Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tahansa hoikka, nuorehko ja ok näköinen nainen on supersuosittu

Vierailija
25.10.2023 |

Tämä pitää mielestäni paikkansa.

Tunnen naisia jotka ovat masentuneita, vailla suuntaa elämässä. Tunnen aspergerin jollla ei ole ainuttakaan omaa kaveria. Täysin veemäisen naisen joka haukkuu miestään kaikesta. Useammankin tuuliviirin jotka muuttavat mieltään linjalla erämökki-kaupunkiasunto yhdessä päivässä, ja miehen on seurattava mukana, paitsi jos mieli muuttuu tässäkin asiassa.

Kaikkia yhdistää kolme tekijää. He ovat hoikkia, alle 35v ja ok näköisiä. Muuta ei vaadita. Mies löytyy sormia napsauttamalla ilman omaa aktiivisuutta. Eikä vain mies, vaan mukava ja elämässä mukana oleva kivannäköinen ja sosiaalinen mies. Ainoa keino välttää tällaisen miehen löytyminen on se jos nainen sattuu rakastamaan k*sipäitä.

Voin sanoa että miehenä tuo ei todellakaan riittäisi.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa.

Vierailija
2/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan.

Minä olen elämässä mukana oleva, sosiaalinen ja hoikka mies. Mutta olen keskivertoa lyhyempi ja ulkonäöltäni muutenkin alle keskitasoa.

Jos laittaisin kriteereiksi nuo kolme enkä mitään muuta, minulla olisi 0% mahdollisuus löytää naista elämääni.

Ainoastaan luopumalla hoikkuustoiveesta tilanne muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei pidä paikkansa.

Ei välttämättä kirjaimellisesti, mutta ei ole kaukana totuudesta.

Se on sitten eri asia jos pitää saada pitkä ja komea mies, menestynyt mies, tai jos yksinkertaisesti syttyy vain huonoista miehistä.

Vierailija
4/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ukso tuohon väitteeseesi, että vain hoikkuus tekisi nuoresta naisesta suositun. - Aattelen, että liiallisella hoikkuuden korostamaisella ja alleviivaamisella ja sen kritiikittömällä liittämisellä siihen että hoikuudeen kautta (sinusta) tulee susoittu ja pidetty saadaan ikävämmässä tapauksessa vain syömishäiriöistä kärsiviä naisia. Kohtuus kaikessa. 

Uskovainen mies

Vierailija
5/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse ollut nuorena millään tavalla suosittu enkä haluttu, vaikka olin hoikka perusnätti tyttö. Tosin silloin oli lähestulkoon kaikki muutkin hoikkia. Ehkäpä nykyään se riittää?

Vierailija
6/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei pidä paikkansa.

Se on sitten eri asia jos pitää saada pitkä ja komea mies, menestynyt mies, tai jos yksinkertaisesti syttyy vain huonoista miehistä.

Hämmästyttää, Miksi rummutat tuon miehen saamista; kai nyt nuorilla naisilla enemmän tai vähemmän hoikilla tai paremmin riippumatta lainkaan heidän kroppansa mallista on muitakin haaveita ja unelmia kuin päällimmäisenä mielessä, että miten saada itselle n.n mies.

Uskovainen mies

Vierailija
7/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö ap. 

Voit leikkauttaa itsesi naiseksi, niin tiedät, mitä naisen elämä on. Se on vain hyvin harvoille helppoa.

T: tuntematon 

Vierailija
8/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No en itse ollut nuorena millään tavalla suosittu enkä haluttu, vaikka olin hoikka perusnätti tyttö. Tosin silloin oli lähestulkoon kaikki muutkin hoikkia. Ehkäpä nykyään se riittää?

Siinäpä se. Minun nuoruudessani (20+) luokan isoin tyttö olisi ollut nykykriteereillä hoikka.

Nyt tilanne on toinen.

Vierailija
9/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, aika sitten korjaa tämänkin ongelman.

Vierailija
10/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on.

Tulee mieleen tuttu nainen. Puuhastelee omia taidejuttujaan, joilla ei tienaa mitään. Ei ole tehnyt viikkoakaan oikeaa työtä, koska stressaantuu normityöstä (kerran siis kokeili muutaman päivän työharjoittelijana).

Asuu kivassa hirsimökissä jonka mies on hänelle rakentanut. Mies käy töissä ja elättää, kun tukien hakeminenkin stressaa liikaa.

Mimmi lähinnä toitotti ettei halua parisuhdetta, mutta miehet tavoittelivat kunnes yksi onnistui.

Hoikka, perusnätti, alle 35v.

Vierailija
11/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänä tosi hyvän näköinen nainen, joka käyttää paljon aikaa laittautumiseen ja pitkien hiustensa hoitoon. On luonteeltaan hyvin kiltti ja mukava kaikille. Silti ei hänellä paljon ystäviä ja vain 1 poikaystävä tähän mennessä. Monet muut "tavallisemman" näköiset naiskaverini paljon menevämpiä ja suositumpia rakkaus ja ystävärintamalla, jotkut yli 10/20 v tätä naista vanhempia. Ulkonäkö ei rimmaa "suosion" kanssa, eikä kaikki hyvännäköset naiset (tai miehetkään) sitä edes tavoittele. 

Vierailija
12/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei pidä paikkansa.

Hämmästyttää, Miksi rummutat tuon miehen saamista; kai nyt nuorilla naisilla enemmän tai vähemmän hoikilla tai paremmin riippumatta lainkaan heidän kroppansa mallista on muitakin haaveita ja unelmia kuin päällimmäisenä mielessä, että miten saada itselle n.n mies.

Uskovainen mies

Totta kai, koska parisuhteen saaminen on itsestäänselvyys.

Vierailija
13/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Eipä tässä kovin suosittu ole koskaan ollut vaikka täytän nuo kriteerit ulkonäön suhteen. Sen sijaan olen hyvin tasaluonteinen ja pukeudun konservatiivisesti (tämä ilm. huono juttu), toiseksi se etten käytä päihteitä (sekään ei ilm. hyvä asia). Aina ei voi voittaa.

Vierailija
14/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ystävänä tosi hyvän näköinen nainen, joka käyttää paljon aikaa laittautumiseen ja pitkien hiustensa hoitoon. On luonteeltaan hyvin kiltti ja mukava kaikille. Silti ei hänellä paljon ystäviä ja vain 1 poikaystävä tähän mennessä. Monet muut "tavallisemman" näköiset naiskaverini paljon menevämpiä ja suositumpia rakkaus ja ystävärintamalla, jotkut yli 10/20 v tätä naista vanhempia. Ulkonäkö ei rimmaa "suosion" kanssa, eikä kaikki hyvännäköset naiset (tai miehetkään) sitä edes tavoittele. 

Juuri näin. On täysin mahdollista olla hyvännäköisenä epäsuosittu, jos itse haluaa olla sitä. Toki hyvännäköiselle tarjotaan seuraa vähän milloin missäkin, tiedän omasta kokemuksesta, mutta ei kaikki ole mitään supersosiaalisia ekstroverttejä jotka tarttuvat jokaiseen eteen tulevaan tarjoukseen. Itsekin olen ollut vain yhden miehen kanssa tähän mennessä ja nyt ei ole moneen vuoteen ollut ketään, vaikka tiedän että saisin seuraa heti tänään jos haluaisin. Ja pääsisin jopa itse valkkaamaan.

Vierailija
15/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei pidä paikkansa.

Uskovainen mies

Ehkä sinulle, mutta ei kaikille. Monet onnellisia ja nauttii elämästä ilman romanttista suhdettakin. :) 

Vierailija
16/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En allekirjoita. Eipä tässä kovin suosittu ole koskaan ollut vaikka täytän nuo kriteerit ulkonäön suhteen. Sen sijaan olen hyvin tasaluonteinen ja pukeudun konservatiivisesti (tämä ilm. huono juttu), toiseksi se etten käytä päihteitä (sekään ei ilm. hyvä asia). Aina ei voi voittaa.

Naisena ymmärrät "kovin suositun" vähän eri tavalla kuin me miehet.

Jos mies ei ole "kovin suosittu", voi olla että hän ei saa naiselta aloitetta koskaan. Siis ei kertaakaan, koko elämänsä aikana. Ja nyt puhutaan kaikista naisista, ei "no en laskenut sitä kun se oli vanha/kännissä/lyhyt".

Vierailija
17/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei pidä paikkansa.

Uskovainen mies

Ehkä sinulle, mutta ei kaikille. Monet onnellisia ja nauttii el

Parisuhteen saaminen niin halutessaan.

Juu, monikin nainen sinkkuseikkailee ennen ja jälkeen perheen hankkimisen.

Vierailija
18/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei pidä paikkansa.

Uskovainen mies

Kenelle?  Suomessa moni nuori tai nuorehko koulutetumpi ja siten myös usein (vähän) parempi tuloisempi kaupunkimaisessa ympäristössä elävä nainen on nykyisin yhä useammin sinkkuna. - Miksi?

PS: Koulutetummat pitävät usein paremmin huolta terveydestään, niin otaksun heistä monen olevan enempi hoikempia kuin lihavampia,

Eri

Vierailija
19/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosion puute ei ole sitä jos antaa pakit kaikille, kun ei tee mieli seurustella tai jos rima on pilvissä.

Suosion puute on sitä ettei saisi kumppania vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
20/91 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa, kaikki nuo ominaisuudet löytyy mutta ujo ja epäsosiaalinen luonne.