Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttukaveria yksinäiselle

Vierailija
24.04.2021 |

Täällä vauva av:llä kyselen kamua juttelemaan, lapsilla omat kamunsa ja minä tunnen itseni yksinäiseksi. Löytyisikö juttukaveria? Mistä haluaisitte keskustella?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ufo-kirjoittelijalle! Ap

Vierailija
82/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole lunta enää, siellä .inne ei paista voi olla paljonkin lunta.

Mistäpäin sinä kirjoittelija olet?

Ap

Kainuusta

Ootko hyvien kysymysten esittäjä Kainuusta? Hauskaa jos oot, olen sieltä itsekin alunperin. Nyt asun jo yli 20 vuotta Helsingissä. Ei ne mun sisäiset maailmat mitään sen ihmeellisempiä ole kuin muillakaan. Tykkään analysoida ja pohtia ja kiinnostaa se, millasia ja miksi ihmiset on. Tarkkailijana hieman. Näitä on sitten kiva pohtia samanhenkisten kanssa. Kuivasta huumorista tykkään myös ja erikoiset mielipiteet kiinnostaa. Esimerkiksi Kimmo-sarjan Steffe olis mun mielestä hyvä työkaveri, hänen kanssa voisin mennä lounaalle. Tai Seinfeldin Georgen.

no tunnistin et tarkotit mua en ollu toi. Mä oon hyvinkäältä itte.  en oo kumpaakaan sarjaa seurannu ni en tiedä millasia on . millanen muuten on kuiva huumori? oisko joku esimerkki?. millasia hahmoi nää kaks sitten on? minkä ikäinen muuten olet?

Steffe on hörhö ja uskoo salaliittoihin. Ei voi koskaan tietää, mitä hän sanoo seuraavaksi. Sarja on Areenassa ja Youtubessa on klippejä. George myös ajattelee ihan omalla tyylillään, mutta hyvin johdonmukaisesti pysyy siinä. On sellanen meidän todellisten tarkoitusperien peili.

Kuivalla huumorilla tarkoitan sellasta dry wit -englantilaista huumoria. Kuten The Officen alkuperäinen versio tai talk show -juontaja Graham Norton harrastaa. Tykkään siis tv-sarjoista.

Nyt kiitän teitä lämpimästi seurasta, sillä alan nukkumaan. Ap:lle hyviä pyöräilykelejä ja "kyselijälle" kerron, että you made my day. 😊

hyvää yötä mee mikä mikä maahan ja olkoon unesi iloisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ltä myös hyvät yöt ja kiitos kirjoitteluista. Wallander alkaa.