Mies lähtee Lappiin 'laskettelemaan'
Mies on lähdössä Lappiin tällä viikolla laskettelemaan. Ovat yli kymmenen hengen porukassa samassa mökissä. Ravintolarajoitukset ovat lieventyneet, joten pelkkää ryyppäystä ja ties mitä muuta se siellä on. Pelkään koronaa, mitä mieltä muut on miehen päätöksestä lähteä?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko voimaannuttavaa arvostella miesten hiihtoreissuja vauvapalstalla. Mites ne naisten ruskaretket? Ja aina se mies tarvitsee kumppanin siihen paneskeluun. Uskon, että ylivoimaisesti isoin osa niistä on tyttöporukassa reissaavia, joten turha mustamaalata vain miehiä ja miesporukassa matkustavia.
Naiset hakevat elämyksiä ja uusia kokemuksia, miehet vaan sikailee.
Itse nainen.Vierestä seurannut kuinka täällä ruotsittaret pistävät ukkojaan halvalla. Jatkuvasti jos vaan mahdollisuus lähetään jatkoille. Minusta suorastaan rivoa.
Merkillisiä suhteita. En kannata uskottomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mitä pohjosissa tapahtuu se pohjosiin jää🤣🤣🤣🤣
Jääkö myös virukset ja muut taudit?
Käske miehen varata majoitus jostain hotellista tms. kahdeksi viikoksi palattuaan. Karanteeniin moinen retku reissun jälkeen.
Meillä olisi entinen suhde tuollaisen miehen kanssa reisun jälkeen. Olen itse riskiryhmässä enkä muutenkaan hyväksy mieheltä ryyppyreisuja kavereiden kanssa ties mihin ravintoloihin.
Naiset ovat monasti varsinaisia kynnysmattoja ja hyväksyvät ihan mitä tahansa, ettei vaan vaikuttaisi tiukkapipoiselta. Mutta paremmin selviää, kun on rajat olemassa, jotka mieskin tietää.
Olen vähän hämilläni aloitukseni saamien alapeukkujen määrästä. Koskeeko se kirjoitustani vai mieheni käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän hämilläni aloitukseni saamien alapeukkujen määrästä. Koskeeko se kirjoitustani vai mieheni käytöstä?
Porvoossa pitääkin olla vähän hämillään.
Vierailija kirjoitti:
Just samaa ihmettelin! Tulkitsen, että miehen älytöntä käytöstä, alapeukkua tuollaisille koronalingoille!!
Siellä on myös nuoria hoikkia urheilullisia naikkosia laskettelemassa. Duunin kaunis sihteerikkömmekin sanoi käyneensä pääsiäisenä laskettelemassa. On muuten aika pantava vartalo, varmaan tollasia se paukuttaa siel mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, digiaikana niin helppoa käräyttää. Mutta ei sitä heti tarvi miehelle kertoa, ottaa sopivassa kohdassa todisteet pöydälle, erovalmistelut kondikseen ja menoksi. Siinä on miehen enää turha selitellä mitään, muutakuin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on myös nuoria hoikkia urheilullisia naikkosia laskettelemassa. Duunin kaunis sihteerikkömmekin sanoi käyneensä pääsiäisenä laskettelemassa. On muuten aika pantava vartalo, varmaan tollasia se paukuttaa siel mennen tullen.
Ja siellä on myös golddigger-muijia. Kuvaavat videolle, livestreamina ym. joista saa ikimuistoisen yllärin äijän kotiovelle, someen ym. ja yllättäviä rahanmenoja! Äijät on niin tyhmiä ja vietävissä🤣
Laskettelu ja hiihto on koronaturvallisesti ihan ok.
Mutta tuollainen ison känniporukan örveltämään lähteminen ei ole. Vaarantavat myös käytöksellään ne perheelliset ja muut, jotka käyttäytyvät vastuullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi entinen suhde tuollaisen miehen kanssa reisun jälkeen. Olen itse riskiryhmässä enkä muutenkaan hyväksy mieheltä ryyppyreisuja kavereiden kanssa ties mihin ravintoloihin.
Naiset ovat monasti varsinaisia kynnysmattoja ja hyväksyvät ihan mitä tahansa, ettei vaan vaikuttaisi tiukkapipoiselta. Mutta paremmin selviää, kun on rajat olemassa, jotka mieskin tietää.
Näin, ei kenenkään tarvi alistua siihen, että toinen tieten tahtoen lähtee koronanhakureissulle. Tyhmyydestä tuollainen kertoo. Eikö mitenkään kestä yhtä talvea ilman reissua, aikuinen(?) mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa pitääkin olla vähän hämillään.
Ja sinä siellä Kakolassa ole vaan hämilläs, mitä on tullut tehtyä.
Mäkin läksin aikanaan Thaimaan sukelluslomalle. Koneessa tuli afta huuleen, enkä pystynyt snorkkelia pitämään. Jotenkin piti 2 viikkoa saada kulumaan. No menihän ne.
Vierailija kirjoitti:
Laskettelu ja hiihto on koronaturvallisesti ihan ok.
Mutta tuollainen ison känniporukan örveltämään lähteminen ei ole. Vaarantavat myös käytöksellään ne perheelliset ja muut, jotka käyttäytyvät vastuullisesti.
Eikähän ne isit ja äiditkin siellä klo 17 asti vedä kaksin käsin, jos sellaiseen on taipumusta.
Jos et halua, että lähtee, niin sanot. Jos lähtee silti, niin voit hyvin lähteä itse liitosta, jossa sinun mielipiteellä ei ole väliä. Miksi täällä kyselet, että onko ok? Sinunhan se pitää tietää, onko se SINULLE ok. Sinä hänen kanssaan olet, ei me muut.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko voimaannuttavaa arvostella miesten hiihtoreissuja vauvapalstalla. Mites ne naisten ruskaretket? Ja aina se mies tarvitsee kumppanin siihen paneskeluun. Uskon, että ylivoimaisesti isoin osa niistä on tyttöporukassa reissaavia, joten turha mustamaalata vain miehiä ja miesporukassa matkustavia.
Naiset hakevat elämyksiä ja uusia kokemuksia, miehet vaan sikailee.
Itse nainen.Vierestä seurannut kuinka täällä ruotsittaret pistävät ukkojaan halvalla. Jatkuvasti jos vaan mahdollisuus lähetään jatkoille. Minusta suorastaan rivoa.
Merkillisiä suhteita. En kannata uskottomuutta.
Näin on. Aiemmin jo joku totesi, että parempi ois kun nämä addiktit sekopäät sekoilis vaan keskenään, eläisivät läävässään. Tervepäiset keskenään, ei tarvis katella viinakakaroiden hillumista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tässä tilanteessa lähteä noin isolla joukolla Lappiin ryyppäämään. Eikö tuommoiseen joukkoon mahdu edes yhtä, jolla järjen ääni sanoisi jotain muuta.
"Noin ison joukon". Sinähän se vasta meedio olet, kun tiedät kokoonpanonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, ei kenenkään tarvi alistua siihen, että toinen tieten tahtoen lähtee koronanhakureissulle. Tyhmyydestä tuollainen kertoo. Eikö mitenkään kestä yhtä talvea ilman reissua, aikuinen(?) mies?
😂 Voi sua. Rajoita itseäsi vaikka kaksi vuotta vielä, mutta älä yritä rajoittaa muita.