Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni työkkärin resursseja pitää lisätä, palkata väkeä, voidaan jokaista työtöntä aktiivisesti valvoa, haravoida sometilejä, pankkitile

Vierailija
09.08.2026 |

Tässäpä hallitukselle asia ajettavaksi

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin elää kuin Pohjois-Koreassa. Voisiko karenssin vaikka korvata työttömän ja tämän koko suvun lähettämisellä vankileirille?

Vierailija
2/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin myös maksaa palkkiot ilmiantajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään säästöjä, vaan kasvatetaan valtion menoja. Sitähän perussuomalaiset ja kokoomus ovat jo ansioituneesti tehneet. 😂

Vierailija
4/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsemme enemmän totalitarismia.

Kiinan malliin.

Vierailija
5/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö. 

Vierailija
6/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saataisiin ainakin työttömyyttä pienennettyä.

Oikeastaan voitaisiin palkata jokaiselle työttömälle oma virkailija, ja vaihtaa heidän roolinsa aina vuoden välein.  Sillä tavalla päästäisiin kokonaan eroon pitkäaikaistyöttömyydestäkin.

Mikähän puolue ottaisi koppia tästä ideasta?

Vierailija
7/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolet työttömistä laitettaisiin velvoitetyöhän valvojiksi niin olisi oma valvoja jokaisella työttömällä. Työllisyyys kohenisi kerralla melkoisesti ja tilastot näyttäisivät tosi hyviltä. Puolen vuoden jakson jälkeen vaihdettaisiin osia eli valvojat taas työttömiksi jne.

Vierailija
8/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät vois laittaa vankilaan aina kolmen kuukauden välein. Johan alkais työ maistua!

Tai jokaiselle työttömälle muiden tukien päälle esim. 700 € kuussa ja se on edelleen halvempaa kuin pitää vankilassa. Lisäksi sen vaikutus talouteen olisi parempi kuin vankilassa pitäminen.

Vierailija
9/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viime viikolla päätöksen täydestä pysyvästä työkyvyttömyyseläkkeestä. Vähän meinasi kriisiä pukata, mutta tämän ketjun nähtyäni osaan jo iloita eläkkeestäni. 😊

Ei tarvitse ottaa enää yhtään askelta työkkärin määräyksestä.

Nyt tuli ihan voittaja olo 🤸

Vierailija
10/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku jonkun, joka on jumissa käytännössä arvottomassa asunnossaan syrjäisissä kunnissa? Muuttopuuhat vireille. Isoissa kaunpungeissa (Tampere, Oulu, Turku ...) on hyvät mahdollisuudet saada tällaisinakin aikoina töitä. TE-palvelut tarjoavat koulutusta mm.telakka-alalle. jne. Riittää laittaa vaikka laittaa"huu" sähköpostiin: simo "tähän tulee piste" pollo "tähän tulee at" proton "tähän tulee piste" me

niin laitan infoa tulemaan.

Vierailija
11/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin myös maksaa palkkiot ilmiantajille.

Tätä pitäisi lisätä ehdottomasti! Ilmiantajalle 10 prosenttia tuloksesta, esimerkiksi takaisinperityistä korvauksista. Kyttäys on lääke!

Vierailija
12/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolet työttömistä laitettaisiin velvoitetyöhän valvojiksi niin olisi oma valvoja jokaisella työttömällä. Työllisyyys kohenisi kerralla melkoisesti ja tilastot näyttäisivät tosi hyviltä. Puolen vuoden jakson jälkeen vaihdettaisiin osia eli valvojat taas työttömiksi jne.

Ei ei. Kyllä sen jakson koko vuoden pitäisi kestää. Puolessa vuodessa ei ehdi kerryttää oikeutta ansiosidonnaiseen.

Vierailija
13/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tekemisiä valvottaisiin tietysti samalla intensiteetillä. 

Vierailija
14/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nettomaksaja, ei minua valvottaisi. Ap

Vierailija
15/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisikö joku jonkun, joka on jumissa käytännössä arvottomassa asunnossaan syrjäisissä kunnissa? Muuttopuuhat vireille. Isoissa kaunpungeissa (Tampere, Oulu, Turku ...) on hyvät mahdollisuudet saada tällaisinakin aikoina töitä. TE-palvelut tarjoavat koulutusta mm.telakka-alalle. jne. Riittää laittaa vaikka laittaa"huu" sähköpostiin: simo "tähän tulee piste" pollo "tähän tulee at" proton "tähän tulee piste" me

niin laitan infoa tulemaan.

Mulla on myynissä ollut jo kaksi vuotta. Yhtiävastike yli 400 euroa kuukaudessa. Ei tätä saa myydyksi. 

Vierailija
16/16 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nettomaksaja, ei minua valvottaisi. Ap

Sinua valvotaan jo nyt. Hullu saa olla muttei tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan