En arvosta esimiestäni
Hän on matalammin koulutettu, ja se näkyy kaikessa. Hän ei myöskään ole hyvä johtaja. Asiat seisovat, kun hän ei saa niitä vietyä loppuun. Hän on pikkumainen ja ylpeä, eikä kestä kritiikkiä. Osaamista ei ole, mutta hän odottaa sitä ilmaiseksi alaisilta.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei ole tasapuolinen. Hakeudu itse esimies tehtäviin. Pidetyt esimiehet ovat hakusassa.
Minä en ikinä milloinkaan ala minkään sortin esimieheksi! Kiitos mutta ei kiitos.
eli perusräksyttävä alainen jonka mielestä kaikki mitä esimies tekee on p:stä ja muut työkaveritkin varmaan tyhmiä :D mut rahkeet ei riitä että itse ottaisi vastuuta.
En ole niin tyhmä että alkaisin siihen koiranhommaan.
Yksi on vieläkin baarissa... lähde nyt hakemaan. Kello on viisi aamuyöllä.
Me halutaan. Jos me kaikki halutaan jotain niin asia on niin. Asiat menee vaan näin. Tällaiset asiat päätetään ystäväporukassa. Enemmistön mielipide on oikea mielipide. Et ymmärrä miten nämä ihmiset toimii.
Eiku kello olikin jo puoli kuusi ja joku roikkuu grillijonossa. Hänet pitäisi hakea.
Mulla on tällä hetkellä paras esimies joka mulla on koskaan ollut. Mulla on ollut reilu 10 esimiestä elämäni aikana. Ovat olleet aivan perzeestä tai perzeestä.
Nykyinen on eka jota voin oikeasti katsoa ylöspäin, hän on todella älykäs. Kehittänyt mun omaa työtä paljon ja koen myös ensimmäistä kertaa elämässäni että esimieheni arvostaa minua työntekijänä.
Et ymmärrä kun ympärillä on vaativia ihmisiä että mitä se on välillä.
Olet joko samaa mieltä enemmistön kanssa ja asiat sujuu tai siten ei suju. Se on todettu. Oma tahto ja erillisyys on hienoksia joista voi vain haaveilla.
Ahdistavaa olla osa yhtä ystäväporukkasymbioosia.
Minne hukkasit oman tahtosi tässä... joku ei sitä lainkaan kuuntele. Mitä tässä pitää nyt tehdä. Sinua rangaistaan jos toimit ystäväporukkasymbioosin vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko sulla mahdollisuuksia samalle paikalle? Ei ole, ja se on se mikä sinua harmittaa. Bad luck Chuck ja get over it :D
Joo, tulkitse miten tykkäät, mutta kaikki eivät todellakaan halua olla esimiehiä.
No ei tietenkään! Epäkiitollisempaa asemaa kuin olla joku pikkupomo ei ole olemassa. Kuuluu märinää sekä ylhäältä että alhaalta, vastuu lisääntyy mut palkka ei kauheasti.
Nimim. kukaan tiimistä ei olisi halunnut ylennystä esimiehemme burnoutin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin viihtymään työssä, kun kysyin itseltäni kolme kysymystä. Tuliko työ tehtyä? Tuli. Tuliko palkka tilille? Tuli. Kuoliko kukaan? Ei. Työpaikka ei ole kaverikerho ja vapaa-aika on se, jolla on väliä.
Kiitos tästä. En ole ap, mutta nämä kolme kysymystä avasivat silmäni.
Tahtoisin keskustella tästä. Ei nyt voi. Ja miksi keskusteltaisiin kun ollaan kuitenkin kaikesta samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin viihtymään työssä, kun kysyin itseltäni kolme kysymystä. Tuliko työ tehtyä? Tuli. Tuliko palkka tilille? Tuli. Kuoliko kukaan? Ei. Työpaikka ei ole kaverikerho ja vapaa-aika on se, jolla on väliä.
Työpaikan ei tarvitse olla kaverikerho, mutta minulle ainakin on merkitystä onko työpaikka sellainen ympäristö missä on hyvä tai edes inhimillistä olla. Siellä kuitenkin vietetään puolet arkipäivien hereilläoloajasta, on sillä merkitystä jos se on kamalaa.
Olemme samaa mieltä kaikesta. Mitään ei koskaan tarvitse oikoa. Se on symbioosia. Niin Kuka hakee hänet baarista?
Esimies on kuitenkin aina esimies, vaikka arvostus olisi nolla tai miinus triljoona, joten on ehkä parempi vain niellä kaikki mitä tulee.. hyväksyä tilanne ja mennä sillä mikä on parasta työpaikan säilymisen kannalta.
Valomerkki tuli jo tunti sitten...
Niin mitä mieltä ryhmä on? Ryhmän ehdoilla on jatkuvasti menty. Kenet saan ottaa puolisoksi? Olen varma että ryhmä ei hyväksy kaikkia ehdokkaita.
Yksi jäi vielä baariin.... kuka sen hakee. Niimpä.