Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!
Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...
Kommentit (451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa jaksossa Hanna huomauttelee, haastaa riitaa, nipottaa ja jankuttaa jostain. Henrillä oli lopuks "työstressiä", mutta mun silmiin hän kyllä lannistui aika nopeasti yhteenmuuton jälkeen nimenomaan ton järkyttävän pirttihirmun vaikutuspiirissä..mutta tosiaan muotoili asian työstressiksi eikä armottomaks Hannasta johtuvaks vitutukseks
En haluaisi olla Hannan tyylisen ihmisen kanssa samassa työpaikassa..
Henrinä nostaisin kytkintä äkkiä, tuollaista nipottamista en jaksais kuunnella. Henrille sopisi paremmin hyväluontoinen rauhallinen tyttö.
Niin sopisi. Jännä että oli Hannan kanssa kuitenkin, miksiköhän? Musta Henristä vähän jo paistoi se, että on jotenkin ahdistunut suhteesta. "työstressi" jne, kaipasi omaa tilaa.
Hannan ”homezilla” puoli tuli varmaan esiin vasta yhteisessä kodissa..ehkä ei kehtaa muuttaa heti pois.
Joo luulen kans :D Ovatkohan vielä yhdessä.
Onko se Hanna se pikku täti-ihminen, joka jakeli ohjeita kuin kotitalousooettaja sille "miehelleen".
Parikymppinen ilmeisesti, leikkii kotileikkiä täydellä teholla. Voi voi.
Petyin vähän, luulin että tämä ohjelma käsittelisi muuttamista, että miten stressaavaa se on, mutta olikin joku nuorten parisuhdeohjelma ilmeisesti. Huono nimivalinta ohjelmalla.
Kannattaa kattoa Areenalta klipeistä toi mitä heille kuuluu nyt 😂
Showmiehellä jatkuvasti hiki niskassa ja hiukset pystyssä. Kuulostaa laulaessaan ihan Arttu Wiskarilta.
Mitä heille kuuluu nyt? -pätkän perusteella veikkaisin, että Viivi ja Jukka tulevat eroamaan.
Mua ahdistaa katsoa tuota Hannaa miten se kohtelee Henryä!! Järkyttävän alistava, valittava, tärkeilevä narttuska. Kattelee muitakin ihmisiä nenän varttaan pitkin ja koko ajan naama väärinpäin.
Pelastakaa Henry!
Vierailija kirjoitti:
Henri ja Kati olis aika kuuma pari. Kati ilman ankkahuulia ja paksua meikkiä.
Mun mielestä Henri ja minä oltais kuuma pari.
Show-Lassi on jotenkin todella rasvainen..
Hahah, arvasin että nipohenna oli tehnyt tarkan kesälomareissutaulukon hahahahah. Kaksi päivää siellä, siitä ajetaan tänne ja on pakko olla kivaa.
Noh, Henri ja Hanna katselevat omistusasuntoja helmikuussa kuvatussa klipissä, joten eivät tule eroamaan.
Nauraakohan kukaan muu noille Lassin ”hassutuksille” kuin Kati? Katsoin niitä Lassin fb:ssä ja hoh hoijaa. Kati kyllä vaikuttaa aika herttaiselta naiselta muuten, miehensä sitten sählää vähän liikaa.
Santeri 104kg 👌
Pelaaminen selkeä turn on
En voi kuvitella yhdenkään parin intiimielämää.
Oona ja Santeri ei jaksa.
Viivi ja Jukka ei ole kotona yhtä aikaa ja muutenkin heillä ihme kiusaamista jukan puolelta, ei hellyyttä.
Henri ei osaa tehdä mitään oikein Hannalle.
LAssi katsoisi itseään peilistä.
Oona ja Santeri kaksi tulevaa aktiivista ja jakavaa kansankynttilää. Mut en voi olla niin vetämättömiä, jossain jaksossa polkevat sukulaisiin 20 km matkan kuin olis joku extreme. Santerilla Sähköpyörä 🙈
Onko tuo Lassi myös tyhjännyt somensa? Ei yhtään hauskaa videota, ei edes kuvia sitten kesän 2020.
Olipas Lassi lihonut tuossa Mitä kuuluu nyt -jaksossa...
Hannassa ärsytti tuo "minä olen kasannut teltan, oletko sinä koskaan kasannut telttaa", "minä osaan asentaa pyykinpesukoneen, mikset sinä osaa asentaa tankoa?". Jotenkin omituista korostamista, kuinka hän osaa tehdä "miesten hommia", mutta Henri ei sitten osaa mitään hänen mielestään...
Onnea teille kaikille tämän palstan asiantuntijoille, joilla kellään ei ole ankkahuulia, lässyttäviä kumppaneita, itkuun pillahtavia viivejä eikä köyhän miehen tauskeja siellä kainalossa. Teillä onkin elämä sitten mallillaan! Miksi te käytätte aikaanne seuraamalla koko ohjelmaa kun se noin suurta mielipahaa aiheuttaa?
+ oman stressaavan työpäivän jälkeen ilmoittaa, että Henrin kaveri ei saakaan tulla heille. Jep jep. U do the math.