Apua, kävin vaakalla ja painan melkein sata kiloa!
Järkytyin. Siis joo, oon ollut ylipainoinen ja tiesin kyllä, että oon läski, mutta viimeisestä punnituksesta oon lihonut yli kymmenen kiloa. Parissa vuodessa. Tiesin senkin, että painoa on siitä tullut, mutta voi hyvä ihme sentään. Nyt on pakko alkaa jotain tekemään. En oo erityisen herkkä, mutta nyt itkettää. Olis ollut helpompaa jättää syömättä se kaikki mistä tykkään. On jotenkin lannistunut olo, kun ylipainoa on niin kuin kymmeniä kiloja. Mulla on kokemusta laihduttamisesta, mutta silloin olin hyvissä henkisissä kantimissa, nyt on toisin.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Sokerimunkin paikka
En syö munkkeja, kun en niistä tykkää.
Tsemiä sulle aloittaja ja jätä nuo paukapäät omaan arvoonsa. Ystäväni tipautti kolmessa vuodessa lähes 80 kiloa. Sinäkin pystyt pudottamaan. Jos todella haluat. Ja haluathan sinä.
Ei hätää. Laihdutetaan kaikki yhdessä, joskin voi pitää normaalit ateriat, ettei liikaa laihduta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokerimunkin paikka
En syö munkkeja, kun en niistä tykkää.
Älä kuolaa vieressä, itte ajattelin syödä. heh
Alat dokata niin huolella että joka päivä vasta illalla saat oksetukselta nieltyä jotakin ja se jokin on jälleen viinaa.
Pari kuukautta ja jäljellä on vain luuranko.
Syöt vaan samaa mutta vähennät määriä. Laita 100 helmeä eli per kilo per helmi tietsikan viereen ja lähde napsimaan helmiä pois. Yllätyt että onnistut. Luo mielikuva itsestäsi hoikempana ja osta jo ihana vaate johon aiot ahtautua kevääksi tai kesäksi. Osta askelmittari ja se 10 000 askelta päivä - 12.000
. Aloita kävelyllä aluksi vain 10 min. viikko. Ja huomaat pian että tekeekin mieli kävellä jo 20 min ja sitten 30 min.
Tsemppiä, vielä ehdit kuntoilemaan hyvin. Aloita heti, älä neuvottele lähtöä lenkille vaan laita aina vaattetkin valmiiksi ennen sitä.
Tää toimii.
Jätä sokeri kokonaan pois ja osta steviaa on yhtä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Syöt vaan samaa mutta vähennät määriä. Laita 100 helmeä eli per kilo per helmi tietsikan viereen ja lähde napsimaan helmiä pois. Yllätyt että onnistut. Luo mielikuva itsestäsi hoikempana ja osta jo ihana vaate johon aiot ahtautua kevääksi tai kesäksi. Osta askelmittari ja se 10 000 askelta päivä - 12.000
. Aloita kävelyllä aluksi vain 10 min. viikko. Ja huomaat pian että tekeekin mieli kävellä jo 20 min ja sitten 30 min.
Tsemppiä, vielä ehdit kuntoilemaan hyvin. Aloita heti, älä neuvottele lähtöä lenkille vaan laita aina vaattetkin valmiiksi ennen sitä.
Tää toimii.
Pujota ne ylim painohelmet lankaan roikkumaan silmien eteen. siis pois, kiinnitä vaan ne esim yli 70 menevät ....ne motivoivat. merkitse tavoite puoliväli ja sekin jo palkitsee. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tsemiä sulle aloittaja ja jätä nuo paukapäät omaan arvoonsa. Ystäväni tipautti kolmessa vuodessa lähes 80 kiloa. Sinäkin pystyt pudottamaan. Jos todella haluat. Ja haluathan sinä.
Miksi ihmeessä ap haluaisi pudottaa 80kg, ei paljoa jäisi satasesta jäljelle..
Kunnon paukapää olet kun ehdottelet että apn pitäisi olla sairaalloisen alipainoinen...
Älä huoli, täällä toinen, 165/95. Minulle tosin paino ei tullut yllärinä, tiedän koronavuonna lihoneeni reilusti. Mutta ikää on jo sen verran reilusti (yli 55) että en jaksa stressata. Kunto ja arvot suht ok, joten se riittää. Olen jo mummi, joten ehkä voin näyttääkin siltä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää toimii.
Pujota ne ylim painohelmet lankaan roikkumaan silmien eteen. siis pois, kiinnitä vaan ne esim yli 70 menevät ....ne motivoivat. merkitse tavoite puoliväli ja sekin jo palkitsee. Tsemppiä.
Anteeksi tulipa sekavasti :D.
Uusiksi: pujota ylim kilot helminauhaksi jonka laitat roikkuun tietsikan viereen. Napsi aina pudonnut kilo pois siitä. Merkitse puolivälikin vaikka kynsilakalla ja sekin saavutus sitten motivoi.
Lenkille voi ottaa mukaan Youtuben videon ja kuunnella jotain mielenkiintoista. Valitse sopivan pituinen video esim 13 min. 20 min tai 44 min ja palaa kotiin sen loppuessa. Siinä on kiva kuunnella samalla ja vaikka oppiakin.
Vierailija kirjoitti:
Tää toimii.
Vähennä myös suolaa se hurauttaa nesteet sinuun laakista kiini.
Kokeile Haylie Pomroy Nopea aineenvaihdunta ruokavalioo. Sillä saa nopeasti kiloja pois ja kannustaa jatkamaan. Terveellistä hyvää ruokaa viisi kertaa päivässä.
Täällä toinen joka jo yli 100kg........mistä saisi motivaatiota? Mistä noita helmiä saa? Aloitin jo kyllä toissapäivänä fastingin eli osapaaston ja oon kävellyt melkein joka päivä mutta polvi kipeytyy? Vinkkejä siihen? Mulla olis ihania mekkoja jos vaan mahtuisin niihin.
Epätoivoinen
Myös kivasti voi huijata itseään ottamalla käyttöön pienempiä astioita, minikattila puurolle, mokkakuppi mukin sijaan kahville. Laittaa maidon mininekkaan josta tulee lorautettua vähemmän maitoa kahviin jne. Kahvin oppii juomaan pian ilman sokeria stevian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen joka jo yli 100kg........mistä saisi motivaatiota? Mistä noita helmiä saa? Aloitin jo kyllä toissapäivänä fastingin eli osapaaston ja oon kävellyt melkein joka päivä mutta polvi kipeytyy? Vinkkejä siihen? Mulla olis ihania mekkoja jos vaan mahtuisin niihin.
Epätoivoinen
Osta kirpparilta euron helmet vaan, niin minäkin, taisi maksaa 50 c
Vaakalla?