En arvosta esimiestäni
Hän on matalammin koulutettu, ja se näkyy kaikessa. Hän ei myöskään ole hyvä johtaja. Asiat seisovat, kun hän ei saa niitä vietyä loppuun. Hän on pikkumainen ja ylpeä, eikä kestä kritiikkiä. Osaamista ei ole, mutta hän odottaa sitä ilmaiseksi alaisilta.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei ole tasapuolinen. Hakeudu itse esimies tehtäviin. Pidetyt esimiehet ovat hakusassa.
Minä en ikinä milloinkaan ala minkään sortin esimieheksi! Kiitos mutta ei kiitos.
Mutta onko sulla mahdollisuuksia samalle paikalle? Ei ole, ja se on se mikä sinua harmittaa. Bad luck Chuck ja get over it :D
Ja mitä teet sinä asialle?
Valitat vauviksella.
Se on se ero, miksi hän on johtaja ja sinä alainen.
Jos ei osaa niin tulee pomo. Jos ei pärjää pomonakaan niin tulee opettaja
Itse aloin viihtymään työssä, kun kysyin itseltäni kolme kysymystä. Tuliko työ tehtyä? Tuli. Tuliko palkka tilille? Tuli. Kuoliko kukaan? Ei. Työpaikka ei ole kaverikerho ja vapaa-aika on se, jolla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei ole tasapuolinen. Hakeudu itse esimies tehtäviin. Pidetyt esimiehet ovat hakusassa.
Minä en ikinä milloinkaan ala minkään sortin esimieheksi! Kiitos mutta ei kiitos.
Näin sanovat ihmiset joilla ei äly eikä talentti riitä.
Arvostin ennen korkealle esimiestäni. Nykyään en ollenkaan. Suosii ihmisiä naaman perusteella tai mikä pahempaa persekertoimella. Onneksi hänen tapansa suosia tiettyjä ihmisiä alkaa näkymään tuloksissa.
Ai sä tulit mun tilalle!
Se uusi pomo pilasi koko paikan, joten lähdin pois.
Kavereiden mielipiteillä on se jolla on väliä.
En minäkään. On sellainen toheltaja, jolla ei langat pysy käsissä. Mutta plussaa on kyllä pitkäpinnaisuudessa, kerran selitti yhdelle varmaan tunnin yhtä yksinkertaista asiaa vääntämällä sitä rautakangista, eikä menetänyt malttiaan.
Koska kaikki henkilöt jotka ovat lähelläsi, ovat tietenkin sinulle hyväksi. Elä niinkuin he haluaa että vältyt kaikelta negatiiviselta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko sulla mahdollisuuksia samalle paikalle? Ei ole, ja se on se mikä sinua harmittaa. Bad luck Chuck ja get over it :D
Joo, tulkitse miten tykkäät, mutta kaikki eivät todellakaan halua olla esimiehiä.
Valitse miehesi ja muut kaverisi myös heidän tahdon mukaan. Kasvata lapsesi niinkuin kaveri haluaa että säilyy sopu. Tietyllä tapaa hukkaat osan itseäsi mutta kaikelle ei vaan voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli perusräksyttävä alainen jonka mielestä kaikki mitä esimies tekee on p:stä ja muut työkaveritkin varmaan tyhmiä :D mut rahkeet ei riitä että itse ottaisi vastuuta.
Mitä tänään tahtoisit. Pitääkö hakea baarista vai mistä. Kuinka monelta saisi hakea.
Olen matkalla kotiin nyt. Eiku mut pitää hakea. En saa kyytiä. Taxilla en tule.
Sun pitäã nyt hakea mut baarista. Baarista.