Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten Tinder ilmotukset: "Seuraa laavulle"? No kyllä varmaan naiset ryntää heti sinne

Vierailija
20.04.2021 |

erikoisia ilmotuksia. Nää on keski-ikäisiä miehiä. Omituisia muutenkin. Naisten pitäisi olla lähdössä jonnekkin metsälle vaeltamaan tai laavulle istumaan ja kenties yöpymään ja ampumaan hirviä kai?

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaa käydä noissa paikoissa ilman miestäkin. Naiset ovat tajunneet, toisin kuin miehet, että parisuhteen etsiminen on eri asia, kuin harrastuskaverin etsiminen

Ellei kumppanin kanssa ole yhteisiä kiinnostuksia, niin mitä yhdessä tehdään? Lauantaina mun juttua ja sunnuntaina hänen juttua, eikä kumpikaan ole kovin tyytyväinen kun joutuu tekemään jotain mielestään tyhmää?

Varmaan se menee noin jos aikoo parisuhteessa joka minuutin olla toisessa kiinni. Harva kuitenkaan on.

Vierailija
42/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja naiset tahtovat seuraa museoon ja konsertteihin. Omituisia muutenkin. Miesten pitäisi olla lähdössä jonnekin kaupungille vaeltamaan tai balettiesitykseen istumaan ja kenties musisoimaan ja osallistumaan feministipaneeleihin kai?

Naiset osaa käydä noissa paikoissa ilman miestäkin. Naiset ovat tajunneet, toisin kuin miehet, että parisuhteen etsiminen on eri asia, kuin harrastuskaverin etsiminen

Mihin sinä sitten parisuhdetta etsit? Totta kai asioita osaa tehdä itsekseenkin tai kaveriporukassa, mutta on ihan huippua harrastaa yhdessä puolison kanssa.

Mulle puoliso on paras ystävä, suosikki-ihmiseni, jonka seuraan ei ikinä kyllästy. Ehkä tästä johtuen ei ole muuten koskaan valitusta seksin puutteestakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja naiset tahtovat seuraa museoon ja konsertteihin. Omituisia muutenkin. Miesten pitäisi olla lähdössä jonnekin kaupungille vaeltamaan tai balettiesitykseen istumaan ja kenties musisoimaan ja osallistumaan feministipaneeleihin kai?

Naisetko ovat tämän tajunneet? Missähän sellaisen ihmeen pääsisi näkemään? Naisethan nimenomaan hakevat miestä, jonka pitäisi sopeutua joka helkkarin asiaan heidän elämässään, kaikki pitäisi tehdä käsikynkkää, koska muuten "ei ole mitään yhteistä". 

Vierailija
44/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä laavunaisia. Kuukausi teltassa 70. leveyspiirin kieppeillä on puhdasta euforiaa. Aukeaisivatpa rajat.

Olen oman eräjormani jo aikaa sitten löytänyt, mutta olihan se hiton hankalaa ennen tindereitä löytää toinen puskajussi. Tai -jaana.

Vierailija
45/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä sitten parisuhdetta etsit? Totta kai asioita osaa tehdä itsekseenkin tai kaveriporukassa, mutta on ihan huippua harrastaa yhdessä puolison kanssa.

Mulle puoliso on paras ystävä, suosikki-ihmiseni, jonka seuraan ei ikinä kyllästy. Ehkä tästä johtuen ei ole muuten koskaan valitusta seksin puutteestakaan.

Balanssi. Yhteinen harrastus ja omat harrastukset.

Vierailija
46/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa seuraa laavulle ei ole järkevää ilmoittaa pitävänsä oopperasta, vaan on järkevää ilmoittaa hakevansa SEURAA LAAVULLE.

Toisaalta nämä vaihtoehdot eivät sulje mitenkään toisiaan pois. En usko olevani ainut, joka viihtyy sekä hienosti pyntättynä oopperassa että vaelluskamppeissa luontopoluilla.

Vierailija
47/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys yllätys mutta jotkut miehet laittavat ilmoitukseen mitä he haluavat, eikä mitä he olettavat naisen haluavan.

Pitäisikö minun laittaa että etsitään seuraa taidenäyttelyihin ja kaupunkimatkoille jos oikeasti olen kiinnostunut vaelluksesta ja eräilystä?

Ja miksi naiset laittavat ilmoituksiin asioita jotka eivät kiinnosta useimpia miehiä? Harvempaa miestä kiinnostaa skumppaillalliset.

Eli mies saa laittaa ilmoitukseen, mikä itseä kiinnostaa, mutta naisten pitää laittaa mikä miehiä kiinnostaa. Minä, minä minä.

Vierailija
48/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain katkera koska ei ylipainonsa vuoksi pysty kävelemään sinne laavulle ellei sitä tuoda 200m päähän Alepan parkkikselle. Ja sekin tekee tiukkaa.

Vierailija
49/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen koko maailmassa. Että up yours vaan, naiset 

Vierailija
50/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kun Tinder ilmoituksessa mainitsee.

Omistavansa paksun lompakon ja kulkevansa mersulla sekä olevan itsekin hyvin varusteltu,

niin tunkua kyllä riittää. ns. kepillä pitää hätistellä innokkaimmat kauemmaksi.

Vierailija
51/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista laavulle lähtijöistä on ylipainoisia surkimuksia jotka ei itse osaa eväitään laittaa eivätkä saa edes tulta sytytettyä. Uskokaa pois, nähty on.

Vierailija
52/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys yllätys mutta jotkut miehet laittavat ilmoitukseen mitä he haluavat, eikä mitä he olettavat naisen haluavan.

Pitäisikö minun laittaa että etsitään seuraa taidenäyttelyihin ja kaupunkimatkoille jos oikeasti olen kiinnostunut vaelluksesta ja eräilystä?

Ja miksi naiset laittavat ilmoituksiin asioita jotka eivät kiinnosta useimpia miehiä? Harvempaa miestä kiinnostaa skumppaillalliset.

Eli mies saa laittaa ilmoitukseen, mikä itseä kiinnostaa, mutta naisten pitää laittaa mikä miehiä kiinnostaa. Minä, minä minä.

Meinaat että miehiä kiinnostaa haarahypyt rannalla, viini, jooga ja matkustelut? Yeah right. 

Vierailija
53/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittekö te sieltä Tinderistä elämänkumppania, vsi harrastuskaveria? Kivahan se olisi, jos nainen tykkäisi rassata moottoripyöriä ja kalasta tai mies maistella viinejä ja neuloa, mutta suurin osa ei näin tee, joten, olisiko parempi löytää se sopii elämänkumppani jonka kanssa viettää arkea mieluummin, kuin se harastuskaveri?

Vierailija
54/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.

pointtini oli että noita naisia  VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.

kyllä niitä löytyy. ja kaikenlainen eräily ja luonnossa liikkuminen nyt ollut jo reilun vuoden viimeistään kovaa huutoa.

Vierailija
55/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että miehiä kiinnostaa haarahypyt rannalla, viini, jooga ja matkustelut? Yeah right. 

Edelleen. Naisenko pitää olla kiinnostunut miehen harrastuksista ja harrastaa samoja asioita, mutta miehen ei tarvitse naisen? Miksi?

Vierailija
56/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsittekö te sieltä Tinderistä elämänkumppania, vsi harrastuskaveria? Kivahan se olisi, jos nainen tykkäisi rassata moottoripyöriä ja kalasta tai mies maistella viinejä ja neuloa, mutta suurin osa ei näin tee, joten, olisiko parempi löytää se sopii elämänkumppani jonka kanssa viettää arkea mieluummin, kuin se harastuskaveri?

Onko naiset oikeasti näin vammaisia? Tosissani kysyn. 

Vierailija
57/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin ilolla! Tykkään myös telttailusta sekä osaan tehdä hyvää ruokaa niin nuotiolla kuin trangiallakin. Pidän myös mekoista, korkokengistä, korvakoruista ja punaisesta huulipunasta, mutta en mä niitä metsässä tarvitse. Bändikeikat on myös mahtavia, oopperasta en niin välitä. Teatterista kyllä. Miksi pitäisi olla kiinnostunut vain yhdestä asiasta?

Vierailija
58/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Naisenko pitää olla kiinnostunut miehen harrastuksista ja harrastaa samoja asioita, mutta miehen ei tarvitse naisen? Miksi?

Ulkoiluko on vain miesten harrastus? 

Mikä kehitysvamma? 

Vierailija
59/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenki noi kuvat mis on kuollu vertavuotava HAUKI siinä profiilikuvasa herättää taatusti kaikkien naisten mielenkiinnon.

Joo.

Sit nää 6 kuvaa sun koiasta eikä mitään muuta kuvaa. Etit siis koiralles puolisoa?

Entäs nää sadat profiilit missä on maisemakuvia eikä yhtään kuvaa henkilöstä?

JIIHHAAA!

valikoi siitä kumppani.

Kuolleet eläimet etenki säväyttää aina omalla tavallaan...

Vierailija
60/181 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että laavudeiteistä kiinnostuneita naisia on paljonkin noin muuten, mutta kuka on niin hullu, että lähtisi ensitapaamiselle keskelle metsää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä