Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nätti ja fiksu nainen löydä miestä?

Vierailija
19.04.2021 |

Miksei fiksu, rauhallinen, korkeasti koulutettu nainen löydä miestä? Eräs ystäväni, hiljattain 40 vuotta täyttänyt, on muutamia kertoja seurustellut, mutta suhteet ovat kestäneet pisimmillään puoli vuotta. Ystäväni on hoikka, nätti, pitkähiuksinen ja naisellisesti pukeutuva. Kovasti on aina halunnut perheen, mutta harmittelee nyt, että aika käy vähiin...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tuo kouluttautuminen karsii ison osan potentiaalisista mieskumppaneista.

Koulutus on kuin rokote: sitä ei voi peruuttaa.

No, oikeasti kyse on tietty sopivan ehdokkaan puutteesta. Nelikymppisenä useat sopivat ovat jo parisuhteessa tahollaan.

Kun tämän sinkun suhdeviritelmät ovat kestäneet vain muutamia kuukausia, parhaimmillaan, se viittaa siihen, että hän on antanut mahdollisuuden myös heille, jotka eivät ole alunalkaenkaan vaikuttaneet oikein sopivilta. Mutta kun adekvaattia tarjontaa ei ole riittävästi, sitä tarttuu oljenkorsiinkin. Eihän niistä saa kuin kokemuksia.

Vierailija
22/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvuuttelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

Passiivinen, ei itse lähesty mielenkiintoisia miehiä tai sitten lähestyy niitä, joilla on liikaa tarjontaa muutenkin.

Lähestyminen ei ole järkevää, jos haluaa sellaisen miehen joka on oikeasti kiinnostunut eikä sellaista, joka ajattelee "kaipa tohon voi tyytyä, kun noin itseään tuo tykö". Mä olen tästä syystä yksin, en halua olla mikään ihan ok kenellekkään. Ja miehet ei lähesty mua.

N39

Tyypillistä passiivisen naisen itsepetosta. Vaimo teki aloitteen ja olin heti asiasta oikein innoissani. En vain arvannut, että voisi mitenkään olla minusta kiinnostunut. Enkä taatusti ole ainoa laatuani.

Olen kokeillut jo niin monta kertaa, että tiedän jo tämän olevan MINUN kohdallani totuus. Vaimosi on varmaankin minua ihanampi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

Passiivinen, ei itse lähesty mielenkiintoisia miehiä tai sitten lähestyy niitä, joilla on liikaa tarjontaa muutenkin.

Lähestyminen ei ole järkevää, jos haluaa sellaisen miehen joka on oikeasti kiinnostunut eikä sellaista, joka ajattelee "kaipa tohon voi tyytyä, kun noin itseään tuo tykö". Mä olen tästä syystä yksin, en halua olla mikään ihan ok kenellekkään. Ja miehet ei lähesty mua.

N39

Kun kumpikaan ei lähesty toista, niin lopputulos on selvä

Vierailija
24/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

N39

Ei ole käynyt mielessä, ettei kukaan mies usko olevansa "tasoisesi."

Minä välttelin ottamasta kontaktia erääseen kiinnostavaan naiseen kahdeksan kuukautta, koska en voinut uskoa hänen olevan sinkku. Tai edes olevan kiinnostunut yhdestäkään miehestä.

Mielestäni tuo mitä teet on vastuun ulkoistamista. Pelkuruutta jopa.

Myönnän, pelkuri olin minäkin, sallitaanko se kun on yli kolmenkymmenen vuoden ajan saanut pääasiassa pakkeja?

Vierailija
25/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehota ystävääsi tekemään lista kumppanin ihanne piirteistä.

Sitten kehota häntä poistamaan kaikki piirteet, jotka eivät liity parisuhdetaitoihin (ja jos kaveri haaveilee lapsista, listaan voi jättää myös vanhemmuuteen liittyvät piirteet).

Jos listaan jää 1 tai 2 piirrettä, hän etsii väärän laista kumppania pitkään suhteeseen. Komeus, raha tai urheilullisuus ei takaa sitä että olisi ihana kumppani.

Sitten kannattaa miettiä, mitä itse voi tuoda parisuhteeseen. Jos raha ja ulkonäkö ovat ainoat asiat mitä kaverillasi on tarjota, eivät pitkää parisuhdetta etsivät miehet jää suhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
26/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hätää. Kaikille suomimammoille kyllä löytyy tummahipiäisiä ottajia afrikan sarvesta. Eikun reissuun.

Vierailija
27/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, miksi joku ei löydä miestä. Varmasti sille tarjokkaita olis, mutta kukaan ei ole ns. sopiva.

Vierailija
28/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖH, ei ole etsinyt?

Itse en ainakaan ole viitsinyt vaan elän elämääni :D Välillä huomaan jonkun ja flirttailen hetken, usein vaan ovat jo varattuja eli eteenpäin jatkan elämääni.

Sori siitä.

Vierailija
29/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nätti ja fiksu nainen haluaisi miehen?

Vierailija
30/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "aika käy vähiin" naurattaa  :D

Sen aika meni jo 10 vuotta sitten

Vierailija
31/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

N39

Ei ole käynyt mielessä, ettei kukaan mies usko olevansa "tasoisesi."

Minä välttelin ottamasta kontaktia erääseen kiinnostavaan naiseen kahdeksan kuukautta, koska en voinut uskoa hänen olevan sinkku. Tai edes olevan kiinnostunut yhdestäkään miehestä.

Mielestäni tuo mitä teet on vastuun ulkoistamista. Pelkuruutta jopa.

Myönnän, pelkuri olin minäkin, sallitaanko se kun on yli kolmenkymmenen vuoden ajan saanut pääasiassa pakkeja?

En usko, että mistään tällaisesta on kyse, koska niitä huikean kauniitakin kyllä lähestytään. Varsinkin niitä.

Vierailija
32/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, taas pitää kertoa:

1. Ystäväsi ei ole niin kaunis, kuin sinä tai hän ajattelette.

2. Ystäväsi on poikkeuksetta linnoittautunut kotiinsa, eikä ole edes nettideittitouhuissa mukana

3. Ystävälläsi on kovat vaatimukset kumppanille (erityisesti ulkonäön suhteen)

ja tärkein eli 4:

0/5.

Vierailija
33/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "aika käy vähiin" naurattaa  :D

Sen aika meni jo 10 vuotta sitten

Menikö sinunkin aika silloin?

Vierailija
34/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoisin perustaa perheen miksi ottaisin 40n kun voin ottaa 30nkin?

Vierailija
35/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v komea hyvin varakas mies ja kohderyhmäni ovat 17-25v naiset.

40v naista joka olisi nätti en ole tavannutkaan. Ehkä joku kim kardashian mutta vaikeata sanoa kun nykyisin on kaikenlaiset filtterit.

Vierailija
36/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluan tulevaisuudessa lapsia" = automaattihylky

Vierailija
37/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet :)

N29

Vierailija
38/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvuuttelija kirjoitti:

N39

Kun kumpikaan ei lähesty toista, niin lopputulos on selvä

Ainakin minun kohdallani lopputulos on jo selvä ennen yhtäkään lähestymistä. M34

Vierailija
39/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet :)

N29

Joo pidä tuo asenne niin sinä ihmettelet 50näkin miksei kukaan jäänyt satimeen.

Vierailija
40/53 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän löytänyt miehiä. On eri asia ettei ole koskaan ketään vs. on suhteita, mutta ne eivät kanna. Ystäväsi kuuluu jälkimmäiseen ryhmään ja silloin on syytä pohtia miksi suhteet päättyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän