En vaadi mieheltä paljon, vain seuraavaa:
Sivistynyt, käyttäytyy hyvin kaikkia kohtaan, koska pitää sitä normaalina.
Pitää kodin siistinä, laittaa hyvää ja terveellistä ruokaa, pitää itsensä kohtuullisessa kunnossa. Ei ole itsetuhoinen, eli ei käytä tolkuttomasti päihteitä tai typerehdi ratissa, on mieleltään tasapainoinen.
On normiälykäs, kiinnostunut elämästä ja ihmisistä. Kannustaa ja luo hyvää fiilistä parisuhteessa ja ystäväpiirissä. Normikokoinen ja -näköinen. Käy töissä tai tekee jotakin muuta mielekästä. On lämmin ja hyväsydäminen. Ei painosta seksiin. Pitää oman asuntonsa, ei halua lapsia.
Tällainen olen itse, ja tämän enempää en mieheltäkään odota.
Yksi huono suhde on takana, ja näillä ehdoilla lähden uuteen. Olenko miesmagneetti?
N32
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri normaalin, aikuisen ihmisen.
En ymmärrä mistä haluat siis keskustella?
Tällaista miestä en ole tavannut. Oletko sinä, rehellisesti? Missä?
ap
Keneltä mieheltä sinä tuollaista vaadit? Ja miksi me teemme gällä tiedolla?
Vierailija kirjoitti:
Ja näin syntyi uusi vanhapiika
Miksi? Koska tällaisia miehiä ei ole olemassa?
ap
Minun edellytykset:
Yli 50v
Varattu ja perheellinen
Kuuluu ylimpään palkkadesiiliin.
Muusta voin joustaa.
Puhut yksisarvisesta. Näitä ei ole vapaana.
Edelleen on epäselvää, keneltä sinä noita asioita vaadit, ja miksi ketään kiinnostaisi sinun vaatimuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen on epäselvää, keneltä sinä noita asioita vaadit, ja miksi ketään kiinnostaisi sinun vaatimuksesi.
Lukemalla aloitus tuo selviää. Ja kiinnostaa ainakin kaikkia aloituksen avanneita. Kuten sinua.
ap
Mitä annat vastineeksi? Suihinottoja, seksiä, pukeudut seksikkäästi, pysyt hoikkana, etkä liho heti 20kg kun pappi on sanonut aamen....lista olisi pitkä.
Vierailija kirjoitti:
ja sulla on tarjota se reikä, eikö niin? siinä kaikki
Ei. En harrasta yhdyntöjä, jos sitä tarkoitat.
Näin meidän kesken, älä kerro kellekään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä annat vastineeksi? Suihinottoja, seksiä, pukeudut seksikkäästi, pysyt hoikkana, etkä liho heti 20kg kun pappi on sanonut aamen....lista olisi pitkä.
Millään tuosta ei oikeastaan ole väliä, koska viestilläsi osoitit jo, ettet selvästikään läpäise vaatimuksiani. Jos mietit miksi, lue ne uudestaan.
ap
Samanlaista minäkin etsin. Osoittautunut hyvin vaikeaksi löytää.
Moni ihminen haluaa lapsia, joten se voi olla rajaava kriteeri. Uutisten perusteella normaalikokoisuuskin voi olla monia poissulkeva.
"Käy töissä tai tekee jotakin muuta mielekästä." Älä hyvä nainen tyydy työttömään mieheen…
Et ap kelpaa ainakaan minulle, koska haluan lapsia. M28
Vierailija kirjoitti:
Puhut yksisarvisesta. Näitä ei ole vapaana.
On meitä ;)
M26 kirjoitti:
"Käy töissä tai tekee jotakin muuta mielekästä." Älä hyvä nainen tyydy työttömään mieheen…
Kiva että huomaat, miten vähän oikeasti vaadin. En tosiaan liikaa.
Mulle ei ole väliä saako mies palkkaa vai ei. Pääasia on, että hän ei lorvi päiviänsä sohvalla, vaan tekee jotain millä on väliä. Vapaaehtoistyö on ihan jees ja arvostan, että toimii arvojensa mukaan. Emme kuitenkaan tule asumaan yhdessä, joten rahat pysyvät erillään.
ap
Olen kaikkea tuota paitsi keskivertoa älykkäämpi ja hoikkarakenteisempi, joten en taida kelvata.
Kuvailit juuri normaalin, aikuisen ihmisen.
En ymmärrä mistä haluat siis keskustella?