Kamala ahdistus, ei ruokaa enkä uskalla lähteä ulos
Kommentit (21)
Lihaliemikuutiosta saat ravintoa vähäksi aikaa.
Toimittaako Wolt paikkakunnallasi? Heiltähän saa myös esim kontaktittoman kuljetuksen, kuski jättää ruoan esim ulkopuolelle. Lisäohjeita kuskille voi laittaa tilauksen yhteyteen.
Pikku paasto tekee vaan hyvää jos kiloja kertynyt
Hyväksy elämä sellaisena kuin se on. Kaikilla on joskus ketjua.
Uusimmassa Ylen Akuutissa on juttua paniikkihäiriöstä mm. yksi valokuvaaja, jolla on todella upeita luontokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksy elämä sellaisena kuin se on. Kaikilla on joskus ketjua.
Mitä ketjua? Vetoketjua?!
Paniikkihäiriö? Jos sulla lääkitys, niin ota ainakin mukaan laukkuun, jos et jo kotona ota. Itselläni välillä iskee paha ahdistus ja vaikka kauppa ihan kadun toisella puolella katua, niin silti ei vaan pysty. Hengitysharjoitukset voi myös auttaa, ja itsensä tsemppaaminen.
Kaurapuuro? Tonnikalapurkki kaapin perältä?
Olen alkanut pitämään tukevaa hätävaraa juuri tuollaisten päivien varalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuro? Tonnikalapurkki kaapin perältä?
"ei ruokaa" ja miksi oletat että kaikilla olis varaa jättää tonnikalapurkkeja pölyttymään kaappeihin?
Ihminen kestää ilman ruokaa ainakin viikon, mutta juoda pitää vähintään litra päivässä.
Joku kaveri mukaan? Minua se auttoi kun oli mukana toinen joka tietää että olen ahdistunut.
Tsemppiä :) Itsekullakin on omat haasteensa. En ollenkaan vähättele tuntemuksiasi.
Kokeile halausotteella silittää itseäsi olkapäistä ja ajattele, ettei sinulla ole mitään hätää.
❤
Tilaa ovelle.