Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!
Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...
Kommentit (451)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa jaksossa Hanna huomauttelee, haastaa riitaa, nipottaa ja jankuttaa jostain. Henrillä oli lopuks "työstressiä", mutta mun silmiin hän kyllä lannistui aika nopeasti yhteenmuuton jälkeen nimenomaan ton järkyttävän pirttihirmun vaikutuspiirissä..mutta tosiaan muotoili asian työstressiksi eikä armottomaks Hannasta johtuvaks vitutukseks
En haluaisi olla Hannan tyylisen ihmisen kanssa samassa työpaikassa..
Olis mielenkiintoista tietää, pystyykö Hanna yhtään reflektoimaan tota ohjelmassa näkemäänsä käytöstään. Vai onko itseriittoisena sitä mieltä, että jokainen valitus ja inahdus pienestäkin asiasta oli täysin aiheellista ja oikeutettua. Tietysti myös hiuslakan suihkuttelu autossa oli varmasti hyvä idea, koska Henrihän ei etukäteen pyytänyt menemään ulos tukkaansa lakkaamaan..
Vierailija kirjoitti:
Luin tänään jostain, että show-Lassi on 28-vuotias. Luulin ulkonäön perusteella että olisi ainakin 45-vuotias.
Vanhoihin nahkoihin syntynyt tai sitten todella huonot elintavat.
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua ihmetyttää ton kaiken muun p askan lisäks että ton Lassin ja Katin höpinä ei ees liity mitenkään yhteenmuuttamiseen. Pelkkää Lassin (olemattoman) uran boostausta, hassuja videoita ja vauvamahaa. Ei yhtään niitä teemoja mitä muilla pareilla; yhteenmuutto, miten on lähtenyt sujumaan jne.
Lassi: oon ollu mukana kaikissa isoissa tuotannoissa, isoilla festareilla ja isoissa tv-sarjoissa..
Kati: huikeeta!
Lassi: tässäpä sattumalta iltapäivälehti auki kohdasta jossa minusta juttu
Lassi: oon tottunu näkee itteeni teeveessä ja lehdissä ja kaikessa, mutta en kakussa...
Lassi: valtava maanlaajuinen fanipohjani ja superfanini...
Instagram: Lassi 3000 seuraajaa - Kati 17.6k seuraajaa ;DD
Harvoin joutuu kelaamaan missään tosi-tv -ohjelmassa pätkiä, joissa esiintyy joku henkilöistä, mutta nyt joutuu. Toi Lassi on niin raskas, etten pysty enää yhtään hassunhauskaa somevideotehtailua katsomaan. Ehkä kuudes jakso menossa ja tästä tyypistä tulee pieni syfilis joka kerta, kun pamahtaa ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Luin tänään jostain, että show-Lassi on 28-vuotias. Luulin ulkonäön perusteella että olisi ainakin 45-vuotias.
Älä? Onko oikeesti 28, no huh huh. ihmettelin kansa miksi tällaiseen nuorten ohjelmaan otettu joku nelikybänen äijä mukaan.
Viivi vaikuttaa olevan pillereillä. Itse olin ihan samanlainen itkupilli pillerihuuruissani.
Santeri on kyllä ihan kauhee lässyttäjä ahdistaa Oonan puolesta. Toivottavasti pääsee eroon.
Lassi on niin karmee että kelaan vaan etiäpäin kun niiden pätkät tulee...
Henrillä ja Hannalla taas ei kohtaa kemiat yhtään. Alkoi oikeen ahdistaa omakin parisuhde kun niin kiusallista tuntui joidenkin parien välinen ero olevan :D
Lassi jos haaveilee laulajan urasta niin kannattas ensin mennä ammattilaisen stailattavas. Ihme ettei Kati ole sanonut että tuo Tauski tyyli hiuksia myöten ei pure. Näitä Lasseja on Suomi pullollaan. Saattaa olla ihan ok lauluääni mutta ei erotu mitenkään joukosta, semmosta tylsää iskelmakaraokehumppaa. Tehdään pikkukeikkoja kuppiloissa ja jossain kumisaappaanheiton MM-kisoissa.
Ovat jo tovin koittaneet päästä pinnalle somessa niillä mukahauskoilla videoilla. Siinäkin menevät ihan metsään.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa jaksossa Hanna huomauttelee, haastaa riitaa, nipottaa ja jankuttaa jostain. Henrillä oli lopuks "työstressiä", mutta mun silmiin hän kyllä lannistui aika nopeasti yhteenmuuton jälkeen nimenomaan ton järkyttävän pirttihirmun vaikutuspiirissä..mutta tosiaan muotoili asian työstressiksi eikä armottomaks Hannasta johtuvaks vitutukseks
Henrinä nostaisin kytkintä äkkiä, tuollaista nipottamista en jaksais kuunnella. Henrille sopisi paremmin hyväluontoinen rauhallinen tyttö.
Lassi on puheen ja laulutyylin perusteella kummelin ja arttu wiskarin-fani sekä edullisempi kopio
Tosi iso maha tuolla joka odottaa
Mun täytyy nyt illan jaksoissa katsoa tarkemmin tuon Hannan edesottamuksia. Moitteita hänen käytöksestään on ketjussa kuitenkin ollut. Toivottavasti tänään saavat enemmän ruutuaikaa. Katsojana ohjelmalle antamani huomio ja arvokasta vapaa-aikaaani / energiaani on kuluttanut tuo "minä itte-minulla on kivaa-showmies," eilen keskeytin katsomisen. Eihän tuottajatkaan mitään typeryksiä ole, saatika ohjelman maksaja, vaikka se verovaroilla kustannetaankin, joten odotan, että jatkossa, jaksoissa on jotain katsojillekin mieleistä katsottavaa.
Katson tätä ensimmäistä kertaa vasta ja tiedän jo mitä miestä te kaikki tarkotatte, joka ärsyttää. On kyllä noloa katsella.
Eikö tän sarjan pitäs muuttoon jotenkin liittyä???? Vai miksi nimi on mikä on. Toi äijä luulee että sarja kertoo hänestä.
Mun silmiin tuo Hannan kuivashampoon HELVETILLINEN suihkuttaminen (laittoi tyyliin puoli pulloa) autossa oli tahallista kiusaamista. Siitä lähtee kauhea katku, pelkästä yhdestä suihkauksesta. On tujua tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrinä nostaisin kytkintä äkkiä, tuollaista nipottamista en jaksais kuunnella. Henrille sopisi paremmin hyväluontoinen rauhallinen tyttö.
Niin sopisi. Jännä että oli Hannan kanssa kuitenkin, miksiköhän? Musta Henristä vähän jo paistoi se, että on jotenkin ahdistunut suhteesta. "työstressi" jne, kaipasi omaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo Oona vaikuttaa tosi apaattiselle eikä lainkaan yhtä varmalle ja innostuneelle suhteesta kuin kumppaninsa..
Vitamiinien puutetta molemmilla. Kalpeita ja mustat silmänaluset.
Nuoria ihmisiä mutta jo huonossa hapessa.
En sano pahalla, katsoin vaan että ovat yhtä sairaan oloisia kuin minä, 49v monisairas ja väsynyt rampa.
Toivottavasti alkavat kävellä ja syödä vitamiinipitosia sapuskoita arkisin.
Lassi luulee olevansa valovoimainen tähti.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmiin tuo Hannan kuivashampoon HELVETILLINEN suihkuttaminen (laittoi tyyliin puoli pulloa) autossa oli tahallista kiusaamista. Siitä lähtee kauhea katku, pelkästä yhdestä suihkauksesta. On tujua tavaraa.
Joo ja kameran ollessa suljettuna vastaavaa käytöstä on varmaan vielä enemmän ja törkeempää. Muutenkin tuntuu, että saatuaan kiusaamisellaan Henrille pahan olon, on silleen ”mikä sul on” ja sitten tyytyväisenä vinosti hymyillen satuilee kameralle kuinka Henrillä on nyt työstressiä. Henri joo tekee 12 h töitä, mutta todennäköisesti juuri siksi, että tekee sitä mieluummin kuin viettää aikaansa Hannan seurassa. Hannalle toi parisuhde on leikki, jossa minkäänlaista kunnioitusta Henriä kohtaan hällä ei ole..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sopisi. Jännä että oli Hannan kanssa kuitenkin, miksiköhän? Musta Henristä vähän jo paistoi se, että on jotenkin ahdistunut suhteesta. "työstressi" jne, kaipasi omaa tilaa.
Hannan ”homezilla” puoli tuli varmaan esiin vasta yhteisessä kodissa..ehkä ei kehtaa muuttaa heti pois.
Ei ne ekat lapset sen liiton aikanakaan mitään kovin läheisiä tainneet olla kun esim äitiyspakkaus oli ihan uusi konsepti