Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee Lappiin 'laskettelemaan'

Vierailija
19.04.2021 |

Mies on lähdössä Lappiin tällä viikolla laskettelemaan. Ovat yli kymmenen hengen porukassa samassa mökissä. Ravintolarajoitukset ovat lieventyneet, joten pelkkää ryyppäystä ja ties mitä muuta se siellä on. Pelkään koronaa, mitä mieltä muut on miehen päätöksestä lähteä?

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sinne reissuun ei lähdetä vaimojen kanssa? Milloin olette yhdessä käyneet?

Ja onko toisaalta pakko just nyt lähteä koronan ollessa päällä?

Vierailija
162/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää päästä Lappiin rentoutumaan! Naiselle taas vastaavasti kotitöitä ja kun mies palaa reissusta niin miehen hoivaamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klup kirjoitti:

Kyllä miehen pitää päästä Lappiin rentoutumaan! Naiselle taas vastaavasti kotitöitä ja kun mies palaa reissusta niin miehen hoivaamista!

Juu, ja nainen lähtee tuollaisen lerppamunan passaamisesta hakemaan omalta lapinlomaltaan kunnon... slurps!

Vierailija
164/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki tässä tilanteessa lähteä noin isolla joukolla Lappiin ryyppäämään. Eikö tuommoiseen joukkoon mahdu edes yhtä, jolla järjen ääni sanoisi jotain muuta.

"Noin ison joukon". Sinähän se vasta meedio olet, kun tiedät kokoonpanonkin.

Kyllähän tuossa aloituksessa sanotaan, että yli kymmenen hengen porukalla samaan mökkiin. Ei kummoinen meedio täydy olla, vain sisälukutaitoinen.

Vierailija
165/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki tässä tilanteessa lähteä noin isolla joukolla Lappiin ryyppäämään. Eikö tuommoiseen joukkoon mahdu edes yhtä, jolla järjen ääni sanoisi jotain muuta.

"Noin ison joukon". Sinähän se vasta meedio olet, kun tiedät kokoonpanonkin.

Kyllähän tuossa aloituksessa sanotaan, että yli kymmenen hengen porukalla samaan mökkiin. Ei kummoinen meedio täydy olla, vain sisälukutaitoinen.

Nyt kyllä vaadit av-mammoilta ihan liikaa.

Vierailija
166/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin kyllä ennen koronaa 1-2 kertaa vuodessa yhdessä Alpeilla laskemassa. Sen lisäksi miehellä on ollut ainakin kerran vuodessa näitä 'poikien' reissuja. Nyt ei olla käyty sitten vuoden 2019 ja oletin, että nämäkin reissut on tauolla, mutta ei.

Vierailija
167/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin autuaan naiivi näistä laskettelureissuista, mutta kävi ilmi että ihan totta kaikki puheet Lapin hommista. Aiemmissa suhteissa en ole tällaiseen törmännyt, niin en yhtään osannut epäillä mitään pahaa kun 40+ mies tekee vuotuisia reissuja Leville. Sittemmin kävi ilmi, että siellä tosiaan ryypätään ja paneskellaan paljaalla vieraita. Koulutetut " kunnon perheenisät" eikä kellään vaimoja mukana, koska jätkien perinnereissu. Nykyään olen samaa mieltä, että luiskaan ukko, joka tollasia jätkien reissuja harrastaa. Enkä ole erityisen mustasukkainen luonne.

Vierailija
168/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan niitä naisiakin sinne tulee? Ketä ne on? Aivan tavallisia suomalaisia naisia, jotka ovat samaan aikaan tyttöjen reissulla.

Vierailija
169/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä me ainakin näillä poikien reissuilla hankitaan mökkiin/ hotelliin jotain parikymppisiä teinibeibejä. Jos se ei onnistu, niin usein mennään strippibaarin kautta loppuillasta, ja joku porukan miehistä saattaa lähteä stripparin kanssakin yhtä matkaa. ( itse en ole tätä ikinä tehnyt, ei ole varmaan ihan ilmaista)

t. M 39 it-konsultti

Juu ja rekallinen bisseä per päivä. Nyt koronan vuoksi vaan tää kaikki tapahtuu aamu 9 ja ilatäivä 17 välillä, mutta ei ne stripparit kelloa katso.

Vierailija
170/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin kyllä ennen koronaa 1-2 kertaa vuodessa yhdessä Alpeilla laskemassa. Sen lisäksi miehellä on ollut ainakin kerran vuodessa näitä 'poikien' reissuja. Nyt ei olla käyty sitten vuoden 2019 ja oletin, että nämäkin reissut on tauolla, mutta ei.

😅 No nih, eli ainut vika onkin korona. 14 vrk. karanteenissa hotellilla jälkeenpäin, ongelma ratkaistu. Sinnehän ei saa viinaa eikä naisia, eikä se nyt sit ongelma edes ollutkaan.

Vierailija
171/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo reissut on niin nähty...

Vierailija
172/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jompi kumpi lähteä muualle siksi aikaa, kunnes mies on varmasti koronaton? Voiko ap olla muualla edes viikon? Siis että näkee ettei kukaan lasketteluporukasta sairastunut.

Toisaalta tartuntojen määrä on laskenut niin paljon, ettei mies välttämättä saa tartuntaa vaikka nuolisi baarin lattiaa.

Vierailija
173/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkäikäisiä nää äijät on? Käsittämättömän urpoja jos nyt pitää ryyppyreissulle lähteä.

Ei mitään teinikolleja vaan ihan 45 -55 ikävuoden välillä. Kaikki ovat vielä koulutettuja ja hyvissä ammateissa. Siksi juuri en ymmärrä moista 'aivottomuutta'.

No en todella ymmärrä minäkään. Miksi ei vaimot pääse mukaan?

Saatko sinä lähteä sitten seuraavana viikonloppuna?

Ystävistä koskaan kuullut?

Älä selitä, naivia. Äijät vetää joka reikään joka eteen tuodaan. Tiedät tasan tarkkaan mitä lapinpanoreissut sisältää. Give me a break!

Kuka niitä reikä eteen tuo?

Taksi niitä ainakin tähän asti on tuonut. En tiedä onko siellä jotain koronarajoituksia taksikyydeille nyt?

Vierailija
174/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskonut, että näin paljon kommentteja tulee. Paria poikkeusta lukuunottamatta, kaikki ovat sitä mieltä, että reissu on järjetön. Kunhan miehen etätyöt loppuu, niin on vakavan keskustelun paikka. Mies on maksanut matkasta ja majoituksesta jo melkein 500 euroa, mutta se saa nyt olla toissijaista. Halpa hinta terveydestä.

Korjaus. Naisten mielestä järjetöntä, miesten mielestä hyvä asia.

Puhu vain omasta puolestasi. Itse miehenä en voisi kuvitellakaan mitään äijien ryyppyreissua enkä muutakaan porukkareissua korona-aikana. Lappi kyllä kiinnostaa, mutta kun menen sinne, haluan tehdä ko. reissun vaimoni ja lapseni kanssa. Erikseen sitten koronan jälkeen mahdolliset työmatkat tai joku matka mahdollisesti fiksulla miesporukallakin (silti mieluummin vaimon ja lapsen kanssa), mutta joka tapauksessa ilman alkoholia ainakin omalta osaltani. Ryyppyreissuilla kontrolli pettää monella helposti muutenkin kuin alkoholin määrän suhteen. 

Vierailija
175/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei lapset hidasteena. Varatkaa naisporukalla mökki äijien naapurista. Menette omalla porukalla rentoutumaan samoin kuin mies.

Ei pitäis olla mitään probleemaa?

Klikkasin yläpeukkua, mutta suosittelisin silti sekä miesten että naisten reissujen suhteen odottamaan, kunnes pandemia on ohi. Korona aiheuttaa kuolemia ja suunnatonta kärsimystä, ja sitä ei kannata huvikseen levittää. Terv. mies

Vierailija
176/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että on sitten viikon karanteenissa hotellissa tai kaverillaan tai minä menen vanhemmilleni.

Vierailija
177/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi entinen suhde tuollaisen miehen kanssa reisun jälkeen. Olen itse riskiryhmässä enkä muutenkaan hyväksy mieheltä ryyppyreisuja kavereiden kanssa ties mihin ravintoloihin.

Naiset ovat monasti varsinaisia kynnysmattoja ja hyväksyvät ihan mitä tahansa, ettei vaan vaikuttaisi tiukkapipoiselta. Mutta paremmin selviää, kun on rajat olemassa, jotka mieskin tietää.

Näin, ei kenenkään tarvi alistua siihen, että toinen tieten tahtoen lähtee koronanhakureissulle. Tyhmyydestä tuollainen kertoo. Eikö mitenkään kestä yhtä talvea ilman reissua, aikuinen(?) mies?

😂 Voi sua. Rajoita itseäsi vaikka kaksi vuotta vielä, mutta älä yritä rajoittaa muita.

Hupireissujen ja muiden ei-välttämättömien reissujen väliin jättäminen nyt on aikuismaista ja vastuullista käytöstä. Minä-minät aiheuttavat monia kuolemia ja pahoja sairastumisia, vaikka eivät itse monissa tapauksissa saisi edes oireita.

Vierailija
178/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen menossa Lappiin pane....laskettel....pane....laskettelemaan

Vierailija
179/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä olen ainakin joka kerta törmännyt poikkeuksetta miehiin, jotka ovat tulleet vain pettämään puolisoitaan. Jäänyt etenkin mieleen yksi miesporukka, joka kertoi että tulevat joka vuosi työporukalla Leville sikailemaan ja kotona kerrotaan työmatkasta/koulutuksesta, mutta ihan eri paikassa kuin Levi ettei vaan tyttöystävät/vaimot huolestu.

Mutta samaa tekevät myös varatut naiset.

Vierailija
180/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin keskustelu ja mies totesi, että tartuntaluvut laskee kuin lehmän häntä. Hän voi kuulemma mennä reissun jälkeen yhdelle niistä reissussa mukana olevalle sinkkumiehelle viikoksi tekemään etätöitä, jos mua niin korona pelottaa. Eli on edelleen lähdössä reissuun. Mua kyllä harmittaa ihan vietävästi nyt.