Lue keskustelun säännöt.
Paljon maksaa passikuva automaatista otettuna hkissä?ev
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Nykyään ne passikuvasäännökset on niin tiukat. Jos on pää väärässä asennossa tai suu raollaan tms, kuva ei ehkä kelpaakaan. Kuvaamossa ne sanoo, jos pää ei ole suorassa tai hymy on liian leveä, koska tietävät säännökset.
Kuvaamossa maksaa n. 10¿