Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi tavata älykkäitä ja reippaita, 40+ sinkkumiehiå?

Vierailija
20.04.2021 |

Vastaavia keskusteluita varmaan jo ollut mutta mistä ihmeestä otsikon mukaisia miehiä voisi löytää? Deittipalveluissa heitä ei ainakaan ole (yksittäistapauksia ehkä huomioimatta) ja tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottuna.

Haussa ei minulla ole mitään elintason nostajaa mutta hyvätuloisena naisena toivoisin, että voisimme molemmat nauttia yhdessä ns. rahallisesti huolettomasta elämästä.

Olen miettinyt seuraavia harrasteita sosiaalisemmin harrastettuna siksi, että harrastan jo nyt yksikseni. Suluissa asiat, jotka mietityttävät seuranhaun kannalta):
-suunnistus/maastojuoksu/maastofillarointi (ei kai näiden lajien parissa loputtomasti uusiin ihmisiin tutustu?)
-lumilautailu (tähän lajiin kiinnostaisi perehtyä syvällisemmin mutten koe omakseni mitään pössyttelevää elämäntapaintiaaniporukkaa asuntovaunussa. Mistä löytäisi omanhenkistä lajiseuraa?)
-kirjallisuuspiirit (pidän kovasti lukemisesta mutta pelkään, että kirjallisuuspiirit koostuvat enimmäkseen naisista)
-taidenäyttelyt/galleriat yms. (pelkään törmääväni enimmäkseen naisiin sekä homoihin. Pelkään, kenties stereotyyppisesti, että taidetta harrastava mies on tiukasti henkinen tapaus eli muuten peukalo on keskellä kämmentä ja liikunta on pelkkää hyötyliikuntaa)
-purjehdus (omaa venettä ei ole enkä ole mikään pro. Olen saanut vaikutelman siitä, että purjehdusreissuilla kyllä tutustuu mutta omien havaintojen mukaan joukossa erittäin vähän sinkkumiehiä)

Ajatuksia?

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen tulisi olla älykäs ja sivistynyt, mutta ei lukutoukka tai nörtti vaan samalla maskuliininen, käytännön taidot omaava, osaava ja reipas.

Pitää harrastaa, mutta se ei saa olla pois työurasta eikä päin vastoin.

Miehekäs pitää olla, turvaava ja suojeleva, ja pitää osata ottaa nainen. Mutta samalla pitää olla sisäsiisti ja sävyisä.

Tuleeko päälle pituusvaatimus ja komeusrima, ym?

Sanon tämän nyt vielä kerran: kyse ei ole siitä "mistä" näitä miehiä löytäisi. Kyse on siitä että näitä unelmamiehiä on todella vähän, ja tuossa iässä vielä vähemmän sinkkuina. Ja näillä miehillä on varaa vaatia, luultavasti jotain mihin sinä ap et yllä.

Juu, tuollaisia miehiä on 40v+ ikäluokassa ehkä yksi tuhannesta. AP: lla pitää olla ulkonäkö todella, todella kohdillaan jos meinaa tommosen miehen itselleen jostain kaapata.

Tätä ei vauvapalstalla ole käsittääkseni soveliasta sanoa mutta kyllä, ulkonäköni on kohdillaan. Vartalo lukien mukaan myös ja kiitos terveiden elämäntapojen. Papereiden kysymistä kaupassa ei sitäkään ole vielä lopetettu silloin harvoin, kun alkoholia ostan.

Ap

Minulle ehkä tärkein kysymys tässä iässä jos vakavaan suhteeseen lähden on, että onko netto yli 50 000€. Mulla on ja en haluaisi puolisoa joka ei voi tehdä kanssani juttuja tai on siipeilijä.

On muitakin vaatimuksia jotta loppuelämä olisi kivaa ja sopuisaa, mutta tuo kyllä olisi raadollisen ensimmäinen.

Nettona jää yli 50 k.

Ap

Mä sopisin muuten tuohon kuvaukseen hyvin, mutta asun parinsadan km päässä, ja mulla on kolme yläkoulu/lukioikäistä lasta vuoroviikoin. 

Vierailija
142/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wapaa poikamies haluaa tutustua naisiin, jotka antavat persp***ua monessa asennossa. Ensin voi laittaa kuninkaallisen viestin valokuvan kera tai soittaa.

Omat harrastukset: maalaus, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, autoilu, kalastus, retkeily ja pyöräily. Diggaan 60-luvun musiikkia. Motto: paras on ainoastaan kyllin hyvää. Viinaksia joskus lääkkeeksi.

Naisten iällä ja näöllä ei ole merkitystä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa hyvät v**ut. Rinnat voisivat olla ison appelsiinin kokoiset. Tarkoitus asua yhdessä omakotitalossa wapaamuurariaatteen ja puutarhatöiden ym. merkeissä. Vastaa jos et ole mustasukkainen ja 18-40v.

Hyi helvetti mikä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen tulisi olla älykäs ja sivistynyt, mutta ei lukutoukka tai nörtti vaan samalla maskuliininen, käytännön taidot omaava, osaava ja reipas.

Miehekäs pitää olla, turvaava ja suojeleva, ja pitää osata ottaa nainen. Mutta samalla pitää olla sisäsiisti ja sävyisä.

Sanon tämän nyt vielä kerran: kyse ei ole siitä "mistä" näitä miehiä löytäisi. Kyse on siitä että näitä unelmamiehiä on todella vähän, ja tuossa iässä vielä vähemmän sinkkuina. Ja näillä miehillä on varaa vaatia, luultavasti jotain mihin sinä ap et yllä.

Juu, tuollaisia miehiä on 40v+ ikäluokassa ehkä yksi tuhannesta. AP: lla pitää olla ulkonäkö todella, todella kohdillaan jos meinaa tommosen miehen itselleen jostain kaapata.

Tätä ei vauvapalstalla ole käsittääkseni soveliasta sanoa mutta kyllä, ulkonäköni on kohdillaan. Vartalo lukien mukaan myös ja kiitos terveiden elämäntapojen. Papereiden kysymistä kaupassa ei sitäkään ole vielä lopetettu silloin harvoin, kun alkoholia ostan.

Ap

Minulle ehkä tärkein kysymys tässä iässä jos vakavaan suhteeseen lähden on, että onko netto yli 50 000€. Mulla on ja en haluaisi puolisoa joka ei voi tehdä kanssani juttuja tai on siipeilijä.

On muitakin vaatimuksia jotta loppuelämä olisi kivaa ja sopuisaa, mutta tuo kyllä olisi raadollisen ensimmäinen.

Nettona jää yli 50 k.

Ap

Mainitsit jo olevan siro ja nuorekas.

Mitä olen liúkenut kommenttejasi niin uskoisin täyttävän kriteerisi melko varmaan.

Onko sinulla lapsia? Etsitkö niille kenties uutta ydinperhettä?

Täällä oli raadollinen treffipalsta pidin siitä.

Sellaisella ei aika menisi hukaan.

Tietenkin moisella voi satuttaa itsensä, mutta on se kurjaa jos täytyy puoli vuotta tapailla ennekuin saa kerrottua ettei halua seksiä kuin kerran vuodessa/ seksiö tulee olla joka päivä.

Itse kallistun joka päiväiseen messuun, mutta ei harvempi aktiviteetti tee minusta hirviötä.

En asu Helsingin seudulla itse vaan tällä hetkellä Berliinissä. Suomessa varsinais Suomi on omatukikohtani.

Vierailija
144/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään tässä valtavan bisnes-potentiaalin.

Hyvätuloisia, aikuisia naisia vailla hyvännäköistä heteromiestä tarvittavilla, erikseen määritellyillä lisäominaisuuksilla. Nyt perustamaan yritystä, joka etsii kuvatun kaltaisen miehen livenä paikalle. Kielitaito- ym. varmistukset sopimuksen mukaan.

Uskoisin maksuhaluisia löytyvän - jotta elämä maistuu :)

Vierailija
145/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sulla on kauniit kasvot ja kroppa hyvässä kunnossa, niin en oikein ymmärrä miten tämä homma voi mennä pieleen.

Noilla seteillä sun pitäis pystyä kyllä Tinderissä kilpailemaan oman ikäistesi miesten ylimmästä kvartiilista. Ne parhaista parhaat sun ikäiset miehet toki ottaa pääsääntöisesti itselleen kolmekymppisiä naisia, eli siinä kisassa on sulle todennäköisesti jaossa vain hopeamitali, mutta jos ihan snadisti tuut alaspäin sinne johonkin 8/10 miehiin (eli kuitenkin vielä erittäin laatutavaraa) niin kyllähän siellä pitäis kauniille 40+ naiselle vielä olla vaikka kuinka monta hyvää optiota mistä valkata mieleinen.

Niinpä. Tinderissä saan matcheja jatkuvasti ja voisin pääkaupunkiseudulla asuvana käydä treffeillä vaikkapa kahdesti päivässä. Seuranhaku on kuitenkin ihan valtavaa hakuammuntaa ja minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa seuloa valtavaa massaa. Olen tätä yrittänyt mutten yksinkertaisesti jaksa viestitellä jokaisen matchini kanssa. Minulla ei riitä siihen yksinkertaisesti aikaa. Tinderissä ongelma on myös siinä, että on todella vaikeaa erottaa tosissaan minusta ihmisenä kiinnostuneita heistä, jotka ovat vain ulkonäköni perään. Usko tai älä mutta Tinderissä huomiota voi saada myös ihan liikaa. Käytännössä jokainen tykkäämäni mies tykkää minusta takaisin ja ihan sama, mikä iköluokka on kyseessä. Valitse siitä sitten.

Kaipa on sitten niin, että nettideittailu ei minulle sovi. Ihminen kun on paljon muutakin kuin hyvä supliikki, muutama emoji sekä hauskannäköiset kasvot.

Ap

Mitäpä jos et matchaa jatkuvasti uusia vaan käyt rauhassa läpi niitä matcheja mitä listalla on.

Kuinka montaa miestä ajattelin voivasi tapailla samaan aikaan jos löytäisit niitä jostain muualta?

Vierailija
146/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen noin 40v sinkkumies:

- normaalipainoinen ja pituinen, ihan tavallisen näköinen, ei mitään kummallista (ei tatuointeja, lävistyksiä, vihreitä hiuksia tms.)

- käyn vakitöissä, työ sisältää mm. asiakkaiden tapaamisia ympäri Suomea, pidän siitä, tulen hyvin toimeen muiden kanssa, viihdyn vapaa-ajalla kuitenkin hyvin yksin, en kaipaa seuraa vain seuran vuoksi

- olen valmistunut yliopistosta

- harrastan esim. hiihtoa, patikointia, melontaa, pyöräilyä, kaikkea vain omaksi iloksi, en ole kilpailuhenkinen, en pidä joukkuelajeista

- asun yksin omassa omilla rahoilla ostetussa asunnossa (en siis peräkammarissa)

- seuraan ajankohtaisia asioita, mm. politiikkaa, en kuitenkaan itse ole kiinnostunut politiikasta tai mistään järjestötoiminnasta

Eipä ole ottajia ollut jonoksi asti...

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta kovin sosiaaliselta ihmiseltä. Esitän toisen oletuksen: et ole myöskään komea?

Jos noi molemmat osui oikein, niin et tule kyllä naista saamaan. Jompi kumpi noista ominaisuuksista ei yksinään vielä estä naisen saamista, mutta molemmat yhdessä lähestulkoon takaavat että saat olla yksin jatkossakin.

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa kiltiltä mieheltä -> ei jatkoon.

Siis mitä ihmettä! Jos et ole komea ja/tai sosiaalinen niin ei löydy naista. Niin, liian kilttikin vielä.

Minä varmaan kuulun suurinpiirtein kohderyhmään ja minulle ainakin tuli kuvauksesta positiivinen kuva. Olen aika varma, että "ottajien vähyys" on seuraus lähinnä siitä, kuten kirjoittaja toisessa viestissä mainitsi, että on vaikeampi löytää tilanteita jossa olisi mahdollisuus kohdata näitä ottajia.

Komeita on muuten todella harvassa, suurin osa meistä kuuluu joukkoon "tavallisen näköinen".  

Vierailija
147/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulihan se sieltä. Ap on narsisti.

Vierailija
148/155 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulihan se sieltä. Ap on narsisti.

Mitä seuraavaksi?

Vierailija
149/155 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinassa ja Japanissa on paljon yksinäisiä miehiä ja siellä on maailman älykkäimmät väestöt

Vierailija
150/155 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on niin kuin täällä on usein sanottu, että 40+ maastofillarointia/juoksua/suunnistusta harrastava mies odottaa löytävänsä 35-vuotiaan noista asioista kiinnostuneen naisen eikä pidä sinua vaihtoehtona, jos olet täyttänyt 40.

Mutta muuten mielestäni nuo lajit on niitä, joista voisi löytyä jonkun miehen kanssa yhteinen harrastus. Minusta taas kirjallisuusharrastusta tai taidenäyttelyharrastusta ei ole syytä korostaa. Ne miehet, joilla on maininta deittiprofiilissa, että nuo ovat ok, ovat laittaneet sen vain, koska tietävät, että naiset haluavat sinne taidenäyttelyyn. Ja sen lisäksi tuollaiset miehet ovat yleensä suosittuja treffipalstoilla.

Huhhuh. Onneksi olen löytänyt miehen, joka on minua aktiivisempi haluamaan taidenäyttelyihin ja museoihin.

Joko minä elän kuplassa, jossa on ihan normaalia olla aidosti taiteesta kiinnostunut mies tai sitten tällä palstalla on miehiä, joilla ei ole kosketusta reaalielämään.

Mitä tekemistä tämän palstan miehillä on deittimiehiin?

Varmaan yhtä paljon kuin tämän palstan naisilla on deittinaisiin.

-eri

Vierailija
151/155 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wapaa poikamies haluaa tutustua naisiin, jotka antavat persp***ua monessa asennossa. Ensin voi laittaa kuninkaallisen viestin valokuvan kera tai soittaa.

Omat harrastukset: maalaus, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, autoilu, kalastus, retkeily ja pyöräily. Diggaan 60-luvun musiikkia. Motto: paras on ainoastaan kyllin hyvää. Viinaksia joskus lääkkeeksi.

Naisten iällä ja näöllä ei ole merkitystä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa hyvät v**ut. Rinnat voisivat olla ison appelsiinin kokoiset. Tarkoitus asua yhdessä omakotitalossa wapaamuurariaatteen ja puutarhatöiden ym. merkeissä. Vastaa jos et ole mustasukkainen ja 18-40v.

Kato OP moro!

Vierailija
152/155 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap!

1. Tämä ei ole treffipalsta

2. Täytän kevyesti ns vaatimuksesi, mutta vaikutat jotenkin omahyväiseltä. Minulle naisen harrastukset ja varakkuus ei todellakaan ole tärkeää vaikka ihan kiva lisä onkin. Herttaisuus ja ihana luonne kylläkin.

Jos sinulle naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat herttaisuus ja ihanuus, et ole etsimäni mies vaan itselleen äitiä etsivä pikkupoika.

Toisekseen, aloitukseni ei ollut seuranhakuilmoitus. Emme selvästi ymmärrä toisiamme.

Ap

Ei se ole mies eikä mikään, joka ei kohtele äitiään hyvin.

Vierailija
153/155 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaatimustesi mukainen, mutta olen kiltti. Haittaako se?

Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa kiltteydellä? Netissä seuraa etsivät miehet mainostavat lähes järjestään olevansa kilttejä mutta he ovat usein vähän syrjäänvetäytyviä, ujoja sekä arkoja tapauksia. Eli niitä kouluaikojen hissukoita. Minä olen tästä syystä oppinut pitämään miehen itse mainostamana kiltteyttä varoitusmerkkinä.

Hiirimäinen mies ei valitettavasti ole kiinnostava ja ylipäätään huono itseluottamus on parisuhteessa iso rasite.

Ap

Vähän vanhaan viestiin vastaan, mutta kiltti ei ole sama kuin huono itseluottamus.

Se että on kiltti muille vaatii päinvastoin hyvän itsetunnon. Altruismi on hyve jota tietysti ahne idiootti pitää tyhmyytenä, hölmöytenä ja muutenkin asiana jonka omaavaa on mukava polkea alas. Todellisuudessa sillä ahneella on se huono itseluottamus, ja tarve ahneuteen ja muiden kustannuksella hyötymiseen.

M53

Vierailija
154/155 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita täydellisten ongelmia; kun on ihan tavallinen pienimahainen sohvaperuna, niin ei ole noita ongelmia, joista saa sen käsityksen, että joka tyyppi etsisi joitain sellaista. Kun tiedostaa mitä ihmiset tekee, niin suhteellisen harvassa on.

Tarkoitus on löytää itsellensä sopiva tyyppi, ja sitä ei hevillä etsimällä löydä; varsinkaan, jos ei tiedä mitä etsii. Se on helpompaa sitten kun tietää, ja siihen tarvitaan huomioita ja ajatuksia.

AP etsinee menokkaampaa fiksua tyyppiä. Voi olla hankala napata menosta, että Tinderiin vaan.

Vierailija
155/155 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa sittenkin olla Turusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan