Pistit hyvät energiat liikkeelle, kun aloitit tän ketjun.

T. Ufo-dokumenttien katsoja

Vierailija
77/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

aah ne onkin tutumpaa. joskus jopa kuvittelin et meen rihannan kaa versaillesissa naimisiin :).

Ihanaa, unelmia pitää olla.

Vierailija
78/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, harmi, että sun Iisalmen kaveri hävisi. Ja kiitti kun saan kuokkia sun ketjussa. Pistit hyvät energiat liikkeelle, kun aloitit tän ketjun.

T. Ufo-dokumenttien katsoja

Ei se mitään, että juttukaveri häipyi, oli liian vanha minulle että olisin ottanut tosissaan..

Hyvä, että teillä oli ufo-juttuja.

Ap

Vierailija
79/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kainuusta

Ootko hyvien kysymysten esittäjä Kainuusta? Hauskaa jos oot, olen sieltä itsekin alunperin. Nyt asun jo yli 20 vuotta Helsingissä. Ei ne mun sisäiset maailmat mitään sen ihmeellisempiä ole kuin muillakaan. Tykkään analysoida ja pohtia ja kiinnostaa se, millasia ja miksi ihmiset on. Tarkkailijana hieman. Näitä on sitten kiva pohtia samanhenkisten kanssa. Kuivasta huumorista tykkään myös ja erikoiset mielipiteet kiinnostaa. Esimerkiksi Kimmo-sarjan Steffe olis mun mielestä hyvä työkaveri, hänen kanssa voisin mennä lounaalle. Tai Seinfeldin Georgen.

no tunnistin et tarkotit mua en ollu toi. Mä oon hyvinkäältä itte.  en oo kumpaakaan sarjaa seurannu ni en tiedä millasia on . millanen muuten on kuiva huumori? oisko joku esimerkki?. millasia hahmoi nää kaks sitten on? minkä ikäinen muuten olet?

Vierailija
80/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kainuusta

no tunnistin et tarkotit mua en ollu toi. Mä oon hyvinkäältä itte.  en oo kumpaakaan sarjaa seurannu ni en tiedä millasia on . millanen muuten on kuiva huumori? oisko joku esimerkki?. millasia hahmoi nää kaks sitten on? minkä ikäinen muuten olet?

Steffe on hörhö ja uskoo salaliittoihin. Ei voi koskaan tietää, mitä hän sanoo seuraavaksi. Sarja on Areenassa ja Youtubessa on klippejä. George myös ajattelee ihan omalla tyylillään, mutta hyvin johdonmukaisesti pysyy siinä. On sellanen meidän todellisten tarkoitusperien peili.

Kuivalla huumorilla tarkoitan sellasta dry wit -englantilaista huumoria. Kuten The Officen alkuperäinen versio tai talk show -juontaja Graham Norton harrastaa. Tykkään siis tv-sarjoista.

Nyt kiitän teitä lämpimästi seurasta, sillä alan nukkumaan. Ap:lle hyviä pyöräilykelejä ja "kyselijälle" kerron, että you made my day. 😊