Miesten Tinder ilmotukset: "Seuraa laavulle"? No kyllä varmaan naiset ryntää heti sinne
erikoisia ilmotuksia. Nää on keski-ikäisiä miehiä. Omituisia muutenkin. Naisten pitäisi olla lähdössä jonnekkin metsälle vaeltamaan tai laavulle istumaan ja kenties yöpymään ja ampumaan hirviä kai?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Etenki noi kuvat mis on kuollu vertavuotava HAUKI siinä profiilikuvasa herättää taatusti kaikkien naisten mielenkiinnon.
Joo.
Sit nää 6 kuvaa sun koiasta eikä mitään muuta kuvaa. Etit siis koiralles puolisoa?
Entäs nää sadat profiilit missä on maisemakuvia eikä yhtään kuvaa henkilöstä?
JIIHHAAA!
valikoi siitä kumppani.
Kuolleet eläimet etenki säväyttää aina omalla tavallaan...
Ja mikä tässä on sulle se ongelma? Etsit vaan sitä bilettäjägeelitukkaa sieltä.
Luuletko että kaikki miehet on juuri sinusta kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Ap on vain katkera koska ei ylipainonsa vuoksi pysty kävelemään sinne laavulle ellei sitä tuoda 200m päähän Alepan parkkikselle. Ja sekin tekee tiukkaa.
Ja tämän päättelit mistä? Eli kaikki, jotka eivöt tykkää eräjormailusta ovat ylipainosta läskejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naiset tahtovat seuraa museoon ja konsertteihin. Omituisia muutenkin. Miesten pitäisi olla lähdössä jonnekin kaupungille vaeltamaan tai balettiesitykseen istumaan ja kenties musisoimaan ja osallistumaan feministipaneeleihin kai?
No on sekä naisia, että miehiä, joille maistuu baletin katsominen JA eräretkeily. Nämä eivät sulje toisiaan pois - onneksi.
Jep, näitä tosiaan on vaikka kuinka paljon. Useimmat tuntemani kulttuuri-ihmiset viihtyy hyvin myös luonnossa. Ja mikäs sen mukavampaa kuin kitaransoitto ja yhteislaulu nuotion äärellä? Ja siellä laavulla voi hyvin pitää myös sen feministipaneelin jos sille tuntuu.
Itse kyllä lähtisin seuraksi laavulle. Paras ystäväni löysi Tinderistä miehen, sanoi että häneen teki vaikutuksen se että mies pyysi ensitreffeille laavulle :)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että laavudeiteistä kiinnostuneita naisia on paljonkin noin muuten, mutta kuka on niin hullu, että lähtisi ensitapaamiselle keskelle metsää?
Eli sun logiikan mukaan, jos nainen ilmoittaa pitävänsä matkustelusta, ensitreffit on Kreikassa?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että laavudeiteistä kiinnostuneita naisia on paljonkin noin muuten, mutta kuka on niin hullu, että lähtisi ensitapaamiselle keskelle metsää?
Niin, ja tuntemattoman ihmisen kanssa....
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi tykätä monenlaisesta. Itse käyn museoissa, urheilen ja tykkään käydä kansallispuistoissa kävelemässä. Kansallispuistokäynnin kruunaa nuotiopaikalla istuskelu kaikessa rauhassa tulesta, savusta ja yleensä rauhasta nauttien. Välillä otan trangian mukaan ja saatan asettua lammen rantaan kokkaamaan. Toki olisi kiva löytää kumppani, jolla samankaltaiset kiinnostukset.
Miehenä kiinostuksen kohteeni ovat juurikin nuo (+ pari muuta harrastusta).
Itse jos miehenä haen seuraa tuollaiselle syrjäisemmälle paikalle, se tarkoittaa että pääosin seksimielessä olen valmis tapaamaan vähemmän viehättäviäkin naisia, toiveena että siellä syrjemmässä ehkä voisi sekstailla. Siis sellaisia joiden kanssa en välttämättä halua näyttäytyä kaupungilla kaikkien edessä.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.
pointtini oli että noita naisia VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.
No löytyy varmasti. Olen vanha partiolainen ja tehnyt maastotöitä, ja meikkaan ja näytän muutenkin mallikelpoiselta vaikka itse sanonkin. Mitäs vikaa suossa? Älä vastaa, me otetaan laavumiehet jos ovat muuten sopivia.
Olen ikävä kyllä huomannut että vaellusta ja eräilyä harrastavilla naisilla on aina pitkä, tumma ja komea mies. Muunlaisella miehellä ei ole mahdollisuuksia kuin sohvaperunanaiseen.
Minkäs teet kun kysynnän ja tarjonnan laki suosii tässä naisia...
Vierailija kirjoitti:
Etenki noi kuvat mis on kuollu vertavuotava HAUKI siinä profiilikuvasa herättää taatusti kaikkien naisten mielenkiinnon.
Joo.
Sit nää 6 kuvaa sun koiasta eikä mitään muuta kuvaa. Etit siis koiralles puolisoa?
JIIHHAAA!
valikoi siitä kumppani.
Kuolleet eläimet etenki säväyttää aina omalla tavallaan...
No mutta hei, itseään ei kiiostavat tyypit voi swipata sinne ei- kiinnosts kategoriaan tai sitten voi sanoa toiselle, että harrastuksetei kiinnosta, tyyppi kyllä. Miksi tämä on näin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sun logiikan mukaan, jos nainen ilmoittaa pitävänsä matkustelusta, ensitreffit on Kreikassa?
No en minä tiedä, miten Tinder toimii, kun en sellaista käytä. Oletin että "seuraa laavulle" tarkoitti, että haetaan seuraa sinne laavulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
JIIHHAAA!
valikoi siitä kumppani.
Kuolleet eläimet etenki säväyttää aina omalla tavallaan...No mutta hei, itseään ei kiiostavat tyypit voi swipata sinne ei- kiinnosts kategoriaan tai sitten voi sanoa toiselle, että harrastuksetei kiinnosta, tyyppi kyllä. Miksi tämä on näin vaikeaa?
Koska tuokin lahna kuvittelee, että hänellä on oikeus valita ihan kaikista maailman miehistä.
Siksi kaikkien maailman miesten pitää sopia juuri hänen vaatimuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla lähellä asutusta olevilla laavuilla liikkuu kyllä porukkaa jatkuvasti, joten pitäisin suht turvallisena vaihtoehtona. Varsinkin päiväsaikaan viikonloppuna jos on hyvä ilma, vaikea on löytää semmoista laavua jossa saisi ihan yksin olla. Mihinkään tosi syrjään ei tietysti kannata lähteä mutta laavutreffit suositulla ulkoilupaikalla on kyllä ihan hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys yllätys mutta jotkut miehet laittavat ilmoitukseen mitä he haluavat, eikä mitä he olettavat naisen haluavan.
Pitäisikö minun laittaa että etsitään seuraa taidenäyttelyihin ja kaupunkimatkoille jos oikeasti olen kiinnostunut vaelluksesta ja eräilystä?
Ja miksi naiset laittavat ilmoituksiin asioita jotka eivät kiinnosta useimpia miehiä? Harvempaa miestä kiinnostaa skumppaillalliset.
Eli mies saa laittaa ilmoitukseen, mikä itseä kiinnostaa, mutta naisten pitää laittaa mikä miehiä kiinnostaa. Minä, minä minä.
Meinaat että miehiä kiinnostaa haarahypyt rannalla, viini, jooga ja matkustelut? Yeah right.
Edelleen. Naisenko pitää olla kiinnostunut miehen harrastuksista ja harrastaa samoja asioita, mutta miehen ei tarvitse naisen? Miksi?
Autism is strong with this one!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.
pointtini oli että noita naisia VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.
No löytyy varmasti. Olen vanha partiolainen ja tehnyt maastotöitä, ja meikkaan ja näytän muutenkin mallikelpoiselta vaikka itse sanonkin. Mitäs vikaa suossa? Älä vastaa, me otetaan laavumiehet jos ovat muuten sopivia.
Olen ikävä kyllä huomannut että vaellusta ja eräilyä harrastavilla naisilla on aina pitkä, tumma ja komea mies. Muunlaisella miehellä ei ole mahdollisuuksia kuin sohvaperunanaiseen.
Minkäs teet kun kysynnän ja tarjonnan laki suosii tässä naisia...
Minä taas olen huomannut, että eräilijänaisilla (esim minulla) voi olla hyvin monen näköisiä miehiä, esim reilusti keskimittaa lyhyempiä. Hyväkuntoisuus on tietysti välttämätön ominaisuus vaelluskaverilla, joten kovin pullea tuskin löytää vaeltajanaista, mutta muuten mahdollisuuksia kyllä on. Varsinkin jos itse ottaa huomioon muutkin kuin ne pitkät hoikat ja vaaleat luonnonkauniit naapurintyttö-naiset.
Laavut on todella suosittuja nykyään ihan nuorisonkin keskuudessa.
Mitä vikaa? Itse lähtisin miehen kanssa mieluummin laavulle kuin terassille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys yllätys mutta jotkut miehet laittavat ilmoitukseen mitä he haluavat, eikä mitä he olettavat naisen haluavan.
Pitäisikö minun laittaa että etsitään seuraa taidenäyttelyihin ja kaupunkimatkoille jos oikeasti olen kiinnostunut vaelluksesta ja eräilystä?
Ja miksi naiset laittavat ilmoituksiin asioita jotka eivät kiinnosta useimpia miehiä? Harvempaa miestä kiinnostaa skumppaillalliset.
Eli mies saa laittaa ilmoitukseen, mikä itseä kiinnostaa, mutta naisten pitää laittaa mikä miehiä kiinnostaa. Minä, minä minä.
Ylläri, ylläri, jokainen laittaa mikä itseä kiinnostaa.Tarkoitus olisi, että vain toiset asiasta kiinnostuneet vastaavat. Ikävä kyllä miehillä on tapana ignorata ne toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni lähtisin laavulle treffeille. Metsästys tai sen suurempi eräkormailu ei kiinnosta, mutta metsässä kävely ja laavulla elävän tulen edessä istuminen ja nuotioruoka on kivaa.
Ja nuotiokahvi! namm..
Vierailija kirjoitti:
Itse jos miehenä haen seuraa tuollaiselle syrjäisemmälle paikalle, se tarkoittaa että pääosin seksimielessä olen valmis tapaamaan vähemmän viehättäviäkin naisia, toiveena että siellä syrjemmässä ehkä voisi sekstailla. Siis sellaisia joiden kanssa en välttämättä halua näyttäytyä kaupungilla kaikkien edessä.
M32
Noin minäkin sen luen. Julkiselle paikalle ei viitsi viedä, kun joko tutut näkee ja kertoo vaimolle, tai kaverit näkee ja nauraa.
Minä vein puolisoni ensitreffeillä geokätköilemään metsään ja tässä sitä ollaan edelleen yhdessä taivalta astelemassa. Kirjaimellisesti siis, koska emme kätköä vieläkään ole löytäneet. :D T. Mies metsästä