Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!

Vierailija
19.04.2021 |

Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...

Kommentit (451)

Vierailija
141/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toista mitään, mitä tästä sankaripariskunnasta on täällä jo kirjoitettu. Koska kaiken allekirjoitan. Sitä en vain ymmärrä, että miksi on ohjelmaan otettu mukaan pari, joka on jo asunut yhdessä ennen tätä! Muuttivat nyt vain uuteen asuntoon edellisestä yhteisestä asunnostaan. 

"Suositun sarjan uudella kaudella pääsemme taas seuraamaan, kun neljä nuorta paria eri puolilta Suomea muuttaa yhteen." Hyvä Yle.

Taatusti puoliväkisin tuo ukko on saanut heidät tungettua tähän ohjelmaan. Hänhän osaa puhua itsensä ja muijansa vaikka pitserian keittiöön valmistamaan omat pitsansa.

Ei siitä tartte kuitenkaan alkaa fanaattisesti ärsyyntymään. He ovat erilainen kuin muut ja sitä kait tällä haetaankin. Eikä hän nyt shown vetämisestä huolimatta mitenkään pahalta ihmiseltä vaikuta. Puhui lapsistaankin kauniisti.

Ei haittaa erilaisuus, mutta kun eivät kuulu ohjelman formaattiin.

Vierailija
142/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lassi ei ole ollut paikalla, kun lauluääntä jaettiin. 

Huvitti, kun se onneton kuvittelee olevansa joku isokin stara. 

Mahtaneeko olla niin, että Lassi-parka on ihan itsekin nukkunut vauvana pahvilootassa. Saa varmaan kauheat traumat, jos tällainen paljastuu. 

Miten aikuinen kahden lapsen isä ei tiedä Suomessa jaettavasta äitiyspakkauksen laatikosta, että sehän on aivan ylpeyden aihe täällä ja yksi syy on juuri tuo, että laatikosta saa tehtyä sängyn vauvalle. 

Jotenkin säälittää se, että miten tällainen ihminen pärjää ylipäätään tavallisessa arjessa ja on sitten mennyt tekemään lapsiakin. Voi surku sentään. 

Joku vertasi häntä ulkonäöllisesti Uuno Turhapuroon. Mietinkin ohjelmaa katsoessani, kenen näköinen hän on, mutta nyt se selvisi. Kiitos. 

Jotain rajaa sentään! Älyvapaaksi alkaa taas kommentit mennä. Mies ei voi olla hyvä isä, eikä pärjätä elämässään, jos ei tiedä äitiyspakkauksen pahvilaatikon kaikkia käyttömahdollisuuksia??? Tyhmempi tässä kyllä on tollaisen idiotismin kirjoittaja, kuin se mies.

Voi olla hyvä isä, mutta ei ole ihan terävimmästä päästä kyllä. Vai keksikö koko vouhotuksen laatikosta siksi, että pääsee esittämään minkälainen hyväntekijä on, kun tekee vihtoja joiden tuotoista lahjoittaa 10%.. "Katsokaa miten hyvä tyyppi mä olen, hei". Aika Pulttibois-touhua tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lassi ei ole ollut paikalla, kun lauluääntä jaettiin. 

Huvitti, kun se onneton kuvittelee olevansa joku isokin stara. 

Mahtaneeko olla niin, että Lassi-parka on ihan itsekin nukkunut vauvana pahvilootassa. Saa varmaan kauheat traumat, jos tällainen paljastuu. 

Miten aikuinen kahden lapsen isä ei tiedä Suomessa jaettavasta äitiyspakkauksen laatikosta, että sehän on aivan ylpeyden aihe täällä ja yksi syy on juuri tuo, että laatikosta saa tehtyä sängyn vauvalle. 

Jotenkin säälittää se, että miten tällainen ihminen pärjää ylipäätään tavallisessa arjessa ja on sitten mennyt tekemään lapsiakin. Voi surku sentään. 

Joku vertasi häntä ulkonäöllisesti Uuno Turhapuroon. Mietinkin ohjelmaa katsoessani, kenen näköinen hän on, mutta nyt se selvisi. Kiitos. 

Jotain rajaa sentään! Älyvapaaksi alkaa taas kommentit mennä. Mies ei voi olla hyvä isä, eikä pärjätä elämässään, jos ei tiedä äitiyspakkauksen pahvilaatikon kaikkia käyttömahdollisuuksia??? Tyhmempi tässä kyllä on tollaisen idiotismin kirjoittaja, kuin se mies.

Et tullut ajatelleeksi että tuossa sällissä on pari muutakin miinuspuolta kuin yksi puute äitiyspakkauslooran suhteen?

Vierailija
144/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
145/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo Henrin puoliso tajuaa tätä katsoessa kuinka ikävästi puhuu henrille. Todella ikävä tapa narista joka ainoasta asiasta.

Ei Hanna mun mielestä mitenkään sietämättömästi narise, mutta mun mielestä näillä ei vaan synkkaa. Eivät tajua toistensa juttuja eivätkä puhu toisilleen nätisti. Parisuhteelle ei voi ennustaa pitkää ikää.

Vierailija
146/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki pelkäävät Jukkaa? Eihän se ole kuin testosteronin ohjaama keskenkasvuinen kakara, kyllä se siitä tasoittuu.

En mäkään tajua. Nulikka, joo toki, mutta ihan kehityskelpoinen. Luulen, että heidän suhteensa kestää pisimpään.

Vierailija
147/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo Henrin puoliso tajuaa tätä katsoessa kuinka ikävästi puhuu henrille. Todella ikävä tapa narista joka ainoasta asiasta.

Ei Hanna mun mielestä mitenkään sietämättömästi narise, mutta mun mielestä näillä ei vaan synkkaa. Eivät tajua toistensa juttuja eivätkä puhu toisilleen nätisti. Parisuhteelle ei voi ennustaa pitkää ikää.

Sanoi haluavansa aina saada tahtonsa läpi. Ikävä ihminen. Ennustan useita lyhyitä ihmissuhteita. Ei tuota kukaan kauaa jaksa.

Vierailija
148/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope suolasi Lassin kyllä huolella. Mutta Lassilta meni ohi, se ei tajunnu. *facepalm*

Vierailija
149/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksetti nähdä Roopen naama tässä sarjassa.

Vierailija
150/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri oli tosi hot ja mukavan olonen. Santeri kanssa oli jotenkin symppis, mutta Oona ei hänestä välittäny. Oonan laiska puhetyyli ja täysin ilmeettömyys vaivasi

Vierailija
151/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte Henristä hottiksen? Tai no jos se titteli jollekin kuuluu tässä sarjassa niin sitten ymmärrän.

Vierailija
152/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henristä ei saa hottista oikein mitenkää 

Hannan tiedän etäisesti koulusta ja on jokseenkin outoa että mimmi joka on asunut niin monen eri miehen kanssa viimeisten vuosien aikana edes pääsee tälläisen ohjelmaan 

Vierailija
153/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks IG nimiä selvillä? 

Vierailija
154/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannasta tulee mieleen salkkareiden Ulla... suu hirveesti käy mutta mitää ei osaa

Vierailija
155/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua noita huulientäyttöjä. Nättikin naama näyttää niiden takia heti jotenkin... halvalta.  Tyylikkäitähän ne eivät ole, mutta ehkä se ei ole päämääräkään :D

Vierailija
156/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopehan on aivan oikea henkilö sanomaan toisille miten naisia tulee kohdella...

Vierailija
157/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enpä ole ketään kuullut parisuhteessa narisevan samalla tavalla kuin Hanna. mistä tuo voi olla opittua? kotkasvatus epäonnistunut täysin? 

toivotaan että tämä pari ymmärtää katsottuaan sarjan etteivät ole oikeastaan ollenkaan edes parisuhteessa

Vierailija
158/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oona pyytää: ”älä viitsi lässyttää mulle”,

Santeri: ”mitken mää taa lättyttää tulle”?

Hyi hitto! 🤢

Eiks nää ollu Viivi ja Jukka?

Vierailija
159/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna tuli Tutuksi Kun seurusteli lapsuuden tutun kanssa ja oli samoissa illanvietoissa 

käytön mitä hän teeveessä esittää on juuri samanlaista kuin kaverini kertoi, vihaista, ilkeää ja manipuloivaa

Vierailija
160/451 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Lassi on mikä on ja kaikki tärkeä hänestä on jo sanottu, mutta MIKÄ IHME ROOPE SALMINEN ON SANOMAAN TUOMITTUNA RAISKARINA YHTÄÄN MITÄÄN MISTÄÄN JA MIKSI HÄNELLÄ ON VIELÄ TÖITÄ MEDIASSA?!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi