Miksi käytätte maskia ulkona?
Jos ei siis ole yhtään tungosta. Häpeättekö naamaanne, vai mikä on?
Kommentit (48)
Virtue signalling. Ollaan kunnon kansalaisia kun käytetään maskia vaikka yksin keskellä metsää, jos joku vaikka sattuisi näkemään. :D
Mä käytän töissä koko päivän maskia. Päivän päätteeksi kun saisi jo ottaa sen pois, saatan vain unohtaa sen kun kävelen ulkona.
Jos tulen bussista ja mulla on maski + sen päällä korvilla kuulokkeet narulla, en jaksa ruveta bussilikaisilla käsilläni räpläämään kännykkää, kuulokkeita ja maskia vain sen takia että ottaisin sen 100m matkalle pois kotiin päin mennessä vaan kävelen tämä viritys päälläni kotiin asti jossa pesen kädet, riisun hässäkän ja pesen kädet uudestaan.
Koska ei paljon järki päätä pakota.
Olen kävelyllä syöpäsairaan sukulaiseni kanssa.
Joka paikassa on nykyään kameroita ja SuPo on esittänyt kiinnostusta edesottamuksiini aiemminkin, kun stalkkasin erästä tunnettua keskustapoliitikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ollut paikassa A josta menossa paikkaan B, jossa tarvii olla maski nenällä, en tietenkään poista maskia, jos menen sinne.
Just näin. Bussista kirjastoon, kirjastosta kauppaan ja kaupasta bussiin.
En pysty vastaamaan. Joku tavallisesta ei kirosanasta sanasta on moderoitu. Wtf täällä tapahtuu?
Käytän maskia ulkona, koska tavoittelen vakavaa seurustelusuhdetta sen kanssa. Seuraavaksi vien maskin elokuviin.
Koska olen matkalla paikasta toiseen enkä koske maskiin sillä välillä.
Olen huomannut viime aikoina, että on hyvä pitää maskia myös ulkona jos kävelee kävelyteitä. On nimittäin niin pölyistä, että maski suojaa kun katupöly pölisee. Tuulenpuuska aiheutti vähän väliä aikamoisia pölypilviä ympärilleni ja kiitin itseäni, kun en ollut ottanut maskia pois asiani hoidettua. Kävelin kaksi kilometriä kotiini.
Lampaat haluavat osoittaa nöyryyttään ylivertaisille poliittisille hallitsijoille. Kumartavat pyynnöstä joka päivä seitsemän kertaa Arkadianmäen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Lampaat haluavat osoittaa nöyryyttään ylivertaisille poliittisille hallitsijoille. Kumartavat pyynnöstä joka päivä seitsemän kertaa Arkadianmäen suuntaan.
Otitko tollo itse selvää :DDDDDDDDDDD
Kun menen kauppaan, laitan maskin jo valmiiksi kotona naamalle, koska olisi vaivalloisempaa alkaa jossain kaupan pihassa sitä laittaa (käytän ffp2 tai ffp3)
Mä laitan maskin kaupan ovella ja ulos tullessa otan maskin samantien pois, en todellakaan pidä ulkona
Helpompi laittaa jo kotona. Kävelymatkat ovat 200-500 metriä kauppaan, apteekkiin tai toimistolle, jossa käyn välillä. Katupölyn vuoksi käyttö aivan mukavaa, eron huomaa kun menee muuten vain kävelemään ilman maskia.
Jos olen ollut paikassa A josta menossa paikkaan B, jossa tarvii olla maski nenällä, en tietenkään poista maskia, jos menen sinne.