Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tänään laihiksen herkkupäivä...nyt on paha olo
23.04.2021 |
Söin pitakebabin (en jaksanut kokonaan) ja 10 karkkia. Hyi hitto et on paha olo. Voi kun muistais tämän olotilan sitten kun seuraavaksi meinaa repsahtaa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kohtuuttomuuden ystävät eivät ikinä opi. Onpa kyse sitten ruuasta, juomasta tai jostain muusta.