Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua traumaani...

Vierailija
07.08.2008 |

Moi,Ajattelin kysyä teiltä apua kun ahdistaa.Olen ollut n.10 v. vaimoni kanssa yhdessä joista 8 jo naimisissa.Meillä on jo lapsia ja kaikki on hyvin olemme uskollisia ja seksi luistaa ja rakkautta piisaa jne..

Ongelmani on kuitenkin se että näinkin monen vuoden jälkeen minulla on nuoruudesta muisto kun olin jo ihastunut nykyiseen vaimooni ja olimme isommalla porukalla liikkeellä suomen suvessa (90-luvun lopussa).

En ollut saanut sanotuksi ihastukselleni tunteitani (hänkin oli ollut ihastunut minuun) ja kun yöllä palaan nukkumapaikkaan niin yksi parhaista kavereista on juuri rakastelemassa nykyisen vaimoni kanssa.

Kaiken huippu on se että vaimoni menetti juuri silloin neitsyytensä juuri minun silmien alla.Näin aktin, seurasin pari sekuntia ja menin ulos itkemään ja oksentamaan.Kaveri joka oli silloisen ihastukseni kanssa on nykyään entinen kaveri, en vain voi olla hänen kanssa enää.Tämä asia pulpahtaa minulle aina vain ja uudestaan mieleen ja se näky paloi verkkokalvoihini niin syvälle....muistan sen kuin eilisen.

Olenko normaali jos mietin edelleen tällaista?Olenko menettänyt jotakin jos en ole saanut ikinä neitsyttä?

Haluaisin asiallisia vastauksia ja mielipiteitä sekä apua.Kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan peli oli tavallaan ihan reilua:

- kaveri hoiteli vapaata naista

- naisella ei ole sinua kohtaan velvollisuuksia

- ja itsekin olisit voinut päästä hommeleihin, jos olisit saanut tehtyä aloitteen.

Eihän tuossa siten ole ketään loukattu eikä käyttäydytty sopimattomasti. Kun kaikki tapahtui vielä ennen teidän suhdettanne, niin ongelma vain korviesi välissä, kuten tiedätkin.

Hyvin harva avioituu neitsyen kanssa, ja en usko, että ihmiset kummemmin stressaavat itseään kumppanin aikaisemmilla suhteilla.

Ajatus siitä, että olisi pitänyt saada neitsyttä, on vähän hassu. Itse 35 v. miehenä en ole tainnut olla koskaan netisyen kanssa, mutta enpä ole sitä ajatellut aikaisemmin.

Vierailija
2/13 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, tiedän että vika on päässäni, mutta helpottaa kuulla muiden mielipiteitä.

Harmittaa vain se että näin sen kaiken ja että olisin itse voinut olla kaverini paikalla jos, jos ja jos....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä harkita, että juttelee asiasta vaimon kanssa tai sitten sen kaverin. Vaikuttaa siltä, että olet pitänyt tätä sisälläsi ja silloin asia jää kyllä helposti kytemään. Jos siitä voisi joskus jutella jonkun frendin kanssa (en usko psykologeihin) niin asia voisi parhaimmassa tapauksessa tuulettua pois mielestä.

Vierailija
4/13 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Omistatko vaimosi historiankin?

Vierailija
5/13 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Omistatko vaimosi historiankin?

Noh noh, ei sitä nyt joka poika ole silmien alla nähnyt kun kaveri korkkaa vaimon. Eiköhän meillä kaikilla ole jokin päähänpinttymä.

Vierailija
6/13 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin tuossa edellä, eli asiasta kannattaa puhua! Kerää rohkeutesi ja kerro vaimollesi. Uskon, että asian jakaminen helpottaa oloasi, ja varmasti lähentäisi teitä entisestään. Jos minun miesystävälläni olisi samantapaisia huolia, arvostaisin todella paljon niistä puhumista. Tsemppiä! :)

Vierailija
7/13 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän että asia vaivaa sinua. Mutta ajattele siltä kannalta että tuosta naisesta tuli vaimosi, ja kerroitkin miten hyvin teillä menee. Minusta sillä on suurempi merkitys kuin sillä mitä on joskus nuorena tehnyt.

Vierailija
8/13 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, tiedän että vika on päässäni, mutta helpottaa kuulla muiden mielipiteitä.

Harmittaa vain se että näin sen kaiken ja että olisin itse voinut olla kaverini paikalla jos, jos ja jos....

Joo, mutta mieti, kumpi teistä nyt on paremmalla paikalla, sinä vai kaverisi...

Vierailija
9/13 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleteko harastanet peppu seksiä?

voisit korkata vaimosi analin josko se helpotaisi ongelmaa?

Vierailija
10/13 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin tuossa edellä, eli asiasta kannattaa puhua! Kerää rohkeutesi ja kerro vaimollesi. Uskon, että asian jakaminen helpottaa oloasi, ja varmasti lähentäisi teitä entisestään. Jos minun miesystävälläni olisi samantapaisia huolia, arvostaisin todella paljon niistä puhumista. Tsemppiä! :)

Parhaassa tapauksessa vaimo tunnustaa, että frendillä oli todella pieni kulli ja oli muutenkin surkea pano ;-) ;-)

Vierailija
11/13 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa tapauksessa vaimo tunnustaa, että frendillä oli todella pieni kulli ja oli muutenkin surkea pano ;-) ;-)

Vierailija
12/13 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää jo hiukan suunpieliä hymyyn.Olenjutellut vaimoni kanssa, jopa jo useammin.kyllä häntäkin se kaduttaa mutta onhan maailmassa pahempiakin asioita.Halusin vain kysyä kun vaivasi mieltäni....niin ja saanhan vielä korkata ;)

Vierailija
13/13 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi naismaista tuollainen miettiminen ja vatvominen. Anna jo olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi