Miksi käytätte maskia ulkona?
Jos ei siis ole yhtään tungosta. Häpeättekö naamaanne, vai mikä on?
Kommentit (48)
Salaliittoteoreetikot pelkää, että maskin takana on zombi piilossa. Saattaa ollakin, syytä varoa
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää perustella jollekin maskikyylälle. Minulla on oikeus käyttää maskia vaikka yksin kotona.
Maskikyylä on todella hauska! Surkea olento jolla ei ole muuta sisältöä elämälleen kuin vahdata muiden maskinkäyttöä ja tulla sitten vauvapalstalle mankumaan siitä. Yhtä hyödyllistä kuin vahtia kenellä on tai ei ole sukat jalassa, ja sitten AV-palstalle valittamaan.
Siitepölyn takia. Se auttaa jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän töissä koko päivän maskia. Päivän päätteeksi kun saisi jo ottaa sen pois, saatan vain unohtaa sen kun kävelen ulkona.
Montako maskia menee päivässä? Vähintään parinkymmenen minuutin välein kun pitää vaihtaa ja useamminkin jos kostuu.
Saisinko lähteen tälle 20 minuutin vaihtovälille? THL:n ohjeessa puhutaan useammasta tunnista.
Koska maskin takaa kukaan ei näe, jos irvistän tai näytän kieltä vastaantulijoille tai nuoleskelen irstaasti huuliani, jos joku namu tulee vastaan. Aion jatkaa maskinkäyttöä myös koronan jälkeen.
Tulen käyttämään jatkossakin katupölyä, siitepölyä, purevaa pakkasta, paahtavaa aurinkoa ym. vastaan.
Sori siitä, jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän töissä koko päivän maskia. Päivän päätteeksi kun saisi jo ottaa sen pois, saatan vain unohtaa sen kun kävelen ulkona.
Montako maskia menee päivässä? Vähintään parinkymmenen minuutin välein kun pitää vaihtaa ja useamminkin jos kostuu.
Saisinko lähteen tälle 20 minuutin vaihtovälille? THL:n ohjeessa puhutaan useammasta tunnista.
Ei sille ole lähdettä. Maskikyylä keksii omasta päästään kun ei paremmin ymmärrä.
Maskittomuus yhdistetään nykyään syrjäytymiseen ja mt-ongelmiin. Kuin että ei ole varaa hankkia maskeja koska elää niin säälittävää elämää. Tai on mieleltään niin häiriytynyt ettei käsitä. Ihan tätä välttääkseni.