Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko nyt Fifty Shades of Grey -elokuvaa?

Vierailija
23.04.2021 |

Tv5. Muistan, kun tämä tuli elokuvateattereihin ja menin yksin katsomaan. Olin aivan fiiliksissä elokuvasta ja lääpälläni Christian Greyhin ja halusin niiiin kipeästi olla Ana, että leikkasin jopa otsatukan itselleni ja hankin samanlaisia vaatteita. :D Aijai niitä aikoja...

N27

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri asia joku Ranen raivokontrollointi ja mäiskiminen naamaan mustaa silmää ja puukolla heiluminen, kuin vieminen punaiseen huoneeseen, siveleminen ja läpsiminen bdsm:ään tarkoitetuilla välineillä turvasanojen turvin.

Mies saisi mielellään rankaista minua laittamalla minut polvilleen ja läimimällä paljasta pyllyäni, jonka jälkeen suutelisi ja kertoisi minun olevan hänen omaisuuttaan.

Miksi haluat olla jonkun omaisuutta? Et sinä ole omistettava tavara, vaan ihminen.

Sehän se idea tässä koko ilmiössä on! Eli on ihmisiä, joita kiihottaa olla symbioosissa toisen kanssa, tai vastaavasti joita erillisyys pelottaa. Väkivaltainen dynamiikka pitää osallisensa tiiviissä yhteydessä toiseen.

Vierailija
82/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin frendejä ja tuota leffaa samanaikaisesti, niin kertokaa mitä siinä tapahtui kun se ukko piiskasi kuusi kertaa ja sen jälkeen tämä nainen sai hermoromahduksen? Pitikö tähän latteaan leffaan vaan saada dramaattinen loppu, siis eikö siinä ollut lupa piiskata ja silti se oli niin yllättävää että piiska on piiska?

Kieltämättä naurettavaa läpsyttelyä se piiskaus :) Itse piiskaan itseäni kovemmin joka päivä ihan vaan että pääsen sängystä ylös aamuisin.

Ehkä noidenkin kannattaisi hankkia työpaikka ja perhe, niin jo alkaisi olla kärsimystä niin paljon, että kevyet läpsyttelyt kävisivät rentoutushoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen pullukka kilttinainen voi vain salaa haaveilla...

pullukka kilttinainen olisi kiva laittaa kunnon kahleisiin, mutta kun minulla ei ole helikopteria, niin en voi leikkiä fifty shades of graytä

Vierailija
84/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toi mies olisi tavallinen köyhä jannu jostain lähiöstä, niin suostuisitteko tuollaiseen seksiin? Tuskinpa.

naiset eivät tunnetusti välitä minkäänlaisesta seksistä, mutta tekevät sitä kuitenkin rahan vuoksi tai saadakseen rikkaan miehen.

Vierailija
85/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan käsittämätöntä että tämmöinen elokuvasarja voi saavuttaa niin kovan suosion, onko tuota elokuvaa käynyt katsomassa yksikään sinkkumies? Kaikki naisia, ei millään pahalla.. jotkut miehet ehkä pakotettuina naistensa kanssa käyneet katsomassa.

Vaikea ymmärtää mikä tuossa elokuvassa niin vetoaa, en usko että joku yksi komea miesnäyttelijä aiheuttaa maailmanlaajuisen ilmiön.

Onko suomalaiset naiset niin pihalla seksuaalisuudestaan että heidän pitää elokuvien kautta peilata itseään ja yrittää ymmärtää mitä tuntemuksia se herättää ja niitä tuntemuksia sitten hävetään ennen ja jälkeen elokuvan. Samaan aikaan tarvitaan vielä radiomainoksia että ihmiset ymmärtävät ja kehtaavat tilata seksileluja.

On todella vaikeaa ymmärtää tämmöistä.

Vierailija
86/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson, vaikka miesnäyttelijä onkin kuumempi Fall -sarjassa.

aloittaja MIESrolli,oliks kiva vastata itellenn?  on sulla surkee elämä kun pitää kokoajan aamusta iltaan olla vauvapalstalla rollaamassa niin ettei edes leffaa pysty kattoon rollaamatta. surkeuden huippu. olet superluuseri

Vierailija
87/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toi mies olisi tavallinen köyhä jannu jostain lähiöstä, niin suostuisitteko tuollaiseen seksiin? Tuskinpa.

naiset eivät tunnetusti välitä minkäänlaisesta seksistä, mutta tekevät sitä kuitenkin rahan vuoksi tai saadakseen rikkaan miehen.

Ehkä naiset eivät välitä seksistä sinun kanssa. Ei pidä sen perusteella niputtaa kaikkia naisia samaan. Minä ainakin pidän seksistä, mutta rahaa siihen ei pidä sotkea millään tavalla.

Vierailija
88/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tosiaan hyvä jatkaa The Falliin. Siinä on vähän enemmän tunnelmaa ja jännitettä.

Vierailija
89/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan käsittämätöntä että tämmöinen elokuvasarja voi saavuttaa niin kovan suosion, onko tuota elokuvaa käynyt katsomassa yksikään sinkkumies? Kaikki naisia, ei millään pahalla.. jotkut miehet ehkä pakotettuina naistensa kanssa käyneet katsomassa.

Vaikea ymmärtää mikä tuossa elokuvassa niin vetoaa, en usko että joku yksi komea miesnäyttelijä aiheuttaa maailmanlaajuisen ilmiön.

Onko suomalaiset naiset niin pihalla seksuaalisuudestaan että heidän pitää elokuvien kautta peilata itseään ja yrittää ymmärtää mitä tuntemuksia se herättää ja niitä tuntemuksia sitten hävetään ennen ja jälkeen elokuvan. Samaan aikaan tarvitaan vielä radiomainoksia että ihmiset ymmärtävät ja kehtaavat tilata seksileluja.

Miten niin saavuttanut kovan suosion? Päinvastoin, se on tyrmätty sekä kriitikoiden, että kansan silmissä. Imdb:ssä sillä on vain 4,1/10 pistettä. Yritin katsoa sitä, mutta on niin huono kaikella tavalla, että en vain pystynyt. Surkeista surkein kötöstys.

Vierailija
90/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tuon leffan opetus se, että kaikki jotka haluavat vanilijaseksin sijaan jotain pervompaa tai sado-masoa, niillä on taustalla joku ongelma, vinoutunut äitisuhde tms.?

Vierailija
91/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tuon leffan opetus se, että kaikki jotka haluavat vanilijaseksin sijaan jotain pervompaa tai sado-masoa, niillä on taustalla joku ongelma, vinoutunut äitisuhde tms.?

Jos jotain vahingoitetaan vasten hänen luontaista tahtoaan ja hän siihen suostuu kun aikansa pehmitetään, niin hän on rikkinäinen. Mies ohjelmassa kuvataan vialliseksi, koska hänellä on äitiongelma. Kummassakin on vikaa. Onhan se todella outoa, että saa seksuaalista mielihyvää satuttamalla toista. Sairasta.

Vierailija
92/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Jamie Dornan pilasi elokuvan. Olin joku loma lukenut kirjat ja niiden Christian Grey on kyllä ihan eri tyyppi kun tämä elokuvan pikkuheppu. Todellinen miscast.

Ongelma ei välttämättä ollut Dornan, vaan koko tuotannon osaamattomuus. Minusta Alexander Skarsgård olisi ollut hyvä Christian Grey ulkonäöllisesti ja myös muuten. Ajatuksena sadisti, joka oikeasti on lempeä pehmo, on täysin naurettava.

Alexander olisi kyllä ollut aika kuumottava vaihtoehto :D

Vierailija
93/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Jamie Dornan pilasi elokuvan. Olin joku loma lukenut kirjat ja niiden Christian Grey on kyllä ihan eri tyyppi kun tämä elokuvan pikkuheppu. Todellinen miscast.

Ongelma ei välttämättä ollut Dornan, vaan koko tuotannon osaamattomuus. Minusta Alexander Skarsgård olisi ollut hyvä Christian Grey ulkonäöllisesti ja myös muuten. Ajatuksena sadisti, joka oikeasti on lempeä pehmo, on täysin naurettava.

Kyllä. Olisi sopinut paremmin. Dakotan olisi voinut vaihtaa myös.

Vierailija
94/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla on ihan vain fyysisiä ongelmia. Hermosto seksuaaliselle nautinnolle ei toimi normaalisti ja sitä paikataan sitten kivun kautta.

Vierailija
95/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla on ihan vain fyysisiä ongelmia. Hermosto seksuaaliselle nautinnolle ei toimi normaalisti ja sitä paikataan sitten kivun kautta.

Eli viallinen, ongelmallinen, eikä normaali.

Vierailija
96/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 Shades aikuisille.

Vierailija
97/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen pullukka kilttinainen voi vain salaa haaveilla...

pullukka kilttinainen olisi kiva laittaa kunnon kahleisiin, mutta kun minulla ei ole helikopteria, niin en voi leikkiä fifty shades of graytä

Ei tarvitse olla helikopteria tai miljoonaomaisuutta ;) mistä pullukka kilttinainen löytää kaltaisesi miehen?

Vierailija
98/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 Shades aikuisille.

Huh tää oli mun lempi pari tuossa sarjassa. Alexander on KUUMA!!!!

Vierailija
99/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla parilla ei ole yhtään kemiaa. Sijaisnäyttelijät s-kohtauksissa ovat parempia näyttelijöitä.

Vierailija
100/109 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeita SM ei elokuva edes ole nähnytkään.