Nettitreffit/mies haluaa nähdä ennenaikaisesti, sekä tungettelevat kysymykset?
Kysymys miehille (saa naisetkin kommentoida):
Olen eronnut 40+ nainen, kaupungista, mutta en pääkaupunkiseudulta enkä ole mikään tohtorisnainen, eli nyt ei ole se ongelma kysymyksessä ettei löytyisi korkeakoulutettua stadilaishemmoa :)
Etsin tavallista ikäistäni kaupunkilaismiestä. Saa olla putkimies, lääkäri, automyyjä, mitä vain. Kunhan on pinkka kasassa kaikin puolin!
Olen nyt 2 eri treffipalstalla ja useaan kertaan on tullut tämä ongelma: Minulle vastaa mies joka miltei heti ehdottaa näkemistä, ja vieläpä omassa kodissaan. Heti menee maku, mutta yritän jatkaa ja ehdottaa että jos ensin vähän kyseltäisiin toisistamme ennenkuin edes kannattaa sopia kahvila/lenkkitreffit. Menee molempien aika hukkaan jos jo muutaman tutustumislauseen jälkeen tulee jommalle kummalle olo että ei sittenkään. Miehet ovat kovin huonoja kertomaan itsestään mitään, jankkaavat sitä vain että koska nähdään? Tilanteessa jossa olen jopa kuvattomalla profiililla! Tulee oletus että miehelle kelpaa mikä vain kun heti ollaan jopa kotiin kutsumassa naista josta ei tiedä mitään!
Toinen kysymys. Minulle vastaa usein ns. maaseudun miehet, ja ystävällisesti tiedustelen hänen tulevaisuuden suunnitelmiaan. Mikäli on aikomuksena pysyä siellä maaseudulla, homma tyssää heti, turha jatkaa tai nähdä (ajanhukkaa molemmille) mä en muuta maaseudulle vaan pysyn täällä kaupungissa. Okei, omakotitaloon voisin muuttaa kunhan se on kaupungissa, mutta nämä miehet tuntuvat olevan niin maapaikkaansa ilmeisesti (ymmärrettävästi) kiintyneitä, ovatko ehkä jotain isän perintötaloja pikkukunnan laitaseuduilta? Todella usein mies katoaa tämän kysymyksen jälkeen täysin, tai jos ei katoa, niin jättää kokonaan vastaamatta tähän hyvin oleelliseen kysymykseeni. Jankkaa vain että koska nähdään? No siinä tilanteessa minä sitten vihellän pelin poikki.
Kolmas kysymys: tajuatteko että ihmeellisillä seksistisillä vihjailuillanne karkoitatte kaikki fiksut naiset heti? Kaikki vihjeet saunakutsuista, selänpesuista, tms. tuiki tuntemattomalta ihmiseltä ovat hyvin riskikysymyksiä. Noita voi heitellä sitten kun tunnetaan mutta täysin tuntemattomalle naiselle kutsu selänpesijäksi - muuten profiili on ollut ehkä hyvinkin asiallinen, hyvine kuvineen tms - mitä tää tarkoittaa?
Miehet, selventäkääs minulle hiukan mielenliikkeitänne? :)
Odotan että korona loppuu, ei taida löytyä miestä minulle netistä. Yksillä treffeillä kävin mutta mies oli ihan kuin jostain sketsisarjasta, vaikka profiili antoi olettaa aivan muuta.
Ja älkää ottako niitä vessaselfieitä profiiliinne.
Kommentit (149)
Meillä koulutetuilla helsinkiläisnaisilla on näitä samoja ongelmia, kai miehet on vaan keskimäärin aika pönttöjä, ainakin ne pariutumattomat. Ei vastaa sun kysymykseen mutta tsemppiä!
En ole mies, mutta kaikki nämä kuvailemasi haluavat seksiä, ei mitään muuta. Toiveenne eivät kohtaa. Ehkä et osaa lukea miesten profiileja, ehkä omasi viestii jostain muusta kuin mitä haluat. Joka tapauksessa liikkeellä on paljon miehiä, jotka ensisijaisesti haluavat seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En etsi kirjekaveria.
M43
En etsi tuntematonta istumaan kahville kanssani.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä koulutetuilla helsinkiläisnaisilla on näitä samoja ongelmia, kai miehet on vaan keskimäärin aika pönttöjä, ainakin ne pariutumattomat. Ei vastaa sun kysymykseen mutta tsemppiä!
Nyrkkisääntönä ainakina 95 prosenttia kaikista ihmisistä on sopimattomia kullekin. Tämä ei tarkoita, että 95 prosentissa ihmisistä olisi jotain vikaa vaan sitä, että potentiaalisten kumppaneiden määrä on jokaiselle ihmiselle aika pieni. Eihän sieltä tarvitse löytää kuin se yksi, mutta joskus saa sihdata läpi aikamoisen kasan paskaa, että se löytyy.
Kannattaa muuten pitää kiinni jos ja kun sellainen sitten löytyy. Toisen löytäminen on vielä vaikeampaa kuin sen ensimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
En etsi kirjekaveria.
M43
En minäkään. Mutta tarvitsisi sitä nyt vähän tietää toisesta. Esim. juuri tuo maaseutukysymys. Jos mies ei ole valmis muuttamaan kaupunkiin ja nainen ei maalle, on aivan älytöntä nähdä. Etsin siis vakavissaan miestä, en mitään kevyttä p...suhdetta.
Te ette pyydä edes kuvaakaan välttämättä, vaan olette heti kutsumassa jopa kotiinne. Miten te edes uskallatte, kaikenmaailman kaheleita on maailma puolillaan.
En ole mies enkä ole koskaan nettideittaillut, mutta jos tekisin niin, haluaisin itsekin nähdä mahdollisimman pian livenä. Kenenkään kotiin en kylläkään menisi ensitreffeillä.
En vain jaksa uskoa että pitkä viestienvaihto hyödyttäisi kumpaakaan. Livenä tietää muutamassa minuutissa onko toinen potentiaalinen kumppani vai ei, viestitellessä molemmat luottavat enimmäkseen omiin mielikuviinsa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta kaikki nämä kuvailemasi haluavat seksiä, ei mitään muuta. Toiveenne eivät kohtaa. Ehkä et osaa lukea miesten profiileja, ehkä omasi viestii jostain muusta kuin mitä haluat. Joka tapauksessa liikkeellä on paljon miehiä, jotka ensisijaisesti haluavat seksiä.
Aina asia ei ole ilmoituksesta nähtävissä. Itse toivoisin, että seksinmankujamiehet voisivat sanoa jo ilmoituksessaan, että ei tarvitsisi aikaansa näihin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä uskoa! Koska itse en todellakaan ole mikään akateemikko, ihan tavallisissa töissä, toki "koulutettu" sikäli että nuorena tuli opiskeltua ammatti. Mutta en ole mikään akateemisesti koulutettu.
Huhhuh, on tässä sarkaa meillä naisilla. Jos jo keskisuuren kaupungin hoitajilla tms on näin vaikeaa, miten vaikeata se voi olla näillä "tohtorisnaisilla" siellä stadissa...
Nuorilla on kaiketi helpompaa, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina asia ei ole ilmoituksesta nähtävissä. Itse toivoisin, että seksinmankujamiehet voisivat sanoa jo ilmoituksessaan, että ei tarvitsisi aikaansa näihin käyttää.
miehet alkaa kertomaan suoraan haluavansa vain seksiä, kun sitä seksiä alkaa saamaan yhtä helposti tai helpommin asiasta suoraan ilmoittamalla.
Vierailija kirjoitti:
En etsi kirjekaveria.
M43
Sitten suosittelen seksivälinekaupan tarjontaa.
Ihmiskumppanuuteen kuuluu kommunikointi kielen avulla, joko kirjallisesti tai suullisesti. Ihmistä älä kuvittele runqquvälineeksesi.
En jaksa edes lukea juttuasi loppuun, mutta jos on monta kokemusta, että ulkonäkö tai muu olemus ei miellytä, niin hyvä nähdä nopeasti ja jatkaa sitten tutustumista viestein.
Viestitellessä mielikuvitus luo toisesta kuvan ja se on usein ihan väärä.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies enkä ole koskaan nettideittaillut, mutta jos tekisin niin, haluaisin itsekin nähdä mahdollisimman pian livenä. Kenenkään kotiin en kylläkään menisi ensitreffeillä.
En vain jaksa uskoa että pitkä viestienvaihto hyödyttäisi kumpaakaan. Livenä tietää muutamassa minuutissa onko toinen potentiaalinen kumppani vai ei, viestitellessä molemmat luottavat enimmäkseen omiin mielikuviinsa.
Tapaaminen ei vie muutamaa minuuttia. Matka jo paikalle kestää enemmän. Sen sijaan muutamilla veisteillä saa selville jos toinen ei lainkaan sovi itselle. Säästää kaikkien aikaa jutella ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet alkaa kertomaan suoraan haluavansa vain seksiä, kun sitä seksiä alkaa saamaan yhtä helposti tai helpommin asiasta suoraan ilmoittamalla.
Omituinen väite.
Mies saa helpoimmin seksiä omalta kädeltään, miksi moisen takia pitäisi jotakuta muuta vaivata?
Nainen etsii ystävää, luotettua, rakasta ja rakastavaa, mutta ilmeisesti sinäkään et moiseen kykene, aivoistasi puuttuu jotain ihmiselle olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen väite.
Mies saa helpoimmin seksiä omalta kädeltään, miksi moisen takia pitäisi jotakuta muuta vaivata?
Nainen etsii ystävää, luotettua, rakasta ja rakastavaa, mutta ilmeisesti sinäkään et moiseen kykene, aivoistasi puuttuu jotain ihmiselle olennaista.
menipäs tunteisiin.
ap. linjoilla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä uskoa! Koska itse en todellakaan ole mikään akateemikko, ihan tavallisissa töissä, toki "koulutettu" sikäli että nuorena tuli opiskeltua ammatti. Mutta en ole mikään akateemisesti koulutettu.
Huhhuh, on tässä sarkaa meillä naisilla. Jos jo keskisuuren kaupungin hoitajilla tms on näin vaikeaa, miten vaikeata se voi olla näillä "tohtorisnaisilla" siellä stadissa...
Nuorilla on kaiketi helpompaa, vai onko?
Joo, olen stadilainen tohtorisnainen ja haluaisin vain munaa, mutta miehet haluaa aina jutella tunteista ja muusta paskasta.
Näyttää siltä, että deittisivustojen miehet ja palstajonnetkin ovat taantuneet jopa neandertalilaisen alapuolelle älyllisesti ja emotionaalisesti.
Minä en ainakaan halua miestä, joka on pelkkä mulqqu.
Onko jokin aivotauti liikkeellä vai millä nuo ovat päänsä pilanneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaaminen ei vie muutamaa minuuttia. Matka jo paikalle kestää enemmän. Sen sijaan muutamilla veisteillä saa selville jos toinen ei lainkaan sovi itselle. Säästää kaikkien aikaa jutella ensin.
No sekin on totta. Itse kuitenkin käyttäisin aikani mieluummin tapaamiseen kuin viestittelyyn, sillä koen saavani tuhatkertaisen määrän informaatiota tunnin tapaamisella kuin päivien viestittelyllä.
Viesteissähän kaikki kertovat itsestään vain ne hyvät asiat. Kirjoittaminen on niin erilainen tapa viestiä kuin livekeskustelu. Ilmeet, eleet ja äänenpainot jäävät ensimmäisestä pois, ja kirjoittaessa vastauksia ehtii miettiä pitkään. Niistä ei saa aitoa kuvaa ihmisestä vaikka molemmat rehellisyyteen pyrkisivätkin.
Enpä ole minäkään mies, saati asiantuntija, mutta tulee mieleen, että voisit jotenkin jo ”heti kättelyssä” ilmaista, että etsit tosi mielellä jotain. Huomattavan suuri osa kun miehistä toivoo ensisijaisesti seksiä, ainakin kaikki kotiinsa pyytelijät.
Normaalia minusta vaihtaa viestejä alkuun jonkun verran (lapsia, suhdetilanne yms tärkeää) ja sitten pian sopia tapaaminen vaikka kahvilaan. Jos homma ei toimi niin kahvin jälkeen voi sanoa hyvää jatkoa, mutta ei tuo pidemmän päälle viestittelykään toimi, jos toinen ei ole kirjoittaja tyyppiä, mutta livenä olisi ihan ok. Ja harvoin miehet ovat kovin hyviä kirjoittamaan tai kertomaan itsestään mitään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt tehdä profiilistani todella asiallisen, koska tiedän että näitä seksin perässäolevia sekä ukkomiehiä linjoilla on paljon. En ole mitään viittauksia laittanut ulkonäöstäni, tosiaan ei ole edes sitä kuvaa. Olen siis ihan ihmisen näköinen mutten todellakaan sitä tuo esiin. Olen laittanut että etsin elämäni miestä, en päiväkahviseuraa -tekstin suoraan esittelytekstiini. En tiedä miten voisin tuota vielä tarkentaa, kun suoraan asia lukee heti kolmannella rivillä...
En etsi kirjekaveria.
M43