Miesten Tinder ilmotukset: "Seuraa laavulle"? No kyllä varmaan naiset ryntää heti sinne
erikoisia ilmotuksia. Nää on keski-ikäisiä miehiä. Omituisia muutenkin. Naisten pitäisi olla lähdössä jonnekkin metsälle vaeltamaan tai laavulle istumaan ja kenties yöpymään ja ampumaan hirviä kai?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, eihän nyt mies lähde sinne minne nainen haluaa :D Naiset on syntyneet miehiä varten, se on se miesten asenne. Ja siellä laavullakaan ei sitten sais päästää ääntäkään että mies saa olla rauhassa ja kahvit vois keittää sillä aikaa kun isäntä ottaa nokoset pikkupäissään.
Loukkaannutko, kun ei selvästikään sinua haeta?
En muuta syytä keksi pillastumiseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että laavudeiteistä kiinnostuneita naisia on paljonkin noin muuten, mutta kuka on niin hullu, että lähtisi ensitapaamiselle keskelle metsää?
Eli sun logiikan mukaan, jos nainen ilmoittaa pitävänsä matkustelusta, ensitreffit on Kreikassa?
No en minä tiedä, miten Tinder toimii, kun en sellaista käytä. Oletin että "seuraa laavulle" tarkoitti, että haetaan seuraa sinne laavulle.
Eiköhän se "seuraa laavulle" yleensä tarkoita ihan sitä, että etsii tyyppiä jonka kanssa voi käydä vaikkapa laavulla ja harrastaa muita samantyyppisiä juttuja. Eihän se nyt sitä tarkoita että kirjaimellisesti ensitreffien ja jokaisten treffien on pakko juuri siellä laavulla olla, etenkään jos ei toinen niin halua,vaan että samanhenkistä ja samanlaisista harrastuksista/elämäntavasta kiinnostunutta haetaan. Ihan jokainen mies jota sinkkuna ollessani tapasin Tinderin kautta, ymmärsi varsin hyvin että eka tapaaminen tapahtuu jossain yleisellä paikalla. Ja jos ei ymmärtäisi, niin tietysti silloin voi jättää tapaamatta.
Täällä Kuopion päässä taas ulkopaikkakuntalaisnaiset haluaa seuraa Tahkolle. Usein on naisporukka samassa profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Etenki noi kuvat mis on kuollu vertavuotava HAUKI siinä profiilikuvasa herättää taatusti kaikkien naisten mielenkiinnon.
Joo.
Sit nää 6 kuvaa sun koiasta eikä mitään muuta kuvaa. Etit siis koiralles puolisoa?
Entäs nää sadat profiilit missä on maisemakuvia eikä yhtään kuvaa henkilöstä?
JIIHHAAA!
valikoi siitä kumppani.
Kuolleet eläimet etenki säväyttää aina omalla tavallaan...
Eikös se ole koko tinderin pointti, että haetaan itselleen sopivaa seuraa ja muut pyyhkäistään vasemmalle. Tämä koskee myös sinua: vasemmalle vaan nuo profiilit jotka ei sinua kiinnosta, ei siitä noin kannata pöyristyä.
Se on kyllä varmaan totta että omakuvattomalla profiililla tuskin hirveästi matcheja tulee, mutta sehän on heidän oma ongelmansa.
Mieluusti lähtisin laavulle. Erittäin mielelläni myös metsälle, mitä vikaa metsästyksessä muka?
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että laavudeiteistä kiinnostuneita naisia on paljonkin noin muuten, mutta kuka on niin hullu, että lähtisi ensitapaamiselle keskelle metsää?
Useimmilla lähellä asutusta olevilla laavuilla liikkuu kyllä porukkaa jatkuvasti, joten pitäisin suht turvallisena vaihtoehtona. Varsinkin päiväsaikaan viikonloppuna jos on hyvä ilma, vaikea on löytää semmoista laavua jossa saisi ihan yksin olla. Mihinkään tosi syrjään ei tietysti kannata lähteä mutta laavutreffit suositulla ulkoilupaikalla on kyllä ihan hyvä vaihtoehto.
Jep.
Etenkin näillä keleillä laavuilla pyörii porukkaa siinä missä kahviloissakin. Koronan takia jopa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Etsittekö te sieltä Tinderistä elämänkumppania, vsi harrastuskaveria? Kivahan se olisi, jos nainen tykkäisi rassata moottoripyöriä ja kalasta tai mies maistella viinejä ja neuloa, mutta suurin osa ei näin tee, joten, olisiko parempi löytää se sopii elämänkumppani jonka kanssa viettää arkea mieluummin, kuin se harastuskaveri?
Voi saada molemmat, samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.
pointtini oli että noita naisia VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.
Huomaa kyllä ettet ole jalallasi astunut millekään ulkoilualueelle, jos kuvittelet että siellä liikkuvat naiset olisivat pääsääntöisesti jotain suopiruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jos miehenä haen seuraa tuollaiselle syrjäisemmälle paikalle, se tarkoittaa että pääosin seksimielessä olen valmis tapaamaan vähemmän viehättäviäkin naisia, toiveena että siellä syrjemmässä ehkä voisi sekstailla. Siis sellaisia joiden kanssa en välttämättä halua näyttäytyä kaupungilla kaikkien edessä.
M32
Noin minäkin sen luen. Julkiselle paikalle ei viitsi viedä, kun joko tutut näkee ja kertoo vaimolle, tai kaverit näkee ja nauraa.
Taas palstan ulinaiset esiintymässä miehinä
Miehen pitää olla kiinnostunut matkailusta ja muista kulttuureista, mut naista ei saa kuttuu laavulle paistamaa lättyjä. AP vaikuttaa kaupunkilaiselta…
Ap ei taida tietää, että patikointi on nykyisi lähinnä naisten harrastus. Ei luontoon ole vaikea houkutella naisseuraa ja niin kuin joku jo totesi - ei sinne mitään ryntäystä odoteta vaan sitä yhtä, jonka kanssa synkkaa. Ap on mököttää sitten jonkun muun kanssa.
Voisin lähteä laavulle, jos siellä on vessa. En halua kyykistellä puskassa tuntemattomien tuijottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti sinne ryntää ne naiset, joita saman tyyppinen elämäntapa kiinnostaa. Tuskin ne miehet toivookaan sinne jotain korkkareissa sipsuttavia meikkiprinsessoja seurakseen. Tiderissä on katsos se idea, että yritetään saada mätsejä niiltä, joiden kanssa on jotain yhteistä - ei niiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä saattaa tulla sinulle jopa shokkina, mutta sinä et ole ap mieltymyksinesä kaikkien maailman miesten unelmanainen. Aika moni saattaa haaveilla ihan toisen tyyppisestä naisesta.
pointtini oli että noita naisia VARMAAN ONKIN PALJON....no ei todellakaan. Tai jos on, ovat joitain SUOPIRUJA.
No löytyy varmasti. Olen vanha partiolainen ja tehnyt maastotöitä, ja meikkaan ja näytän muutenkin mallikelpoiselta vaikka itse sanonkin. Mitäs vikaa suossa? Älä vastaa, me otetaan laavumiehet jos ovat muuten sopivia.
Olen ikävä kyllä huomannut että vaellusta ja eräilyä harrastavilla naisilla on aina pitkä, tumma ja komea mies. Muunlaisella miehellä ei ole mahdollisuuksia kuin sohvaperunanaiseen.
Minkäs teet kun kysynnän ja tarjonnan laki suosii tässä naisia...
Minä taas olen huomannut, että eräilijänaisilla (esim minulla) voi olla hyvin monen näköisiä miehiä, esim reilusti keskimittaa lyhyempiä. Hyväkuntoisuus on tietysti välttämätön ominaisuus vaelluskaverilla, joten kovin pullea tuskin löytää vaeltajanaista, mutta muuten mahdollisuuksia kyllä on. Varsinkin jos itse ottaa huomioon muutkin kuin ne pitkät hoikat ja vaaleat luonnonkauniit naapurintyttö-naiset.
Riippuu ikäluokasta.
40+ ikäluokassa ehkä.
Nuoremmilla eräilijänaisilla on vain pitkiä ja komeita miehiä, ja melkein aina tummia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yleensä ne on kauniit ja sporttiset naiset jotka ulkoilusta ja patikoinnista pitää.
Mä lähtisin mielummin laavulle kuin oopperaan. Tai lähtisin mä oopperaankin kun en oo koskaan ollu. Savonlinnan oopperajuhlat olisi kiva kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No löytyy varmasti. Olen vanha partiolainen ja tehnyt maastotöitä, ja meikkaan ja näytän muutenkin mallikelpoiselta vaikka itse sanonkin. Mitäs vikaa suossa? Älä vastaa, me otetaan laavumiehet jos ovat muuten sopivia.
Olen ikävä kyllä huomannut että vaellusta ja eräilyä harrastavilla naisilla on aina pitkä, tumma ja komea mies. Muunlaisella miehellä ei ole mahdollisuuksia kuin sohvaperunanaiseen.
Minä taas olen huomannut, että eräilijänaisilla (esim minulla) voi olla hyvin monen näköisiä miehiä, esim reilusti keskimittaa lyhyempiä. Hyväkuntoisuus on tietysti välttämätön ominaisuus vaelluskaverilla, joten kovin pullea tuskin löytää vaeltajanaista, mutta muuten mahdollisuuksia kyllä on. Varsinkin jos itse ottaa huomioon muutkin kuin ne pitkät hoikat ja vaaleat luonnonkauniit naapurintyttö-naiset.
Riippuu ikäluokasta.
40+ ikäluokassa ehkä.
Nuoremmilla eräilijänaisilla on vain pitkiä ja komeita miehiä, ja melkein aina tummia.
Tervehenkinen ulkoilmaelämä taitaa pitää suopirut toistensa silmissä komeina ja kauniina, vaikka ollaankin jo reunoilta rispaantuneita. Oma on parrakas pitkätukka. Olisi kelvannut lyhyenä ja vaaleanakin. T: 40+
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä laavulle, jos siellä on vessa. En halua kyykistellä puskassa tuntemattomien tuijottaessa.
Jos sä oot laavulla niin sä oot todennäköisesti myös metsässä ja metsässä metsää on yleensä niin paljon ja niin vähän ihmisiä, että varmasti löydät sellasen mättähän, jonka kohdalla voit kyykistellä niin ettei kukaan näe.
Ja aika monella laavulla puuceevessa onkin.
Minun silmissäni metsästävä eräjormamies on seksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ikäluokasta.
40+ ikäluokassa ehkä.
Tervehenkinen ulkoilmaelämä taitaa pitää suopirut toistensa silmissä komeina ja kauniina, vaikka ollaankin jo reunoilta rispaantuneita. Oma on parrakas pitkätukka. Olisi kelvannut lyhyenä ja vaaleanakin. T: 40+
Onko miehesi siis lyhyt, vaalea ja ei-komea (ei komeita, kulmikkaita tai kirveellä veistettyjä kasvoja)?
En ymmärrä miksi tästä pitää repiä verkkarinsa. Sen kun ei vaan valkkaa näitä tyyppejä, jotka ei kiinnosta. Itse ruksin pois kaikki kalastusta, metsästystä ja penkkiurheilua harrastavat. Kuten myös juopot ja hullut. Oikein sopivan miehen löysin. Elämäänsä ei kannata haalia asioita, joista ei pidä. Yksinkertaista eikö?