Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!
Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...
Kommentit (451)
Iäkäs? On tuossa ohjelman aikana 28.
Vierailija kirjoitti:
Iäkäs? On tuossa ohjelman aikana 28.
Jos muut on 18-20-vuotiaita EKAA kertaa yhteenmuuttamassa, nii ei tää melkein 3-kymppinen kahden lapsen eronnut iskä joka asunut jo ennenkin Katin kanssa yhdessä oikeen sovi kuvaan.
Kyllähän instassa saa seuraajia kun vähentää vaatteita🤣🤣🤣 huikeeta! Niin noloo...
Kyllä siinä on vakka kantensa valinnut! Toistaan tukien tie auki tähtiin😁😁😁🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa katsoa tuota Hannaa miten se kohtelee Henryä!! Järkyttävän alistava, valittava, tärkeilevä narttuska. Kattelee muitakin ihmisiä nenän varttaan pitkin ja koko ajan naama väärinpäin.
Pelastakaa Henry!
En yhtään tajua, miten yksipuolisesti täällä Hannaa mollataan. Ei Henri käyttäydy juurikaan sen paremmin! Esimerkiksi autokaupoilla "vitsailee" lähtevänsä reissuun tulematta kotiin. Mutisee ja mumisee piiloaggressiivisesti koko ajan.
Nää on vaan väärät toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa katsoa tuota Hannaa miten se kohtelee Henryä!! Järkyttävän alistava, valittava, tärkeilevä narttuska. Kattelee muitakin ihmisiä nenän varttaan pitkin ja koko ajan naama väärinpäin.
Pelastakaa Henry!En yhtään tajua, miten yksipuolisesti täällä Hannaa mollataan. Ei Henri käyttäydy juurikaan sen paremmin! Esimerkiksi autokaupoilla "vitsailee" lähtevänsä reissuun tulematta kotiin. Mutisee ja mumisee piiloaggressiivisesti koko ajan.
Kovasti katselivat jo yhteistä omistusasuntoa tuossa Mitä kuuluu nyt -jaksossa. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis...millä toi taksikuski ja viihdealan monitoimi-Lassi oikein elää? Nainen on taksikuski, nyt aikaistetulla äitiyslomalla ja mies on joku "yleisviihdemies"? Siis eihän tuolla ole edes mitään keikkoja, kukaan ei ole koskaan kuullutkaan hänestä?
Se myy vihtoja.
Siis VASTOJA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati ja lassi eivät näyttäneet muuttoa yms tarpeeksi. Lähes yhden miehen show.
Nehän oli muuttanu ennen ku alkoivat kuvata. Vähän aluksi esitettiin et muuttosiivotaan tässä mut kolmannessa jaksossa luki jo 4 viikkoa muuton jälkeen.
Hehän olivat muuttaneet. Monikkomuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vihtoja myyvä Lassi... Noloa:hän haluaa tehdä hyvää ja myy omatekemiään (rumia) vihtoja, josta menee vaivaiaet 10% hyväntekeväisyyteen
Siis VASTOJA.
Mihin Areenasta on hävinnyt jakso 8? Onko se poistettu jälkeenpäin vai mitämitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihtoja myyvä Lassi... Noloa:hän haluaa tehdä hyvää ja myy omatekemiään (rumia) vihtoja, josta menee vaivaiaet 10% hyväntekeväisyyteen
Ne ei ollut edes vihtoja vaan risunippuja. Kenenkähän koivut riipi oksattomiksi?
Ja kaiken lisäksi ne ovat VASTOJA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelastakaa Henry!En yhtään tajua, miten yksipuolisesti täällä Hannaa mollataan. Ei Henri käyttäydy juurikaan sen paremmin! Esimerkiksi autokaupoilla "vitsailee" lähtevänsä reissuun tulematta kotiin. Mutisee ja mumisee piiloaggressiivisesti koko ajan.
Vähän tarttevat aikaa löytää yhteinen tapa toimia, ja oppia kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tarttevat aikaa löytää yhteinen tapa toimia, ja oppia kommunikointia.
No siis hehän ovat olleet jo varmaan 2 vuotta pian yhdessä ja jos jo viime vuonna on ollut paljon tuollaista pientä ja isoakin vänkäämistä toisilleen (eivätkä ymmärrä toistensa juttuja), niin ei se siitä sen paremmaksi tuu. Oon ollu samanlaisessa suhteessa hetken, eikä tullut vuosisadan rakkaustarinaa, kun tuli niin paljon ärsyyntymistä kun toinen ei tajunnut mitä tarkoitti. Vaikka kyseessä olisi ollut vitsi.
Erikoista oli kyllä että katselivat jo omistusasuntoa. Henri tietysti koodarina on hyväpalkkainen, niin olikohan siinäkin joku juju että äkkiä pitää kahlita mies.
Raivostuttavan yksinkertainen se äitiyspakkausmies. Kuvitteli, että tyypit laittaa vastasyntyneen pahilaatikkoon nukkumaan, koska ei ole varaa pinnasänkyyn. Tsiisus… no joo, joku voi varmastikin siitä syystä nukuttaa lasta laatikossa, mutta sen funktio on myös se, että laatikko on kooltaan pienempi kuin se pinnasänky ja lapsi kokee sen rauhoittavampana. Tämä samainen mies sitten oli tekemässä vastoja jossain metsässä – toivottavasti olivat omia koivuja (epäilen)
Vierailija kirjoitti:
Mihin Areenasta on hävinnyt jakso 8? Onko se poistettu jälkeenpäin vai mitämitä?
Areenasta: "Jakso poistettu 22.4.2021 vastaavan toimittajan päätöksellä. Palautetaan Areenaan katsottavaksi mahdollisimman pian."
Jaahas, mitähän ne sieltä kasijaksosta leikkasi pois. Itse ehdin sen jo nähdä, mutta en muista mitä siinä oli
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, mitähän ne sieltä kasijaksosta leikkasi pois. Itse ehdin sen jo nähdä, mutta en muista mitä siinä oli
Kesälomareissu ainakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesälomareissu ainakin oli.
Ei kun se olikin ysissä. En kyllä muista mitä siinä ois ollu. Kati sairaalassa?
Minusta Lassi on ihan ok. Selvästi kiva ja muista huolehtiva ihminen, vaikka elääkin pilvilinnoissaan. Mutta se on hänen unelmaansa, miksi se pitäisi lytätä? Harmiton ukko minusta.
Olin yllättynyt, että kaikki ovat vielä yhdessä. Tosin parit eivät olleet niin epäsopivia kuin viime kaudella. Eka kausi ahdisti, vaikka aikuinen olenkin! Söpösti oli yliopisto-opiskelijapari lihonut yhdessä. :D Tyttö näytti tosi kauniilta ja onnelliselta klipissä.
on ne siellä https://www.facebook.com/lassiwill