Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti kestävä kynsilakka varpaankynsiin?

Vierailija
18.07.2026 |

Kysymys otsikossa. Tässä kohtaa on ihan sama onko kallista vai halpaa, olen lopun kyllästynyt sandaalikaudella lakkaamaan kynnet uudestaan parin päivän välein.

Geelikynsiä en ole koittanut (vielä), tosin sisko otti ennen lomaansa ja päivänä 3 oli kolmesta kynnestä jo lakka irti. Eli en ole vakuuttunut välttämättä siitäkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelilakkaus, huoltoväli 7 viikkoa ympäri vuoden. Tykkään!

Vierailija
2/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pysyy ihan mikä lakka vain jopa siihen asti, että se on uusittava kynsien kasvamisen takia eli muutaman viikon. Laitan kolme kerrosta värilakkaa välissä huolellisesti kuivattaen. Sitten päälle päällyslakka ja kuivatusneste. Joku yksi kerros pelkkää värilakkaa ei tietenkään pysyisi.

Opin ja Essien tuotteita olen viime aikoina käyttänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3M

Vierailija
4/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geelilakkaus, huoltoväli 7 viikkoa ympäri vuoden. Tykkään!

Onkohan näissä menetelmissä tai tekijöissä eroa? Tai pitääkö itse jotenkin hoitaa tai varoa? 7 viikkoa kuulostaa mahtavalta…

Vierailija
5/5 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pysyy ihan mikä lakka vain jopa siihen asti, että se on uusittava kynsien kasvamisen takia eli muutaman viikon. Laitan kolme kerrosta värilakkaa välissä huolellisesti kuivattaen. Sitten päälle päällyslakka ja kuivatusneste. Joku yksi kerros pelkkää värilakkaa ei tietenkään pysyisi.

Opin ja Essien tuotteita olen viime aikoina käyttänyt. 

Mulla myös OPI ja Essie. Ja tuhat muuta. Laitan kaksi kerrosta värilakkaa ja sitten päällyslakka. Ehkä koitan lisätä kolmannen.

AP 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi