Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan tilanteita, joita lapsiperheellisille tulee eteen, joita ei lapsettomana koskaan olisi tapahtunut

Vierailija
20.04.2021 |

Mä aloitan.

Kakkaa siellä ja kakkaa täällä.

Esim. Kun istuu aamiaispöytään, tuolinpehmusteessa on kunnon kakkajäljet (lapsi istunut vaippasilleen kyseisellä tuolilla ja vedellyt vaipansisältöä pitkin poikin tuolin pehmustetta). Onneksi puhdistui pesukoneessa, mutta silti 🙊

Toinen tapaus on kun lapsi istuu sylissä ja syö suklaata, huomaat housuissa ruskean tahran. Kokeilet sitä luullen sitä suklaatahraksi ja melkein maistat sitä, kunnes lähempi haistelu paljastaa sen olevankin jotain ihan muuta 💩🙈

Lisää lapsiperheellisten ihanuuksia. 🤗

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiäiset/ristiäiset, lasten synttärijuhlat, hyvät koulutuodistuset, onnistumiset harrastuksissa opinnoissa, perhelomat, perhepedissä poskiposkea vasten nukkuminen jne. 

Vierailija
2/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimiäiset/ristiäiset, lasten synttärijuhlat, hyvät koulutuodistuset, onnistumiset harrastuksissa opinnoissa, perhelomat, perhepedissä poskiposkea vasten nukkuminen jne. 

Kyllä minä ainaki lapsettomana oon käyny ristiäisissä, nimiäisissä ja lasten synttäreillä. On katteltu koulutodistuksia veljenpoikien kanssa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainaki lapsettomana oon käyny ristiäisissä, nimiäisissä ja lasten synttäreillä. On katteltu koulutodistuksia veljenpoikien kanssa jne.

Olen minäkin toisten lasten kakkaa haistellut. 

Vierailija
4/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vakava sairaus, kouluvaikeudet, murrosikä, päihdekokeilut, ero, huoltajuusriidat ja vuoroasuminen. Nuo nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

Vierailija
5/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti mulla on pissahätä!"

"Odota hetki ollaan ihan kohta kotona"

*Hetken päästä *

"Äiti, pissa tuli housuun"

Hain pienen lapsen tarhasta. Pääsi pissa housuun automatkalla.

Vierailija
6/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ap:lta sanottu, ettei olisi lapsettomana "koskaan" tapahtunut. Kyllä sekin aika vielä voi tulla...

Vierailija
7/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi tulee mieleen: oma lapsi vetää viimeisenä rangaistuspotkua pelissä, jossa maali tarkoittaa finaalipeliin pääsyä isossa kv-turnauksessa, epäonistuminen kotiinlähtöä. Se olo mikä itselle tulee kun jännittää sen lapsen onnistumisen puolesta. Siis ei minun takia, vaan että lapsi ei pettyisi omaan tekemiseensä. 

Vierailija
8/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen kuolema

Vierailija
9/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa oli mielikuvituksellinen aloitus. Tästä saisi kolme kilometriä pitkän ketjun, senkun vaan kirjottaa ihan kaikki mitä lapset on perheessä touhanneet. Vaikka että lapsi huutaa ja raivoaa ja itteltä meinaa mennä hermot. Mutta jos ei olisi lasta niin ei huutaisi eikä raivoaisi lapsi eikä siihen meinaisi mennä hermot.

Tosi terävää.

Vierailija
10/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun sain kuulla, että tytär on valittu Suomen joukkueeseen Eurooppalaisiin tyttöjen matematiikkaolympialaisiin. (Joo, EGMO ei ole IMO, mutta saa sitä tästäkin vähästä olla iloinen ja liikuttua kyyneliin.)

Vierailija
11/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus ja elämän tarkoitus on tullut meille lasten myötä. Ensimmäinen lapsi syntyi kun olin 40-vuotias että tiedän kyllä mitä on elää ilman lapsia.

Vierailija
12/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmä aloitus. 

Vierailija
13/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman lapsen kuolema

Tämä on varmaan ainut mitä lapseton ei tule koskaan kokemaan ja hyvä niin. Muut lapsen aiheuttamat tunnelataukset onnistuu jos on läheinen esim kummilapsen kanssa tai sukulaislapsen kanssa.

Vierailija
14/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon ap:lta sanottu, ettei olisi lapsettomana "koskaan" tapahtunut. Kyllä sekin aika vielä voi tulla...

Nii, eihän siihen tarvita kuin kaverin luona kyläily tai alkaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolla on lapsi.

Vierailija
15/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun sain kuulla, että tytär on valittu Suomen joukkueeseen Eurooppalaisiin tyttöjen matematiikkaolympialaisiin. (Joo, EGMO ei ole IMO, mutta saa sitä tästäkin vähästä olla iloinen ja liikuttua kyyneliin.)

Miksi on eri sukupuolten omat olympialaiset? Miksi?!

Vierailija
16/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisuus ja elämän tarkoitus on tullut meille lasten myötä. Ensimmäinen lapsi syntyi kun olin 40-vuotias että tiedän kyllä mitä on elää ilman lapsia.

Ei pahalla mutta kuulostaa aika kamalalta että alle nelikymppisenä et kokenut elämälläsi olevan tarkoitusta etkä ollut onnellinen. Tai jos et olisi saanut lapsia niin eläisit elämäsi loppuun asti onnettomana. Huh.

Vierailija
17/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman lapsen kuolema

Tämä on varmaan ainut mitä lapseton ei tule koskaan kokemaan ja hyvä niin. Muut lapsen aiheuttamat tunnelataukset onnistuu jos on läheinen esim kummilapsen kanssa tai sukulaislapsen kanssa.

Kyllähän nuo kaikki muutkin on, kun pistää vaan "oman" eteen. Oman lapsen synttärit, oman lapsen kakka, oman lapsen rippijuhlat, ...

Vierailija
18/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kotoilu lasten seurassa ihanampaa kuin jatkuva matkailu ja bailaaminen

Vierailija
19/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta kuulostaa aika kamalalta että alle nelikymppisenä et kokenut elämälläsi olevan tarkoitusta etkä ollut onnellinen. Tai jos et olisi saanut lapsia niin eläisit elämäsi loppuun asti onnettomana. Huh.

Minä en ole vielä kolmenkaan lapsen jälkeen sitä elämän tarkotusta hiffannu.

Vierailija
20/37 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on eri sukupuolten omat olympialaiset? Miksi?!

Miksi tämä asia sua häirittee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi