Miesten Tinder ilmotukset: "Seuraa laavulle"? No kyllä varmaan naiset ryntää heti sinne
erikoisia ilmotuksia. Nää on keski-ikäisiä miehiä. Omituisia muutenkin. Naisten pitäisi olla lähdössä jonnekkin metsälle vaeltamaan tai laavulle istumaan ja kenties yöpymään ja ampumaan hirviä kai?
Kommentit (181)
Ihme komentelua. Koiralle noin puhutaan.
Järkevä mies hakee SITÄ, MITÄ HALUAA.
Ei sitä, mikä on yleisen muun yhteiskunnan korkealle statukselle tunnustama yleinen korkea-arvoinen - narttu.
Mitä aloittajan karuselli-ilmoituksessa itsellään lukee? Live love laugh, viini ja matkustelu?
Prinsessa AP:ta ilmeisesti harmittaa, kun kaikki tinderissä olevat miehet eivät kaipaakaan hänen kriteereitä. Söpöä.
Ihminen voi tykätä monenlaisesta. Itse käyn museoissa, urheilen ja tykkään käydä kansallispuistoissa kävelemässä. Kansallispuistokäynnin kruunaa nuotiopaikalla istuskelu kaikessa rauhassa tulesta, savusta ja yleensä rauhasta nauttien. Välillä otan trangian mukaan ja saatan asettua lammen rantaan kokkaamaan. Toki olisi kiva löytää kumppani, jolla samankaltaiset kiinnostukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kilinvittu näitä katkerien lehmien paska-aloituksia. Niele pääsi, ap
Sähän se vasta iloiselta ja mukavalta tyypiltä kuulostatkin. Oikea ilopilleri 😒
Olen tänään poistattanut jo ainakin kymmenen miesvihaaloitusta. Oletko sä imbesilli vai mikä kehitysvamma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.
pointtini oli että noita naisia VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.
Johan on ennakkoluuulot. Ja monelle miehelle kyllä riittää ihan yksi nainen. Ne naistenkaatajat kaipaa sitten erilaisia naisia.
Niin ja sanottakoon sekin, että kyllä tuolla luontopoluilla aika näyttäviä naisia tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kilinvittu näitä katkerien lehmien paska-aloituksia. Niele pääsi, ap
Sähän se vasta iloiselta ja mukavalta tyypiltä kuulostatkin. Oikea ilopilleri 😒
Olen tänään poistattanut jo ainakin kymmenen miesvihaaloitusta. Oletko sä imbesilli vai mikä kehitysvamma?
Sulla viiraa näköjään oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naiset tahtovat seuraa museoon ja konsertteihin. Omituisia muutenkin. Miesten pitäisi olla lähdössä jonnekin kaupungille vaeltamaan tai balettiesitykseen istumaan ja kenties musisoimaan ja osallistumaan feministipaneeleihin kai?
Naiset osaa käydä noissa paikoissa ilman miestäkin. Naiset ovat tajunneet, toisin kuin miehet, että parisuhteen etsiminen on eri asia, kuin harrastuskaverin etsiminen
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa käydä noissa paikoissa ilman miestäkin. Naiset ovat tajunneet, toisin kuin miehet, että parisuhteen etsiminen on eri asia, kuin harrastuskaverin etsiminen
Ellei kumppanin kanssa ole yhteisiä kiinnostuksia, niin mitä yhdessä tehdään? Lauantaina mun juttua ja sunnuntaina hänen juttua, eikä kumpikaan ole kovin tyytyväinen kun joutuu tekemään jotain mielestään tyhmää?
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni lähtisin laavulle treffeille. Metsästys tai sen suurempi eräkormailu ei kiinnosta, mutta metsässä kävely ja laavulla elävän tulen edessä istuminen ja nuotioruoka on kivaa.
Naisille vihjeeksi, toimisi myös toisin päin!
No eihän sitä tinderheilaa kotiinkaan voi viedä yöksi, vaimo suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Johan on ennakkoluuulot. Ja monelle miehelle kyllä riittää ihan yksi nainen. Ne naistenkaatajat kaipaa sitten erilaisia naisia.
Niin ja sanottakoon sekin, että kyllä tuolla luontopoluilla aika näyttäviä naisia tulee vastaan.
Vahvistan. Oikein kunnon punaposkinen vaeltajatyttö - sydän ottaa lisälyöntejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naiset tahtovat seuraa museoon ja konsertteihin. Omituisia muutenkin. Miesten pitäisi olla lähdössä jonnekin kaupungille vaeltamaan tai balettiesitykseen istumaan ja kenties musisoimaan ja osallistumaan feministipaneeleihin kai?
Eikös se ole mukavampi, että parisuhteessa molemmat tykkää samantyyppisistä asioista? Saattaa tulla jossain vaiheesa eripuraa, jos toinen viettää ison osan vapaa-ajastaan siellä laavulla ja metsissä vaeltelemassa ja toinen katsoo kotona Temppareita.
Olen löytänyt mieheni monta vuotta sitten Tinderistä. Käymme yhdessä mm. laavulla. Yökerhoissa emme käy koskaan, kun kumpikaan ei niistä tykkää. Ei olla suopiruja kumpikaan vaan hyvin toimeentulevia, työssäkäyviä tavallisia ihmisiä. Meikkejäkin käytän, vaikken mikään bilehile olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta toisensa jälkeen tällä palstalla hämmästyttää, kuinka usein sarkastiset viestit otetaan tosissaan.
Siinähän etsii. Ei kiinnosta. Next.
Ap ei ilmeisesti ole koskaan käynyt laavulla. Sehän ihanan lepposaa puuhaa, kuunnella luonnon ääniä ja haistella metsän tuoksuja. Siinä sitten jutustella uuden tuttavuuden kanssa kevyesti tai vähän syvällisemmin. Ja huom! koskaan, ikinä, ei ensitreffejä minnekään syrjään vaan aina ihmisten ilmoille väkijoukkoon.
Minä en harrasta eräjormailua mutta osaan kaupunkilaisenakin arvostaa kiireetöntä pysähtymistä. Ohis, tunnen useamman erittäin vastuullisissa ja stressaavissa tehtävissä työskentelevän, jotka käy vaeltamassa kansallispuistoissa vapaalla. Kummasti tasapainottaa ja tuulettaa pään kun hiljentyy luonnon keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.
pointtini oli että noita naisia VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.
No löytyy varmasti. Olen vanha partiolainen ja tehnyt maastotöitä, ja meikkaan ja näytän muutenkin mallikelpoiselta vaikka itse sanonkin. Mitäs vikaa suossa? Älä vastaa, me otetaan laavumiehet jos ovat muuten sopivia.
Yllätys yllätys mutta jotkut miehet laittavat ilmoitukseen mitä he haluavat, eikä mitä he olettavat naisen haluavan.
Pitäisikö minun laittaa että etsitään seuraa taidenäyttelyihin ja kaupunkimatkoille jos oikeasti olen kiinnostunut vaelluksesta ja eräilystä?
Ja miksi naiset laittavat ilmoituksiin asioita jotka eivät kiinnosta useimpia miehiä? Harvempaa miestä kiinnostaa skumppaillalliset.