Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!
Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...
Kommentit (451)
Järkyttävän sotkuisia nuoria. Opettajaksi opiskekevakin.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salmisesta aivan paistoi ärsytys Lassia kohtaan :D Kiusallinen pätkä!
Niin mitä pitäis välittää Roopen mielipiteistä koska hän on tuomittu seksirikollinen? Ihan kuin hänellä olisi varaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Oona vaikuttaa ujolta. Ei kaikki ihmiset halua pussailla joka käänteessä kameroille poseeraten. Ohjelman katsoo kuitenkin vanhemmat, sukulaiset ja kaverit. Eikä se välttämättä katsojaienkaan silmissä näytä aina luontevalta. Mikäli kameran edessä poseeraaja on vaivaantunut, niin silloin on ohjelman katsojakin. Suloinen pari he ovat, mulla ei ole mitään nekaa sanottavaa.
onkohan tämä sen pojan ensimmäinen suhde kun on niin innokas
En jaksa lukea kaikkia läpi. Mutta oikeasti!? Lapset joutuu nukkumaan pahvilaatikossa?!! Ja hän tekee tempauksen, joutessaan vihtoja, myy ne faneilleen ja lahjoittaa 10% tuotosta Mannerheimin lastensuojeluliitolle jotta edes yksi lapsi pelastuu pahvilaatikosta pinnasänkyyn!
Ei ole todellista!
Ja sitten mennäänkin pitseriaan tekemään itse pitsaa korona-aikana...
Lassi on varmaan ilmoittautunut jokaiseen tekeillä olevaan formaattiin, eikä kuvatessaan muistanut pääsikö rattikärpäseen vai iholla-sarjaan. Muuttopäiväkirjaan sopivaa materiaalia ei pystynyt tuottamaan.
Mistä johtuu, että ainakin nyt aluksi näytetään niin paljon, kun Lassi pitää kameroiden edessä omaa kivaa. Eikö materiaalia ole saatu tarpeeksi kasaan sille varatulle ohjelma-ajalle. Pääosassa pitäisi formaatin mukaan kuitenkin olla, yhteen muuttaminen ja nuorten aloitteleva yhteiselämä. Mielenkiintoista on mm. tuo pakkaaminen, loppusiivous ja nuorten kasvoilta nähtävä jopa huoli, mutta myös ilo uudesta tulevasta. Ohjelmaa katsoo varmasti moni nuori joka tietää, ettei vanhempien luona/vanhempien säännöillä pitkään halua loisia, kun täysi-ikäisyys on saavutettu, ajatuksissa alkaa pyöriä varmasti haave ns. omaan kotiin, omat säännöt jne. Lassi on ikäistää vanhemman näköinen, ehkä siitä syystä se pelleily kameroiden edessä näyttää niin rasittavalta. Saa nyt nähdä, miten tulevissa jaksoissa asiat etenevät. Tänään tulee taas 2 jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Se pitsan teko oli kiva
Jep jep! Paljain käsin lähmi. No itepähän söivät, mutta keittiöön noita ei olis pitänyt päästää.
Lassi
Voi apua mikä pelle🙈
Kehuu koko ajan itseään ja uraansa... Miksen yhtään hänestä ole aiemmin kuullut😂
Älä mammoittele Katia!
Kati ja lassi eivät näyttäneet muuttoa yms tarpeeksi. Lähes yhden miehen show.
Vihtoja myyvä Lassi... Noloa:hän haluaa tehdä hyvää ja myy omatekemiään (rumia) vihtoja, josta menee vaivaiaet 10% hyväntekeväisyyteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oona vaikuttaa ujolta. Ei kaikki ihmiset halua pussailla joka käänteessä kameroille poseeraten. Ohjelman katsoo kuitenkin vanhemmat, sukulaiset ja kaverit. Eikä se välttämättä katsojaienkaan silmissä näytä aina luontevalta. Mikäli kameran edessä poseeraaja on vaivaantunut, niin silloin on ohjelman katsojakin. Suloinen pari he ovat, mulla ei ole mitään nekaa sanottavaa.
onkohan tämä sen pojan ensimmäinen suhde kun on niin innokas
Luulen ettei hirveesti tytöt pyöri tuon näköisen pojan ympärillä ja nyt kun onnistui yhden saamaan niin yrittää pitää siitä kynsin hampain kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Yök, Lassi puhuttelee puolisoaan koko ajan "mammaksi".
Mua ärsyttää suunnattomasti myös tämä. Meillä isoäiti oli mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vihtoja myyvä Lassi... Noloa:hän haluaa tehdä hyvää ja myy omatekemiään (rumia) vihtoja, josta menee vaivaiaet 10% hyväntekeväisyyteen
Ne ei ollut edes vihtoja vaan risunippuja. Kenenkähän koivut riipi oksattomiksi?
Näitä ohjelmia nykynuorista kun katsoo niin pistää silmään kun tuossa iässä monet ovat jo ylipainoisia. Onko tuo nykyajan normi? Mun nuoruudessa 70-luvulla tuollaisia sanottiin lihaviksi tai ainakin pulleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pitsan teko oli kiva
Jep jep! Paljain käsin lähmi. No itepähän söivät, mutta keittiöön noita ei olis pitänyt päästää.
Siis ne lähmi niitä täytteitä isoista laatikoista paljain käsin oman pizzan päälle. Toivottavasti paikkakuntalaiset tunnistaa pizzerian, tuskin on hygieniamääräykset noin yleensäkään hallussa, kun päästävät tällaista tekemään
Vierailija kirjoitti:
Kati ja lassi eivät näyttäneet muuttoa yms tarpeeksi. Lähes yhden miehen show.
Nehän oli muuttanu ennen ku alkoivat kuvata. Vähän aluksi esitettiin et muuttosiivotaan tässä mut kolmannessa jaksossa luki jo 4 viikkoa muuton jälkeen.
Jokaisessa jaksossa Hanna huomauttelee, haastaa riitaa, nipottaa ja jankuttaa jostain. Henrillä oli lopuks "työstressiä", mutta mun silmiin hän kyllä lannistui aika nopeasti yhteenmuuton jälkeen nimenomaan ton järkyttävän pirttihirmun vaikutuspiirissä..mutta tosiaan muotoili asian työstressiksi eikä armottomaks Hannasta johtuvaks vitutukseks
En haluaisi olla Hannan tyylisen ihmisen kanssa samassa työpaikassa..
Luin tänään jostain, että show-Lassi on 28-vuotias. Luulin ulkonäön perusteella että olisi ainakin 45-vuotias.
Noh... klipeissä on "mitä heille kuuluu nyt" -pätkä jossa raakutaan taas levytysstudiolla...