Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (14101)
Jos näkkileivän syönnistä tulee noin iso perse, jätän vastaisuudessa syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin vastuulisuusteko ja ruiskase mällit kylpypaljussa tai älä älä älä älä mölinää Toki ärsyttävää
Se klapeja pilkkova sälli ei kovin vastuullinen ole; puunkappaleet vaan viuhuvat paljussa istuvaa kohti. Eikö yhtään kauemmaksi olisi voinut mennä puitaan pilkkomaan?
volvo mainos on ihan kamala.sitä ulinaa ei vaan voi kuunnella.
Liikenneturvan tietoisku eli mainos heijastimen käytöstä. Mainoksessa esiteini huutaa kurkku suorana isälleen, että soittaa isän toimarille, ellei tämä laita heijastinta.
Vierailija kirjoitti:
volvo mainos on ihan kamala.sitä ulinaa ei vaan voi kuunnella.
Jaa se kängädäkängädä-mokellus?
Keljuttaa kun monella jätkällä on parta teeveessä, inhottaa karvanaamat.
Lidl. Eivät osaa enää kyllä tehdä mainoksia! Ja muuten kun kohta tulee halloween, niin laittaakohan taas sen valkosipulipatonkia ostavan vampyyrin ruutuihin?
WOI JUGU MIGÄ MAGU! vie hermot päivästä toiseen
Se heijastinkakara! Olen nähnyt mainoksen vaan yhden kerran, mutta silti ärsyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin vastuulisuusteko ja ruiskase mällit kylpypaljussa tai älä älä älä älä mölinää Toki ärsyttävää
Se klapeja pilkkova sälli ei kovin vastuullinen ole; puunkappaleet vaan viuhuvat paljussa istuvaa kohti. Eikö yhtään kauemmaksi olisi voinut mennä puitaan pilkkomaan?
Ime persvittuas saatanan läski.
Mihin kohtaan se tekee kipeetä, kun on noin sairas?
Jospa ylläpito heräisi ja poistaisi tällaiset sairaiden tyyppien kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Se heijastinkakara! Olen nähnyt mainoksen vaan yhden kerran, mutta silti ärsyttää!
Jep, mä oon nähnyt parikin eri versioo ja yhtä ärsyttäviä…just sellasta mukahauskaa että varmaan uppoo ”yleisölle” no ei saadhana uppoo noi mainokset vaikka mikä olis. Tähän myös pakko sanoo että oikotien mainokset ärsyttää vaikka se koira onkin söpö ja ”Tampereen Murre” ihan hauskasti keksitty mut silti, se Jutilan liika murteen vääntäminen. En näin tamperelaisena kuule useinkaan tollasta puhetta
Onneks se rasittava oliko Julan vai Rustan mainos jossa lapsi kattelee jotain moottorisahoja ja perämoottoreita on kadonnu teeveestä toistaiseks. Hitto että se taustapuhe pisti ärsyttään
Kaikki mainokset youtubessa.
Oon muuten huomannut että Prisman mainoksista on lähtenyt se loppuosa pois, ”eli kaikkea on ja rahani riittää” loppuu nykyää tohon kaikkea on. Nekin sentään tajuaa ettei rahat riitä enää
Vierailija kirjoitti:
Lidl ja jestas sentään on vetänyt pohjat menemällä ärsyttävydessä next levelille.
Jep eikä vieläkään lopu, muuttaa muotoaan vaan! Kirosin jo vuosi sitten että kauankohan nuo jaksaa sitä p*rnolta kuulostavaa jankutusta, antaa eri lailla halvan kuvan Lidlistä kuin mitä pitäs. Sitten kans vieläkin se jonkun hotellin tms renkutus ”liikuta mua, kosketa mua..” argh
Vierailija kirjoitti:
Se missä läskiperse kysyy mieheltään, "Kulta, ulkoilutatko sinä koiran, jos minä käyn kaupassa?"
:DD ja se omahyväinen ilme ku alkaa räplätä puhelinta…verenpaineet nousee heti aamusta
Hämmästyttävän tarkasti jotku katsovat mielestään ärsyttävintäkin mainosta, kun osaavat se kertoa näyttelijöiden ilmeitä myöten.
Itse keksin mainoksen ajaksi muuta puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Se ällöttävän paksuhuulinen tyttö kerjäämässä rahaa.
Mua taas ahdistaa jos mainoksen henkilöllä on viivahuulet / ei huulia ollenkaan tyylillä
Vierailija kirjoitti:
LIIKE ON LÄÄKE LIIKE ON SE LÄÄKE LIIKE ON LÄÄKE LIIKE ON SE LÄÄKE
Jäin vain miettimään, että oliko se liike nyt sitten se lääke
Kiitos päivän korvamadosta :D rasittavin ikinä
Äkkinälkä, missä se lihava nainen näyttää persettä, kun hamuaa syötävää.