Muuttopäiväkirjat kausi 2!!!
Areenassa nyt. Muutaman jakson olen ehtinyt katsoa ja toistaiseksi päässä pyörii vaan ajatus että MIKSI OI MIKSI semmonen keski-ikäisen näköinen itserakas ukko on otettu mukaan sarjaan. On aivan eri ikäluokkaa muun porukan kanssa eikä kuvaa arkeaan vaan ihme "hauskoja" tempauksiaan ja esittelee fanikuviaan ja iltapaskan artikkeleita itsestään. Jopa kakun päällä oma valokuva ja joka välissä jauhaa valtavista kansainvälisistä fanijoukoistaan... Puoliso kehuu minkä kerkee, mahtaako muuta elämää olla kuin ukon palvominen. Ohjelmassa ovat varmasti saadakseen nostetta uralle... Siis todella puistattava tyyppi mutta pakko koittaa kestää kun muuten kiinnostava sarja kumminkin.
Mitä ajatuksia muilla? Nyt loppujaksojen kimppuun...
Kommentit (451)
Hanna on ihana+kaunis ja pakkohan sen on ojentaa tumpeloa ja aikaansaamatonta miestä!
Olen aivan ihastunut tuohon daamiin.
Vierailija kirjoitti:
Uuh.. yritin suhtautua avoimin mielin tähän Lassiin, mutta ei helv...noi sen jutut ton "keikan" jälkeen. Missä kuplassa toi jätkä elää.
Se kiekuminen oli vielä hirveää..
Vierailija kirjoitti:
Uuh.. yritin suhtautua avoimin mielin tähän Lassiin, mutta ei helv...noi sen jutut ton "keikan" jälkeen. Missä kuplassa toi jätkä elää.
Se kiekuminen oli vielä hirveää..
Lassi on ihan hyvä laulaja.... korjaisi vaan tuon asenteen/ tyylin/melkeinpä kaiken. Voihan se olla vaikeata ja mahdotonta.
Hanna pomottaa,mut taitaa henri tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Hanna pomottaa,mut taitaa henri tykätä.
Pomottaakohan sängyssäkin?
Oona pystyy puhumaan ilman että huulet juuri liikkuu, tuo on hyvä taito ainakin vatsastapuhujalle.
Kaikilla pareilla tais toinen olla se aktiivisempi kuvaaja ja kommentoija, jolloin toinen jäi enemmän tai vähemmän taustahenkilöksi. Paitsi armeijapariskunta kuvaili molemmat tasapuolisesti tahoillaan. Jos muuten joku näistä pitäisi palkata työntekijäksi tai -kaveriksi niin luulen että tuo Viivi olisi aikaansaava mimmi.
Viivi niinku niinku niinku niinku.
Onko tuossa Henrissä aasialaisia piirteitä?
Hanna on kyllä aika tyhmä..... lähe Henkka menemään.
Hanna on rasittava! Jos tuota joutuisi kuuntelemaan tunninkin niin saisi hirvittävän päänsäryn.
Ai kati on nätti? Melkosen karu ilman meikkiä! Vilahtelee naama välillä ilman paksua pakkelikerrosta joten eipä oo kummonen. Ihan tavis muikkeli.
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille kaikille tämän palstan asiantuntijoille, joilla kellään ei ole ankkahuulia, lässyttäviä kumppaneita, itkuun pillahtavia viivejä eikä köyhän miehen tauskeja siellä kainalossa. Teillä onkin elämä sitten mallillaan! Miksi te käytätte aikaanne seuraamalla koko ohjelmaa kun se noin suurta mielipahaa aiheuttaa?
Itse ainakin olen just siksi länkyttänyt tässä ketjussa, kun itsellänikin on kainalossa semmoinen sketsihahmo jota ei telkkariin voisi edes päästää 😂
Katsoin puolitoista jaksoa ja se riitti. Nalkuttaako kaikki nuoret naiset noin paljon miehilleen? Käänsin kanavaa, kun en jaksanut kuunnella sitä kimittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin puolitoista jaksoa ja se riitti. Nalkuttaako kaikki nuoret naiset noin paljon miehilleen? Käänsin kanavaa, kun en jaksanut kuunnella sitä kimittämistä.
Johtuu itsevarmuuden puutteesta, että pitää leikkiä olevansa jotenkin kova ja niskan päällä. Semmoista väkisinnalkuttamista, mikä on 100% kameralle ja kavereille esittämistä, etteivät vain luule että miehelle ollaan koskaan mieliksi.
Lempäälän pariskunta. Mikä myötähäpeä.