Katsotteko nyt Fifty Shades of Grey -elokuvaa?
Tv5. Muistan, kun tämä tuli elokuvateattereihin ja menin yksin katsomaan. Olin aivan fiiliksissä elokuvasta ja lääpälläni Christian Greyhin ja halusin niiiin kipeästi olla Ana, että leikkasin jopa otsatukan itselleni ja hankin samanlaisia vaatteita. :D Aijai niitä aikoja...
N27
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi mies olisi tavallinen köyhä jannu jostain lähiöstä, niin suostuisitteko tuollaiseen seksiin? Tuskinpa.
Mistä se köyhä jannu hankkisi samanlaisen huoneen varusteluineen pelkästään seksiä varten? Ei se yksiön sänky toimi ihan samalla tavalla.
Mitä väliä sillä on? Miehen tarkoitus on tuossa satuttaa naista, hän kiihottuu vain siitä. Käyttää rahallista valtaansa ja naiset suostuu olemaan satutettavana vain koska miehellä on rahaa. Oksettavaa.
Eipä tuo kovin kummoista ollut elokuvassa. Pientä läpsyttelyä.
Eihän ne telkussa voi näyttää mitä kaikkea sisältyy monen tunnin kidutukseen. Nainen on sen jälkeen niin poikki ettei voi itse kävellä. Ihanaa? Ei.
Ymmärtääkseni sm-seksissä toinen voi lopettaa hommat missä vaiheessa itse haluaa.
Krisu ei vaan lopettanut anaalin hakkaamista, vaan nimeomaan rikkoi sääntöä. Jokainen väkivallalle alistuva nainen on kasvanut kieroon. Jos ei voi nauttia seksistä muutoin kun väkivallan kanssa, niin kannattaa käydä terapoimassa päänsä kuntoon. Sama väkkivallan suorittajalle. Sehän tuossa sarjassa nimenomaan on oikein, että ukko on mielenterveysongelmainen. Normaali ihminen ei tuota toiselle kipua oman huvinsa vuoksi.
Aika säälittäviä naisia tässä ketjussa kun ihailevat miehen väkivaltaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittäviä naisia tässä ketjussa kun ihailevat miehen väkivaltaista käytöstä.
Mies saisi ihan mielellään läpsiä ja kontrolloida elämistäni ja syömistäni, jos hemmottelisi minua samalla tavalla kuin Mr. Grey ja olisi yhtä komea...
Vierailija kirjoitti:
Ihana päiväuni! Jos minullakin mies olisi komea, rikas ja täydellinen rakastaja, joka upean seksin jälkeen soitaisi keskellä yötä flyygeliä New Yorkin tilavassa luksus-kattohuoneistossaan.
Eipä tarvitse enää ihmetellä miksi Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Te olette ihan kieroon kasvaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saisi ihan mielellään läpsiä ja kontrolloida elämistäni ja syömistäni, jos hemmottelisi minua samalla tavalla kuin Mr. Grey ja olisi yhtä komea...
Siis rahasta ja tavarasta sinua kohtaan saa käyttää väkivaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on 100% naisten juttu. En tiedä ketään miestä, joka olisi jaksanut loppuun katsoa. Kaksi kertaa yrittänyt ja todennut voi luoja mitä p_skaa.
Ota vinkkien kannalta ja katsot elokuvat ;)
Kannattanee varmistaa deittikumppanilta onko hänellä kyseisiä mielenterveysongelmia. Muutoin voi miehelle napsahtaa pahoinpitely- ja raiskaussyyte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä + miehen pitäisi olla yhtä ihastunut ja kiintynyt minuun kuin Mr. Grey Anaan. Olisi ihanaa, jos joku mies huolehtisi minusta samalla tavalla. Esim. Tulisi salamana hakemaan minut baarista ja laittaisi minut nukkumaan, tekisi aamupalaa ja sanoisi, että kuulun hänelle ja vain hänelle.
Hitsi... pitäisiköhän hankkia kyseiset kirjat ja lukea nautiskellen. Ihanaa kun tänään tulee elokuvan jatko-osa!
Tässä nyt unohtuu se tosiasia, että rakkauden vuoksi on valmis hieman kärsimäänkin toista miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä + miehen pitäisi olla yhtä ihastunut ja kiintynyt minuun kuin Mr. Grey Anaan. Olisi ihanaa, jos joku mies huolehtisi minusta samalla tavalla. Esim. Tulisi salamana hakemaan minut baarista ja laittaisi minut nukkumaan, tekisi aamupalaa ja sanoisi, että kuulun hänelle ja vain hänelle.
Sinun kannattaa mennä terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt unohtuu se tosiasia, että rakkauden vuoksi on valmis hieman kärsimäänkin toista miellyttääkseen.
Rakkaus ei esiinny silloin kun joku kärsii. Sellainen ei ole rakkautta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh.. miksi?
Jatkakaa vaan sekäpäisestä ja väkivaltaisesta miljonääri-kalsarimallista uneksimista...sillä aikaa voitte tyytyä raksalla duunissa olevaan väkivaltaiseen Raneen.
Fifty Shades Darker on oma suosikki näistä kolmesta elokuvasta.
Kyllä mullekkin kävis tuollainen rikas mies ja kattohuoneisto joka osoittaa täydellistä kiintymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh.. miksi?
Koska sinulla on vakavia ongelmia. Terve ihminen ei tarvitse fyysistä, eikä henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Fifty Shades Darker on oma suosikki näistä kolmesta elokuvasta.
Kyllä mullekkin kävis tuollainen rikas mies ja kattohuoneisto joka osoittaa täydellistä kiintymystä.
Mitä jos ensin tervehdyttäisit ajatuksesi kiintymyksestä?
Kutkuttelee jo vatsanpohjaa kun ajattelen illan jatko-osaa.
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa vaan sekäpäisestä ja väkivaltaisesta miljonääri-kalsarimallista uneksimista...sillä aikaa voitte tyytyä raksalla duunissa olevaan väkivaltaiseen Raneen.
Tämä ketju selittää pitkälle sitä miksi muissa ketjuissa itketään kun Rane teki sitä ja tätä... Kummasti se ei olekaan niin kivaa kun telkkarissa näytti...
Hieman eri asia joku Ranen raivokontrollointi ja mäiskiminen naamaan mustaa silmää ja puukolla heiluminen, kuin vieminen punaiseen huoneeseen, siveleminen ja läpsiminen bdsm:ään tarkoitetuilla välineillä turvasanojen turvin.
Mies saisi mielellään rankaista minua laittamalla minut polvilleen ja läimimällä paljasta pyllyäni, jonka jälkeen suutelisi ja kertoisi minun olevan hänen omaisuuttaan.
Ymmärtääkseni sm-seksissä toinen voi lopettaa hommat missä vaiheessa itse haluaa.