Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (14073)
Nenätön pikkulikka mainostaa ketsuppia ja majoneesia.
Ynisijät mainoksissa. Se S-kotiinkuljetus nainen, kun mies kysyy kävitkö kaupassa niin mmmmm. K-kaupalla on joku missä se mies uo kauppaan ja kassa kysyy eikö yllätysvierrat ole kiva ja vastaus on mmm, sitten ne yhdessä jää ynisemään vuorotellen. Onko tämä joku täti-iän merkki kun ottaa päähän kun ei voi vastata suoraan kysymykseen kyllä tai ei, mutinasta ei osaa sanoa onko vastaus kyllä vai ei.
Minä kun luulin että Trivago luopui siitä saatanan tekohammas hirviöstä toisella mainoksella niin eikös helvetti se hirviö taas ruudussa Nyt on todellista ärsyttämistä !
Telian vanha ryppyinen blondeerattu ryppykaula- naama. Vaihdoin sen takia Dna- lle.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun luulin että Trivago luopui siitä saatanan tekohammas hirviöstä toisella mainoksella niin eikös helvetti se hirviö taas ruudussa Nyt on todellista ärsyttämistä !
Minä taas ehdin jo hurrata, että Osuuspankin sietämätön perhe häipyi ruudusta. Vielä mitä, eikun uusin voimin vaan katsojia raivostuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ehdin jo hurrata, että Osuuspankin sietämätön perhe häipyi ruudusta. Vielä mitä, eikun uusin voimin vaan katsojia raivostuttamaan!
Myös kampaaja, jolla on maailman rumin ääni, on tullut takaisin. Miksi juuri kaikkein inhottavimmat mainokset pitää kierrättää?
Activia ihmeellinen sekava mainoslaulu jossa ei ole päätä eikä häntää eikä normaalia säveltä, kuulostaa ihan super ärsyttävältä!! Liikaa sanoja yritetty tunkea kerralla.
Enää ei oikotiäkään kuulosta niin ärsyttävältä kuin se omituisesti naurava pentu.
”HÄ HÄ”
Mitä ihmettä?!?!
Kotimaista takaperin mainos Ärsyttävävä järjen jättiläinen keksinyt että videon ja äänen voi kääntää väärinpäin !
KIITOS KUN SAIN TULLA JUMPPAAMAAN TEIDÄN BISNEKSET KUNTOON!
Tuossa mainoksessa kehdataan väittää, että s-kaupoilla on aina hinnat alhaalla.
Se motonetin mainos, missä se mielenterveyspotilas (mies) pohtii niitä näitä. Itse asiassa en edes tiennyt minkä firman mainos on kyseessä pitkään aikaan.
Danske-pankin mainolmksen lopussa sanotaan, että hoidamme pankin vaihdon puolestasi.
Kaikki pankit toimivat näin, joten hemmetin huono mainoslause.
Youtubessa saa taas "nauttia" uusista Vinted-mainoksista.
Typeriä jättiläistavaroita ja tekoälymuurahaisia, hyi olkoon!
Trivago-ukot ovat legendaarisia!
Radiossa pauhaava Diasporal-mainos, en ymmärrä miksi Teemu Packalen kaakattaa alussa
muutaman tavun Aku Ankka äänellä jotain, ja sitten alkaa mainostamaan tuotetta ja pikkuisen
yliampuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Ynisijät mainoksissa. Se S-kotiinkuljetus nainen, kun mies kysyy kävitkö kaupassa niin mmmmm. K-kaupalla on joku missä se mies uo kauppaan ja kassa kysyy eikö yllätysvierrat ole kiva ja vastaus on mmm, sitten ne yhdessä jää ynisemään vuorotellen. Onko tämä joku täti-iän merkki kun ottaa päähän kun ei voi vastata suoraan kysymykseen kyllä tai ei, mutinasta ei osaa sanoa onko vastaus kyllä vai ei.
K-kaupalla myös se missä lapset huutaa puhelimessa äiti limuu. Ovatko kaikki asiakkaat heidän mielestään mykkiä? Kommunikoivat vain mmmm äänteellä..
Kili energiajuoman haukotushuutorääkymismainos radiossa on ihan v***n ärsyttävä! Vaikka olisin kuolemassa janoon en ostaisi ko. p*skaa.
Parodontax ja Annan kirkaisu. Korvat särkyy ja hermot menee.
ÄÄÄSH-ukko ruman koiransa kanssa.
Puuilon radiomainokset eivät ärsytä.
"Pitäs saada köyttä 8 metriä"
- ai jaa, mihin tarkotukseen
"Laitan piipun ympäri ja käyn putsaamassa rännit"
- kuulostaa vaaralliselta, mutta nyt ois ränninputsauslaite ..........
"Ei kuulosta yhtään jännittävältä"
. . . . . . . . .