Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee Lappiin 'laskettelemaan'

Vierailija
19.04.2021 |

Mies on lähdössä Lappiin tällä viikolla laskettelemaan. Ovat yli kymmenen hengen porukassa samassa mökissä. Ravintolarajoitukset ovat lieventyneet, joten pelkkää ryyppäystä ja ties mitä muuta se siellä on. Pelkään koronaa, mitä mieltä muut on miehen päätöksestä lähteä?

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin keskustelu ja mies totesi, että tartuntaluvut laskee kuin lehmän häntä. Hän voi kuulemma mennä reissun jälkeen yhdelle niistä reissussa mukana olevalle sinkkumiehelle viikoksi tekemään etätöitä, jos mua niin korona pelottaa. Eli on edelleen lähdössä reissuun. Mua kyllä harmittaa ihan vietävästi nyt.

JSS

Vierailija
182/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miesköörien ryyppymatkoja, jotka verhotaan kalastus- tai hiihtoreissuiksi. Etenkään tämmöisenä aikana, kun yleisvaarallinen kulkutauti riehuu valtakunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miesköörien ryyppymatkoja, jotka verhotaan kalastus- tai hiihtoreissuiksi. Etenkään tämmöisenä aikana, kun yleisvaarallinen kulkutauti riehuu valtakunnassa.

Joo, sanoisivat edes rehellisesti, että ollaan menossa vain ja ainoastaan ryyppäämään.

Vierailija
184/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin autuaan naiivi näistä laskettelureissuista, mutta kävi ilmi että ihan totta kaikki puheet Lapin hommista. Aiemmissa suhteissa en ole tällaiseen törmännyt, niin en yhtään osannut epäillä mitään pahaa kun 40+ mies tekee vuotuisia reissuja Leville. Sittemmin kävi ilmi, että siellä tosiaan ryypätään ja paneskellaan paljaalla vieraita. Koulutetut " kunnon perheenisät" eikä kellään vaimoja mukana, koska jätkien perinnereissu. Nykyään olen samaa mieltä, että luiskaan ukko, joka tollasia jätkien reissuja harrastaa. Enkä ole erityisen mustasukkainen luonne.

Tätä kertoo myös ystävämies minulle. Ei todellakaan ole mitään laskettelureissuja. Aivan samalla tavalla siellä moni rouvakin tekee ”tyttöjen laskettelureissulla”.

Vierailija
185/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallaksella yritellään ja Ylläksellä paritellaan....että sellaisia matkoja

186/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin keskustelu ja mies totesi, että tartuntaluvut laskee kuin lehmän häntä. Hän voi kuulemma mennä reissun jälkeen yhdelle niistä reissussa mukana olevalle sinkkumiehelle viikoksi tekemään etätöitä, jos mua niin korona pelottaa. Eli on edelleen lähdössä reissuun. Mua kyllä harmittaa ihan vietävästi nyt.

JSS

Kysy mikä hänen nimi on jos epäilet. 

Vierailija
187/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sulle ap... Kyllä miehet sitten osaavat olla tyhmiä.

Vierailija
188/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JSS

Kysy mikä hänen nimi on jos epäilet. 

JSS = Jätä Se Sika

189/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki tässä tilanteessa lähteä noin isolla joukolla Lappiin ryyppäämään. Eikö tuommoiseen joukkoon mahdu edes yhtä, jolla järjen ääni sanoisi jotain muuta.

"Noin ison joukon". Sinähän se vasta meedio olet, kun tiedät kokoonpanonkin.

Aloituksessa luki että on yli kymmenen porukka. 

Vierailija
190/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet voi tehdä noin ajattelemattomasti.

Vierailija
191/196 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt lähdön ongelmana se, että on koronaa, se että lähtijä on mies, se että pelätään pettämistä?

Itselläni ex-avovaimo ruukasi käydä laskettelureissuilla.

Vierailija
192/196 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt lähdön ongelmana se, että on koronaa, se että lähtijä on mies, se että pelätään pettämistä?

Itselläni ex-avovaimo ruukasi käydä laskettelureissuilla.

Ap:n ongelma korona, jonka mahdollistaa juomisen myötä kadonnut kontrolli. Muiden ongelma pettäminen, maksulliset ja yleinen moraalittomuus.

Vierailija
193/196 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leville lähdetään lähinnä noille reissuille. Muut keskukset hiljaisempia sen suhteen.

Vierailija
194/196 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallaksella yritellään ja Ylläksellä paritellaan....että sellaisia matkoja

Kannattaa mennä Rukalle, siellä vaan tankataan

Vierailija
195/196 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kaikki mustasukkaiset naiset valittaa normaaleista äijäporukan reissuista. Koronalla hössötyksellä ei ole mitään merkitystä, ei tullut lapista jouluna, uutenavuotena eikä pääsiäisenä normaalia enempää tartuntoja. Ihan on turvallista matkustaa ja vielä erittäin suositeltavaa, että saavat lapin yrittäjät paikattua kassavajetta.

Itse reissaan työn vuoksi ympäri suomea joka ikinen viikko, enkä ole saanut koronaa vaikka yövyn hotelleissa.

Äijäporukan lapinreissut on ihan jokavuotinen perinne, välillä jopa pariin otteeseen. Jollei nainen tätä ymmärtäisi ja alkaisi kitisemään lähtisi vaihtoon melko nopeaan. Puolison kanssa tehdään sitten lisäksi omat reissut, pitää olla myös omia menoja ei kaikkea voi tehdä yhdessä.

Itse tienaan enemmän meidän taloudessa ja todellakin haluan myös siitä nauttia reissujen muodossa. On hyvä saada jätettyä työhommat välillä sivuun ja mennä rentoutumaan. Puolisokin saa mennä kavereineen reissuun jos haluaa, kunhan itse saa kustannettua reissunsa.

Vierailija
196/196 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas on 'seiväsmatkaajat ja munahaukat' liikenteessä.