Kertokaa minulle vanhemmat, miksi tuotte sairaan lapsen hoitoon vaikka olette itse kotona?
Ymmärrän sen vielä jollain tasolla, jos on töissä tärkeitä juttuja hoidettavana ja vaikeaa olla pois (toki sairaan lapsen paikka on aina kotona), mutta kun on näitä äitejä ja isiä jotka tuovat selkeästi sairaan lapsen hoitoon, vaikka olisivat esim vauvan kanssa kotona? Miksi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun tuovat lomalla hoitoon.
Koska mä voin.
En tiedä onko tämä sarkasmia, mutta alan tulla siihen lopputulokseen että tämä on niille omankruununkiillottajille ainut järkevä vastaus. Kun se on oikeasti ihan sama mitä sanot ja miten perustelet. Vastauksena on vaan että miksi menit hankkimaan lapsia ja önnönnönnönnöö. Ei kiinnosta keskustelu tai toisen näkökulman kuuleminen, kiinnostaa vaan oman mielipiteen julistaminen. Parempi vaan todeta, että teen näin koska haluan ja voin ja koetappa elää sen kanssa.
No siihen nyt vaan ei oleolemassa mitään hyväksyttävää näkökulmaa että vie pienen lapsensa SAIRAANA hoitoon!!! HALOO? Olettehan itsekin olleet lapsia joskus? Ettekö muista minkälaista oli olla pieni ja sairas? Silloin tarvitsee rauhaa, lohtua, huolenpitoa ja lepoa. Ei todellakaan mitä päiväkodin meteliä ja hälinää ja pakko-jaksamista muun porukan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun tuovat lomalla hoitoon.
Koska mä voin.
Kerran tuo kommentti ok, nyt teet jo itsestäsi pellen.
Koska se on heille helpompaa niin. Kuten myös se että vie omalla lomallaan lapsen hoitoon.
Ne on näitä samoja mammoja, jotka tulevat lenkin kautta hakemaan lapsia.
Lapset ovat kivoja, kun eivät ole kotona häiritsemässä. Niille saa melkein ilmaisen hoitopaikan kilttien veronmaksajien laskuun, lapsilisät, maksuttoman koulutuksen, maksuttomat terapiat ja lastenkotivaiheet, sen jälkeen ilmaisen laitoksen ja/tai asumistuet ja toimeentulotuet loppuelämäksi. Ihan vanhempien mallia seuraten.
Aika paljon on sellaisia, jotka hankkii lapsia vaan siksi koska ovat laumasieluja, eivätkä uskalla olla hankkimatta niitä, kun kaikki muutkin hankkii.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat haluta vaan helpon päivän ja toivot että kaikki lapset olisivat sairaana.
SInä varmaan rakastat viedä sairaan kuumeisin lapsen tarhaan tartuttamaan muut lapset.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat haluta vaan helpon päivän ja toivot että kaikki lapset olisivat sairaana.
SInä varmaan rakastat viedä sairaan kuumeisin lapsen tarhaan tartuttamaan muut lapset.
Jep ja aikuiset myös! Sitten sinunkin lapsesi saa vähemmän huomiota ja syliä, kun alimiehityksellä mennään jatkuvasti. Pääasia että kuitenkin sinulla on helppo ja mukava päivä nyt kun vielä aurinkokin paistaa voi vaikka rauhassa juoda kahvia terassilla. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Tiedät kyllä syyn. Mikä on oma motiivisi usuttaa mammalahko hyeenalauman lailla äitien kimppuun? Olet tullut itse lyödyksi? Masentunut?
Ei äitien kimppuun. Samalla lailla se kotona oleva isäkin tuo sairaana olevan lapsen hoitoon. Nämä kyllä vähenee jos joskus päästää siihen että maksu menee tasan tarkkaan käytettyjen hoitotuntien mukaan.
Hyvä idea maksetut tunnit käytön mukaan.
Ei äitien kimppuun. Samalla lailla se kotona oleva isäkin tuo sairaana olevan lapsen hoitoon. Nämä kyllä vähenee jos joskus päästää siihen että maksu menee tasan tarkkaan käytettyjen hoitotuntien mukaan.