Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nätti ja fiksu nainen löydä miestä?

Vierailija
19.04.2021 |

Miksei fiksu, rauhallinen, korkeasti koulutettu nainen löydä miestä? Eräs ystäväni, hiljattain 40 vuotta täyttänyt, on muutamia kertoja seurustellut, mutta suhteet ovat kestäneet pisimmillään puoli vuotta. Ystäväni on hoikka, nätti, pitkähiuksinen ja naisellisesti pukeutuva. Kovasti on aina halunnut perheen, mutta harmittelee nyt, että aika käy vähiin...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tahtoisin perustaa perheen miksi ottaisin 40n kun voin ottaa 30nkin?

Niinhän sinä luulet :)

N29

Joo pidä tuo asenne niin sinä ihmettelet 50näkin miksei kukaan jäänyt satimeen.

Ei, satimessani vain on aukot ylimielisille miehille. :)

Vierailija
42/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ystäväsi" on niitä joka parikymppisenä katseli nenänvartta pitkin kun joku pelkästään peruskomee kehtasi tulla juttelemaan.

Noh ahneella on paskainen loppu, se joka kuuseen kurkottaa jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

Passiivinen, ei itse lähesty mielenkiintoisia miehiä tai sitten lähestyy niitä, joilla on liikaa tarjontaa muutenkin.

Lähestyminen ei ole järkevää, jos haluaa sellaisen miehen joka on oikeasti kiinnostunut eikä sellaista, joka ajattelee "kaipa tohon voi tyytyä, kun noin itseään tuo tykö". Mä olen tästä syystä yksin, en halua olla mikään ihan ok kenellekkään. Ja miehet ei lähesty mua.

N39

Tyypillistä passiivisen naisen itsepetosta. Vaimo teki aloitteen ja olin heti asiasta oikein innoissani. En vain arvannut, että voisi mitenkään olla minusta kiinnostunut. Enkä taatusti ole ainoa laatuani.

Olen kokeillut jo niin monta kertaa, että tiedän jo tämän olevan MINUN kohdallani totuus. Vaimosi on varmaankin minua ihanampi ihminen.

Olet lähestynyt miehiä, olet sinkku, odotat miehen lähestyvän, olet sinkku.

Minä lopulta lähestyin sitä kiinnostavaa naista - kahdeksan kuukauden jälkeen. Ei ollut kiinnostunut minusta, mutta niin vain tavataan kerran viikossa edelleen.

24

Vierailija
44/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät vaan osaa olla toisen ihmisen kanssa.

Kun sen toisen ihmisen pitäisi olla kuulemma just semmonen, kuin nainen sen haluaa olevan.

Mitään yksilöllistä ja itsenäistä ei saisi olla. 

Parisuhde on joustamista puolin ja toisin.  Ei voi vaatia että saisi siitä suhteesta vain ja ainoastaan ne parhaat palat.  Mikään suhde ei ole jatkuvaa auvoa ja pelkkää onnellista oloa ja toisen mieliksi elämistä.

Mutta kyllä niin mahdottomatkin ihmiset pariutuu, siis tosi hankalat luonteet.

Paljon on kiinni sattumasta. Ja jos ryhtyy nettitreffailemaan, pitää jaksaa tavata paljon ehdokkaita, siis useimmiten näin. Moni ei jaksa sellaista.

Vierailija
45/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

Passiivinen, ei itse lähesty mielenkiintoisia miehiä tai sitten lähestyy niitä, joilla on liikaa tarjontaa muutenkin.

Lähestyminen ei ole järkevää, jos haluaa sellaisen miehen joka on oikeasti kiinnostunut eikä sellaista, joka ajattelee "kaipa tohon voi tyytyä, kun noin itseään tuo tykö". Mä olen tästä syystä yksin, en halua olla mikään ihan ok kenellekkään. Ja miehet ei lähesty mua.

N39

Kun kumpikaan ei lähesty toista, niin lopputulos on selvä

Ainakin minun kohdallani lopputulos on jo selvä ennen yhtäkään lähestymistä. M34

Niin, tuolla asenteella varmasti onkin. Hänellä joka lähestyy, on enmmän vaihtoehtoja, kuin sillä, joka hyväksyy tai hylkää, eikä mikään ole lopullista vielä tuossakaan vaiheessa.

Vierailija
46/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on ulkopuolisen tietää muutaman rivin perusteella.

Onko hän tunnetasolla läsnäoleva?

Älykkyys ei tarkoita sitä etteikö henkilö voisi vaikuttaa tunnetasolla etäiseltä mikä ei ole viehättävää valtavirran mielestä

Vierailija
47/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nätti ja fiksu nainen haluaisi miehen?

Koska ei ole lepakko....?

Vierailija
48/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Kuule, ei se ole konsti eikä mikään.

Just ne sun kaltaiset nirppanokat on niitä tulevia 40v fiksunättejä sinkkuja.

Vierailija
49/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Joo pidä tuo asenne niin sinä ihmettelet 50näkin miksei kukaan jäänyt satimeen.

Ei, satimessani vain on aukot ylimielisille miehille. :)

Päässäsi on aukko siinä kohtaa jonka pitäisi osata määritellä mikä on ylimielisyyttä ja mikä ei.

Vierailija
50/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

N39

Ainakin minun kohdallani lopputulos on jo selvä ennen yhtäkään lähestymistä. M34

Niin, tuolla asenteella varmasti onkin. Hänellä joka lähestyy, on enmmän vaihtoehtoja, kuin sillä, joka hyväksyy tai hylkää, eikä mikään ole lopullista vielä tuossakaan vaiheessa.

Ei, en vain ole valmis vielä lähestymään yhtään ketään. Salitreeni ei ole vielä tuottanut riittävästi tulosta, mutta kun rasvat ovat riittävän alhaalla ja tyyli sekä naama hiottu minttiin, niin sitten on aika... Mutta vielä ainakin puoli vuotta eteenpäin.

Vierailija
51/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

N39

Ei, en vain ole valmis vielä lähestymään yhtään ketään. Salitreeni ei ole vielä tuottanut riittävästi tulosta, mutta kun rasvat ovat riittävän alhaalla ja tyyli sekä naama hiottu minttiin, niin sitten on aika... Mutta vielä ainakin puoli vuotta eteenpäin.

Ymmärrän, pidinhän minäkin "taukoa" vuosia ja sen kahdeksan kuukautta. 😎👍

24

Vierailija
52/53 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto- http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
53/53 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset kuvittelee itsestään ihan liikoja. Siinä se suurin syy 

Pikemminkin miehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme