Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle vanhemmat, miksi tuotte sairaan lapsen hoitoon vaikka olette itse kotona?

Vierailija
20.04.2021 |

Ymmärrän sen vielä jollain tasolla, jos on töissä tärkeitä juttuja hoidettavana ja vaikeaa olla pois (toki sairaan lapsen paikka on aina kotona), mutta kun on näitä äitejä ja isiä jotka tuovat selkeästi sairaan lapsen hoitoon, vaikka olisivat esim vauvan kanssa kotona? Miksi?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voitte paheksua ja näin tuntea itsenne paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
22/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ap nyt kiva olo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat itsekkäitä. Monet vanhemmat eivät ole itse henkisesti aikuisia. Oma paras eli helppous menee lapsen parhaan edelle.

Vierailija
24/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tuo. En vapaalla enkä töissä ollessani, oikeus sairaan lapsen hoitoon kotona on kaikilla vanhemmilla. Myös isällä.

Vierailija
25/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voitte paheksua ja näin tuntea itsenne paremmaksi ihmiseksi.

Niin tai ehkä joidenkin mielestä tuollaista on todella vaikea ymmärtää, kun ei itse koskaan tekisi niin omalle lapselleen.

Vierailija
26/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Tiedät kyllä syyn. Mikä on oma motiivisi usuttaa mammalahko hyeenalauman lailla äitien kimppuun? Olet tullut itse lyödyksi? Masentunut?

Ei, en kyl tiedä syytä. Voitko vielä avata vähän minulle? Eivät jaksa hoitaa omaa lastaan? Mutta hankkivat silti lisää lapsia sen ensimmäisen lisäksi?

Kur kur, kyllä siellä nyt vaahtopallot kuohuaa pöksyissä. Lisää täkyjä heittää, että tulee varmaan kaikki herjat?

Vierailija
27/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään tuo. En vapaalla enkä töissä ollessani, oikeus sairaan lapsen hoitoon kotona on kaikilla vanhemmilla. Myös isällä.

En tuo minäkään. Eikä kukaan lapsi ole edes ollut hoidossa, jos itse olen ollut kotona. Tiedän että esikoinen sai paremmin huomiota kanssani kotona kuin isossa ryhmässä päiväkodissa. Ei 2v tarvi jatkuvaa kavereiden seuraa.

Vierailija
28/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Tiedät kyllä syyn. Mikä on oma motiivisi usuttaa mammalahko hyeenalauman lailla äitien kimppuun? Olet tullut itse lyödyksi? Masentunut?

Ei, en kyl tiedä syytä. Voitko vielä avata vähän minulle? Eivät jaksa hoitaa omaa lastaan? Mutta hankkivat silti lisää lapsia sen ensimmäisen lisäksi?

Voi kuinka suloisen viatonta.

Vierailija
29/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kur kur, kyllä siellä nyt vaahtopallot kuohuaa pöksyissä. Lisää täkyjä heittää, että tulee varmaan kaikki herjat?

Oma lapsi sairaana hoidossa? Laatuaikaa nyt itselle vauvapalstalla? Happy mommy = Happy baby jne?

Vierailija
30/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko joku oikeasti? Kyllähän hoitaja voi tehdä lasun jos tuo on totta (siis että tuo sairaan lapsen, oli itse kotona tai ei) tai ainakin pyytää hakemaan sen sairaan lapsen pois.

Vierailija
31/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lapsi sairaana hoidossa? Laatuaikaa nyt itselle vauvapalstalla? Happy mommy = Happy baby jne?

Juuri näin. Oletko kateellinen?

Vierailija
32/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoko joku oikeasti? Kyllähän hoitaja voi tehdä lasun jos tuo on totta (siis että tuo sairaan lapsen, oli itse kotona tai ei) tai ainakin pyytää hakemaan sen sairaan lapsen pois.

Voi kuule, vaikka kuinka moni. Miksi muuten päiväkodista jatkuvasti saisi jonkun pöpön? Lääkettä vaan aamulla ja sitten hoitoon. Kun siitä kerran maksetaankin!

Vierailija
33/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen asenteen omaavalle ihmiselle. En todellakaan. Säälin lastasi ja halveksin sinua.

Vierailija
34/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Yleensä kun se lapsi on virkeä yön jälkeen ja kuumetta ei välttämättä ole.

Vierailija
35/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuovatko? Varmaan ovat henkisesti sairaita.

Vierailija
36/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta touhua, vielä näinä aikoina! Sairaan paikka on koronatestissä eikä päiväkodissa. Että pistää vihaksi.

Vierailija
37/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei pitäisi lisääntyä...

Vierailija
38/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen asenteen omaavalle ihmiselle. En todellakaan. Säälin lastasi ja halveksin sinua.

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostattaa omaa egoaan ja osoittaa ympäristölleen se oma hienous. Arvostuksesi varmasti kasvoi aihe vapaalaisten kesken ja saat paljon tykkäyksiä. Ihanaa.

Vierailija
39/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta touhua, vielä näinä aikoina! Sairaan paikka on koronatestissä eikä päiväkodissa. Että pistää vihaksi.

No, ei sen lapsen paikka ole kyllä testissäkään.

Vierailija
40/70 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei sen lapsen paikka ole kyllä testissäkään.

Kyllä on jos meinaa oireisena tulla hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi