Mitä edes voisi kuvitella syövänsä krapulassa?
Kommentit (45)
Pitsaa, kebua, nyhtöpossua, lihaa, lihapullia, leikkeleitä, juustoa, kanaa, makkaraperunoita ja makkaraa.
ankkuriryyppy,sen jälkeen pikkuhiljaa tissuttelet kunnes olo paranee,sitte kokeile vaikka keitettyä kananmunaa vähän syyä.
Mulla ei pysy edes vesi sisällä, jos oikein paha darra on.
Huurteinen bisse ja jos oikein tutisee, niin vaikka ananaslonkero tai muutama pohjalle, niin taas maistuu ruoka jos ehtii syömään. Korjaaminen ei ole syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei pysy edes vesi sisällä, jos oikein paha darra on.
Vettä ei edes kannata juoda. Tulee paineella pihalle.
Kun oksentelu loppuu, mun vakkarit on banaani ja paahtoleipä rasvalla, juustolla ja suolakurkulla. Niin kauan, kun George on kylässä, mennään vesi ja pepsimax -linjalla.
Kaljaa juo, niin johan olo helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun oksentelu loppuu, mun vakkarit on banaani ja paahtoleipä rasvalla, juustolla ja suolakurkulla. Niin kauan, kun George on kylässä, mennään vesi ja pepsimax -linjalla.
Suolakurkut kuulostaa hyvältä.
Mun vakio oli muumilimu ja mozzarella-ötker. Sillon kun vielä join.
Suolaista ja rasvatista, vaikka makkaraperunat.
Ei ole paha krapula jos pystyy syömään.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa juo, niin johan olo helpottaa.
Kaljaa ei pysty juomaan. Kossua on vielä, mutta senkään juominen ei kuulosta hyvältä idealta tai sitten on taas uudelleen kännissä.
- ap
Suolakurkkupurkin neste voisi toimia.
Kiitos, kun jaksoitte vastata. Sekin tuntuu hyvältä.
- ap
Minä järsin päivän aikaan grillimakkaran tai kaksi kylmänä pikkuhiljaa. Annan piparit ovat myös hyviä, kun ne on erittäin ohuita ja kanelisia. Näillä pipareilla parantelen yleensä myös tavallisia mahatauteja.
Jäisiä marjoja.