Tyttöä yrittävät! Lopetatteko touhut heti kun ovistestiin tulee kaksi vahva viivaa?
Kovasti täällä aina puhutaan, että tyttöä yrittävien pitäisi ajoittaa touhuilut 3 pv ennen ovista mutta miten käytännössä sen toteatte, että touhuatte oikeaan aikaan? Itse olen tehnyt nyt niin, että heti kun ovistikkuun on tullut ne kaksi kuuluisaa vahvaa viivaa niin touhut seis ainakin viikoksi, sillä olen ajatellut, että ovis tapahtuu siinä n. kahden päivän päästä. Onkohan tämä nyt oikea tapa, koska hedelmöittymistä ei näin ainakaan tunnu tapahtuvan eli lopetammeko liian aikasin ja edellisillä kerroilla (kaksi poikaa) olen raskaaksi tullut jo melkein pelkästä ajatuksesta. Minulla on käytössä myös tuo emättimen hapatustouhu eli lääkeruiskulla ennen touhuja etikkavesiliuosta emättimeen(tappaa poikasiittiöt) sekä kalsium/magnesiumkuuri, joka pitäsi auttaa tytön tekemisessä. Pakotan myös miehen saunaan aina ennen touhuja eli lähestulkoon joka ilta, kun senkin pitäisi auttaa tytön tekemisessä, joten toki nekin voivat vaikuttaa asiaan varsinkun tuo etikka ; )
Kiitos jos joku viitsii vastata vaikka olenkin tämmöinen laiska epäpinoilija, joka vierailee täällä vain satunnaisesti.
Kommentit (2)
Tuo etikka nyt ainakin??? Oikeiko joku lääkäri moista ehdottaa?`Johan sillä etikalla tappaa kaikki siittiöt--- Kolmen lapsen äitinä kuulostaa muutenkin järkyttävältä tuo tytön " tekeminen" . Meille jokainen lapsi on ollut toivottu, rakastettu eikä ennen syntymää olla haluttu edes tietää sukupuolta. Mitä sen OIKEASTI on väliä?
Ja oikeasti saattaa olla, että miehellä on vain esim. poikasiittiöitä tai että niitä on niin paljon enemmän tai ne ainoastaan ovat elinkelpoisia, ettette koskaan saavuta mitään...
Onnea toki matkaan!
Lääkäri sanoi näin: Siittiötkin jokaisella ihmisellä on erillaisia. Kuulma ei siittiöiden nopeuksia ym voi verrata kun yksilökohtaisesti. Nämä teoriat ovat tiettyjen henkilöiden siittiöistä tutkittuja ja niistä on tutkitku että yleisesti on ollut että tyttösiittiöt vahvempia ja poikasiittiöt nopeampia. Jonkulla ihmisellä on tyttösiittiöt vahvempia ja toisella poikasiittiöt. Jonkulla voi olla jopa niin heikkoja tyttö tai poikasiittiöt että ei tule ikinään saamaan toisen sukupolven edustajia tai sitten voi olla että on mahdoton saada yhtään lasta. Jotkut saavat tyttöä kun pupuilevat ovulaation aikaan jotkut ennen ja jotkut jälkeen. Kuulma ei mitään merkitystä loppupeleissä. Tuurista kaikki kiinni. Toivotaan että kuitenkin onnistutte saamaan seuraavaksi prinsessan.